مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته موسیقی در ژاپن

رشته موسیقی در ژاپن

به طور معمول، برنامه های رشته موسیقی در ژاپن بر جنبه های تاریخی، نظری و فنی موسیقی و اجرا متمرکز هستند. یک رشته بین رشته ای، موسیقی به همان اندازه که برای افراد دانشگاهی جاه طلب است، برای موسیقی دانان حرفه ای مشتاق. کشور ژاپن یکی از سیستم های آموزش عالی بسیار یکپارچه در آسیا را دارد. رویکرد ژاپنی ها به علم و فناوری دارای رتبه بالایی است، بنابراین سطح تحصیلات آنها از دوران کودکی تا ابتدایی تا متوسطه تا سطح عالی بسیار ساختار یافته است.

با 126 میلیون نفر ساکن در ژاپن، این کشور دارای یک محیط فرهنگی غنی است. منطقه بزرگ توکیو با بیش از 30 میلیون نفر، بزرگترین منطقه شهری در جهان است. مدرک کارشناسی رشته موسیقی به دانشجویانی داده می شود که شرایط لازم را که توسط کالج یا دانشگاهی که در آن تحصیل می کنند را برآورده می کنند. الزامات اخذ مدرک رشته موسیقی در ژاپن شامل 3 تا 7 سال تمرکز روی یک موضوع است که معمولا به عنوان اصلی یا تمرکز نامیده می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در طول مشاوره به شما این نکات را گوشزد خواهد کرد.

تاریخچه رشته موسیقی در ژاپن

در خصوص بررسی طول تاریخ رشته موسیقی در ژاپن، می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که از زمان تأسیس مدرسه موسیقی توکیو، دوره پیانو بر اساس مأموریت خود برای جذب و انتشار تأثیرات موسیقی غرب در سراسر ژاپن، نوازندگان برجسته ای تولید کرده است و حضور جهانی در این ظرفیت را به نمایش می گذارد. دانشگاه توکیو در ژاپن در سال‌ های اخیر توجه سراسر جهان را به خود جلب کرده است. اکنون به طور معمول برای تولید فارغ‌ التحصیلانی با بالاترین کالیبر که قادر به پیشرفت در حرفه‌ های موسیقی در ژاپن هستند، حساب می‌شود.

بر اساس توجه به سنت و پیشرفت و اهمیت فردیت، مأموریت آموزش رشته موسیقی در قبرس ارائه حمایت های مورد نیاز دانشجویان جوان با استعداد برای پرورش استعدادهای خود و تبدیل شدن به هنرمندانی با نگرش انسان گرایانه است. هدف رشته موسیقی در ژاپن توسعه توانایی بیرون کشیدن بیان متنوع و آزاد از این ساز عالی و پرورش نیروی انسانی است که بتواند با افراد زیادی از طریق صدا ارتباط برقرار کند. برای این منظور، دانشگاه توکیو در ژاپن یک برنامه درسی با کیفیت بالا در 2 جنبه عملی و نظری ایجاد کرده است.

تاریخچه رشته موسیقی در ژاپن

هدف برنامه موسیقی در ژاپن

برنامه درسی در دپارتمان پیانو دانشگاه توکیو در ژاپن بر درس ‌های انفرادی و خصوصی تمرکز دارد و به گونه ‌ای طراحی شده است که دانشجویان را قادر می ‌سازد تا یک رپرتوار متعادل از میان موسیقی پیانو بزرگ به دست آورند. در اجرای انفرادی در راستای قواعد تحصیل در ژاپن که هسته اصلی را تشکیل می ‌دهد، راهنمایی دقیق برای کسب تکنیک ‌های پیشرفته و آموزش موسیقی ارائه می ‌شود تا درک دقیق سبک ‌های مختلف در آثار متنوع را امکان ‌پذیر سازد.

نتایج در داخل و خارج از بخش از طریق موارد زیر ارائه می شود:

  • کلاس عملی دانش ‌آموزان سال اول که می ‌توانند آزادانه یک قطعه موسیقی برای اجرا انتخاب کنند.
  • آزمون عملی دانش ‌آموزان سال دوم که می ‌توانند 2 دوره مختلف از دوره ‌های باروک، کلاسیک، رمانتیک و مدرن را انتخاب کرده و تقریبا 40 دقیقه از آن ‌ها را در یک برنامه اجرا کنند. کنسرت دانشگاهی، دانشجویان سال سوم که می ‌توانند آزادانه یک قطعه برای اجرای عمومی یک برنامه تقریبا 30 دقیقه ‌ای در سالن کنسرت سوگاکودو انتخاب کنند و “آمیزی کنسرت” دوباره توسط دانشجویان سال سوم انتخاب می ‌شود.
  • عملکرد فارغ التحصیلی، دانشجویان سال چهارم که دانشجویان حداقل 3 دوره را از طبقه بندی 4 دوره فوق الذکر انتخاب می کنند و تقریبا 60 دقیقه با هم اجرا می کنند.

موسسات برتر موسیقی در ژاپن

کالج موسیقی در کشور ژاپن محیطی آموزشی را فراهم می کند که در آن دانشجویان و کارکنان آموزشی ایده مشارکت را تحت موضوع مشترک “موسیقی” ارزش می گذارند، همسالان به یکدیگر کمک می کنند تا در یک فضای حمایتی پیشرفت کنند، و هر دانش آموز می تواند بهترین استفاده را داشته باشد. استعدادها و توانایی های دانشجویان به گونه ای است که دانش خود را از موسیقی به طور کلی گسترش می دهند و از نظر فنی در زمینه های تخصصی خود پیشرفت می کنند، اما جذابیت بیشتر فرصت استفاده از سایر بخش های دانشگاه و غنی سازی مطالعات خود با یادگیری یک زبان خارجی یا هر موضوع دیگری است.

دانشجویان در دانشکده موسیقی در ژاپن با یک آموزش فرهنگی غنی و مهارت‌های عملی لازم برای تبدیل شدن به یک معلم خوب فارغ التحصیل می‌شوند. علاوه بر این، متخصصان آموزش زبان انگلیسی و موسیقی شما را با مکالمه انگلیسی (ضرورتی کامل برای مدرسه ابتدایی) و مهارت ‌های پیانو و خوانندگی که به عنوان معلم ‌ها نیاز دارند، تجهیز می‌کنند. همچنین، یک برنامه آموزش مهارت عالی وجود دارد که برای اطمینان از موفقیت در آزمون استخدام معلم طراحی شده است. برای اطلاع بیشتر از این برنامه آموزشی با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و شرایط را از مشاورین موسسه جویا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :