مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته مهندسی پزشکی در قبرس

رشته مهندسی پزشکی در قبرس

این روزها افراد زیادی تحصیل در رشته مهندسی پزشکی در قبرس را به خاطر شهریه های مقرون به صرفه انتخاب کرده و تحصیل خود را آغاز می کنند. قبرس محیط چند فرهنگی و نزدیکی به اروپا مقصدی جذاب برای دانشجویان بین المللی است. اگر برنامه تحصیلی و مقطع مورد نظر شخص یک دوره طولانی است و بیش از 90 روز طول می کشد، باید پس از ورود خود اجازه اقامت موقت دریافت کند. این اجازه اقامت موقت به شخص این امکان را می دهد که اقامت خود را در قبرس تا 4 سال تمدید کند. .مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی تمام سوالات در خصوص رشته مهندسی پزشکی در قبرس هستند.

شرایط اخذ ویزا برای رشته مهندسی پزشکی در قبرس

ویزای دانشجویی قبرس می تواند توسط سفارت، کمیسیون عالی، کنسولگری جمهوری قبرس در کشور محل اقامت متقاضی یا توسط اداره مهاجرت به قبرس صادر شود. متقاضی که می خواهد در کشور قبرس تحصیل خود را آغاز کند باید در قدم اول باید برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام کند. کشور قبرس مقصدی جذاب برای دانشجویان بین المللی است، با توجه به این که هزینه های تحصیل و زندگی پایین تر است. ارائه تکن مالی و موجودی بانکی تقریبا 7000€ تا 12000€ (یورو) در سال است، ویزای تحصیلی قبرس حداقل طی 5 تا 10 روز کاری پردازش می شود، اما بسته به مورد خاص، ممکن است بیشتر از آن طول بکشد.

به همین دلیل است که توصیه می شود تا آن جا که می شود قبل از سفر مورد نظر خود درخواست دهد، اما نه زودتر از 3 ماه. تحصیل در خارج از کشور یک تجربه هیجان انگیز و تغییر دهنده زندگی است و قبرس به عنوان یک مقصد محبوب برای دانشجویان بین المللی ظاهر شده است. جدا از شرایط تحصیلی، درک تعهدات مالی مرتبط با اخذ ویزای دانشجویی بسیار مهم است. قبرس، مانند بسیاری از کشورهای دیگر، معیارهای مالی خاصی را برای اطمینان از اینکه دانشجویان می توانند در طول تحصیل خود از نظر مالی حمایت کنند، اعمال می کند.

شرایط اخذ ویزا برای رشته مهندسی پزشکی در قبرس

مراحل اخذ پذیرش در رشته مهندسی پزشکی در قبرس

مراحل اخذ پذیرش در رشته مهندسی پزشکی در قبرس عبارتند از:

  • ارائه نامه پذیرش رسمی از دانشگاه معتبر
  • ارائه پاسپورت معتبر با حداقل اعتبار 6 ماه بیشتر از مدت اقامت در نظر گرفته شده
  • اثبات تمکن مالی، ارائه اسنادی که توانایی شخص را در پوشش هزینه های تحصیل، هزینه زندگی در قبرس و سفر برگشت نشان می دهد.
  • ارائه مدارکی مبنی بر پوشش بیمه درمانی در طول اقامت فرد در قبرس
  • ارائه مدارک تحصیلی، گواهینامه ها و ریز نمرات دستاوردهای تحصیلی قبلی شخص
  • ارائه تعهدات مالی

رشته مهندسی پزشکی در قبرس جز آن دسته از رشته هایی هست که تقاضای زیادی دارد. کشور قبرس به دلیل هزینه های مناسب تحصیل در آن باعث شده دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل در کشور قبرس شوند. رشته مهندسی پزشکی در قبرس در 3 دانشگاه مدیترانه، دانشگاه خاور و دانشگاه بین المللی قبرس ارائه می شود. رشته مهندسی پزشکی در قبرس ترکیب رشته های برق، الکترونیک، ریاضی، فیزیک و شیمی است.

مدارک لازم برای تحصیل رشته مهندسی پزشکی در قبرس عبارتند از:

مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی تمام سوالات در خصوص رشته مهندسی پزشکی در قبرس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :