مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته دامپزشکی در قبرس

رشته دامپزشکی در قبرس

رشته دامپزشکی در قبرس (DVM) برای ارائه آموزش های علمی و بالینی درجه یک در دامپزشکی طراحی شده است. یک رویکرد یکپارچه برای ارائه دانش به صورت افقی و عمودی به منظور درک دانش چندوجهی زیربنای عمل و تحقیق دامپزشکی اتخاذ شده است. رشته دامپزشکی در قبرس دانشجویان را قادر می‌سازد تا اصول بیولوژیکی اولیه عملکرد طبیعی بدن و بیماری، و توانایی تشخیص پاتولوژیک از نرمال، پیشگیری از بیماری و مدیریت ایمن فرآیندهای تولید حیوان را درک کنند. هدف آموزشی اولیه رشته دامپزشکی در قبرس این است که فارغ التحصیلان را برای یک شغل مولد در حرفه پزشکی یا دامپزشکی آماده کند، در حالی که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما در مسیر مهاجرتی و انتخاب رشته تحصیلی یاری خواهد رساند.

چرا دامپزشکی در قبرس؟

دانشگاه نیکوزیا در قبرس، دانشجویان رشته دامپزشکی در قبرس را با پایه ‌های قوی در علوم پایه و فرصت ‌های فراوانی برای به کارگیری دانش خود فراهم می کند. فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی در قبرس را برای کسب مهارت ها و شایستگی های لازم برای ارزیابی بیماران، تشخیص، درمان طیف گسترده ای از شرایط، حفظ کیفیت زندگی و کاهش درد در حیوانات تحت مراقبت آموزش می دهند. فارغ التحصیلان شایسته و دلسوز با مهارت های تصمیم گیری، مهارت های بالینی، مهارت دستی و مهارت های ارتباطی قوی تولید می کنند. تفکر انتقادی، تحقیق، تصمیم گیری مبتنی بر شواهد و یادگیری مادام العمر را تشویق می کند.

رشته دامپزشکی در قبرس، فرصت های یادگیری مراقبت های اولیه را به دانشجویان ارائه می دهد تا فارغ التحصیلان دامپزشکی را بهتر برای تمرین سطح ابتدایی و ارائه مراقبت های مقرون به صرفه آماده کنند. علاقه به رفاه حیوانات، اخلاق و سیاست عمومی، One Health و دامپزشکی بین‌المللی را پرورش می دهد. تقویت شایستگی های دانشجویان در مهارت های غیر فنی مانند ارتباطات، سواد مالی و مدیریت کسب و کار از دیگر اهداف برنامه دامپزشکی در قبرس می باشد. به دانشجویان کمک می کنند تا درک وسیعی از تنوع و شایستگی های فرهنگی به دست آورند.

از ویژگی های رشته دامپزشکی در قبرس گرد هم آوردن دانشجویان رشته های مختلف و تشویق آنها برای رسیدن به یک هدف مشترک از جمله موارد زیر خواهد بود:

  • بهبود نتایج سلامت بیمار
  • فرصت های یادگیری بین حرفه ای

شرایط رشته دامپزشکی در قبرس

دانشجویان رشته دامپزشکی در قبرس نقش مهمی در اجرای چارچوب کیفیت و کمک به برنامه ‌های نهادهای خارجی دارند و در نتیجه در تضمین کیفیت آموزش در دانشکده دامپزشکی در قبرس را دارا می باشند. از طریق بازخورد و نمایندگی کمیته، دانشجویان رشته دامپزشکی در قبرس در ارزیابی دوره به‌ عنوان یک عضو اصلی و همچنین جلسات تدریس فردی که ارائه می‌ شوند، جدایی ‌ناپذیر هستند. علاوه بر این، دانشکده دامپزشکی در قبرس دانشجویان را به بازخورد در سطح فردی جهت تحصیل در قبرس تشویق می کند. در نتیجه فرآیندها و برنامه‌ های بازبینی که در راستای آموزش دامپزشکی در قبرس انجام می‌ دهند، روشی سالم و سازنده برای اطمینان از این است که مدرسه آموزشی عالی را مطابق با استانداردهای محلی و بین‌المللی به رسمیت شناخته شده ارائه می‌ کند. نهادهای آموزشی رشته دامپزشکی در قبرس اطمینان می دهند که برنامه های ما به طور کامل نظارت، ارزیابی و بهبود می یابند.

شرایط رشته دامپزشکی در قبرس

شهریه رشته دامپزشکی در قبرس

شهریه سالانه دانشگاه نیکوزیا قبرس در رشته دامپزشکی، 20000€ (یورو) برای 5 سال تحصیل است. هزینه های زندگی در قبرس به سبک زندگی شما بستگی دارد. به طور متوسط، اقامت در نیکوزیا برای کل سال حداقل 12000€ (یورو) هزینه خواهد داشت.

علاوه بر شهریه، هزینه های زیر به تفکیک متقاضایان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا بر حسب یورو نیز اعمال می شود:

متقاضایان اتحادیه اروپامتقاضایان غیر اتحادیه اروپاشرح
6060هزینه درخواست (پرداخت یکبار / غیر قابل استرداد)
10001000هزینه اداری (کسر شده از شهریه ترم اول)
150درخواست ویزای ورودی و هزینه ثبت نام Alien (پرداخت یکبار / غیر قابل استرداد)
180180هزینه بیمه سلامت سالانه (اجباری برای کشورهای غیر اتحادیه اروپا)
300300هزینه بیمه سالیانه قصور (سال های 1-4)
500-700500-700هزینه بیمه سالیانه قصور (سال 5، سایت بالینی معلق)
400ضمانت دانشجویی بین المللی (پرداخت یکبار / قابل استرداد)
55تمدید ویزا پس از یک سال (بین المللی/غیر اتحادیه اروپا)

شرایط پذیرش رشته دامپزشکی در قبرس

شرایط پذیرش رشته دامپزشکی در قبرس در زیر آمده است:

  • گواهی پایان دوره دبیرستان، گواهی پایان تحصیلات دبیرستان با 90٪ نمره کلی (کلی 18/20 در گواهی پایان تحصیلات دبیرستان یونان/قبرس)، شامل نمرات مشابه در شیمی و یکی از دو رشته زیست شناسی، فیزیک یا ریاضی.
  • یا سطوح GCE A’ با نمرات ABB، شامل شیمی و یکی از دو رشته زیست شناسی، فیزیک یا ریاضی، و یک درس دیگر
  • یا مدرک بین المللی با 32 نمره کلی و مجموع نمره 16 در سطح عالی، شامل شیمی و حداقل یکی از بیولوژی، فیزیک یا ریاضی.
  • کاندیداها به طور کلی بررسی می شوند، بنابراین همه نمرات از جمله در زیست شناسی، فیزیک و ریاضی بررسی می شوند تا اطمینان حاصل شود که دانش و دستاورد شما در این زمینه ها مطابق با خواسته های برنامه درسی دانشگاه است.
  • داوطلبانی که دارای مدرک لیسانس در رشته های مرتبط با دامپزشکی هستند، می توانند برای پذیرش در سال اول دوره در نظر گرفته شوند.
  • الزامات زبان انگلیسی، 6.5 به طور کلی در آیلتس (با 6.5 به صورت نوشتاری و حداقل 6.0 در سایر عناصر)
  • متقاضیان باید از طریق تجربه داوطلبانه نشان دهند که درک درستی از ابعاد بیولوژیکی، روانشناختی و اجتماعی دامپزشکی برای حمایت از درخواست خود دارند و از این طریق شایستگی خود را برای حرفه در دامپزشکی نشان دهند.

برای هر مدرک دیگری لطفا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا بتوانیم شرایط شما را ارزیابی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :