مهاجرت سرمایه گذاری در صربستان

خرید بیزینس در صربستان

خرید بیزینس در صربستان

قبل از خرید بیزینس در صربستان، سرمایه گذاران باید از انواع شرکت هایی که می توانند در صربستان افتتاح کنند، آگاه باشند. درست مانند هر کشور اروپایی دیگری، سرمایه‌ گذارانی که می‌خواهند شرکتی در صربستان کنند، می‌ توانند هر شکل مناسبی از کسب‌ و کار را که می‌ خواهند انتخاب کنند. خرید بیزینس به صورت شرکت های با مسئولیت محدود خصوصی (doo) یا عمومی (ad) و شرکت های تضامنی عام (od) یا محدود (kd) وجود دارد. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با پشتیبانی کامل در زمان خرید بیزینس در صربستان با شما همراه هستند.

قوانین خرید بیزنس در صربستان

مجموعه قوانینی که پایه تشکیل شرکت در صربستان است، به علاوه مقررات انجام تجارت، قانون شرکت ها در صربستان است. قوانین کلی شامل اطلاعات کاملی در مورد نحوه افتتاح یک شرکت در صربستان است که بسته به نوع ساختار انتخاب شده (شرکت های LLC، مشارکت، شرکت های سهامی) دارد که در آن یک شرکت می تواند عملیات خود را در یک نقطه خاص تعطیل کند. به همین ترتیب، قانون ثبت شرکت در صربستان اطلاعاتی را در مورد فعالیت های تجاری که یک شرکت خاص می تواند انجام دهد، تصریح می کند. کشور صربستان با داشتن یک قانون تجاری آسان‌ گیرانه برای سرمایه ‌گذاری ‌های خارجی که پیشرفت‌ های مختلفی برای آن توسط دولت ارائه شده است، با مراکز مالی مهم در سراسر جهان همسو می‌شود که فضای کسب ‌وکار مناسبی را برای فعالیت ‌های متعدد فراهم می‌ کند.

قوانین خرید بیزنس در صربستان

شرایط ایجاد بیزینس سرمایه گذاری در صربستان

یک شخص حقوقی در کشور صربستان بر اساس اسنادی بنام اساسنامه است که شامل کلیه مقررات داخلی و جزئیات نهاد است. بنیانگذاران یک شرکت صرب باید این اسناد را به تفصیل ارائه دهند و باید مطمئن شوند که نام انتخاب شده قبلا توسط نهاد دیگری استفاده نشده است. اساسنامه یا قرارداد مشارکت باید حاوی آدرس دفتر مرکزی، فعالیت ها و اهداف اصلی واحد تجاری و سهم سرمایه اولیه (نگهداری در حساب بانکی موقت) باشد. این تفاهم نامه باید در دادگاه پایه، شهرداری یا دفتر اسناد رسمی به تأیید برسد. ثبت نام در ثبت تجارت صربستان باید قبل از شروع هر گونه فعالیت تجاری انجام شود.

در اینجا چند الزام برای تشکیل شرکت قانونی در صربستان وجود دارد:

شرایط ایجاد بیزینس سرمایه گذاری در صربستان

این فرآیند جهت سرمایه گذاری در صربستان رایگان است و با ارسال فرمی که از سایت رسمی سازمان مالیاتی دانلود شده است انجام می شود. در صورتی که واحد تجاری کارمندانی را استخدام کند، ثبت نام آنها در صندوق اشتغال الزامی است و تنها پس از انجام این مرحله، شرکت می‌تواند فرآیندهای خاص کسب و کار را آغاز کند. طبق قانون استخدام و بیمه در صورت بیکاری، هر کارفرمای صرب باید درخواستی را در مورد موقعیت شغلی به اداره ملی کار ارائه کند.

شرایط خرید بیزینس در صربستان

سرمایه گذاران خارجی که می خواهند به سرعت وارد بازار صربستان شوند، می توانند شرکت های نوپا یا شرکت های آماده را خریداری کنند. این شرکت های آماده در صربستان می توانند اکثر نیازهای تجاری کارآفرینان خارجی را برآورده کنند. شرکت های آماده در صربستان دارای مزایای مختلفی است که در میان آنها بوروکراسی کمتری وجود دارد، زیرا این یک شرکت ثبت شده، یک حساب بانکی ایجاد شده، پیشینه شفاف و بدون بدهی است.

ثبت مالیات شرکت های آماده در صربستان به محض انتقال مالکیت انجام می شود. تمام شرکت هایی که در صربستان فعالیت دارند باید مالیات بر سود خود را بپردازند، بنابراین، چه بخواهید یک شرکت ایجاد کنید و چه یک شرکت آماده بخرید، ثبت نام الزامی است. مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر درآمد شرکت ها مهم ترین مالیات ها در صربستان هستند، اما برای جزئیات بیشتر در این زمینه، از شما دعوت می شود با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :