مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته سم شناسی در قبرس

رشته سم شناسی در قبرس

رشته سم شناسی در قبرس، علمی است که به ما کمک می کند تا اثرات مضری که مواد شیمیایی، مواد یا موقعیت ها می توانند بر افراد، حیوانات و محیط زیست داشته باشند را درک کنیم. برخی از رشته سم شناسی تحت عنوان علم ایمنی یاد می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

برنامه سم شناسی در قبرس، دانش و مهارت در طیف کامل علوم دارویی، از جمله فارماکولوژی، داروسازی بالینی، مراقبت های دارویی، قوانین دارویی و اخلاق زیستی، داروسازی زیستی، تجزیه و تحلیل دارویی، فناوری شیمی دارویی، سم شناسی، و سایر را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. دانشجویان داروسازی از همزیستی دانشکده پزشکی و برنامه های سلامت و زندگی دانشکده علوم از نظر زیرساخت ها، تجهیزات آزمایشگاهی، تخصص هیات علمی و زیرساخت های تحقیقاتی بهره مند می شوند.

شرایط رشته سم شناسی در قبرس

برنامه سم شناسی در قبرس یک برنامه دوره اول که منجر به مدرک کارشناسی ارشد واحد و یکپارچه در سم شناسی می شود، ارزیابی و تایید شده است. در نتیجه، EUC در میان معدود دانشگاه های قبرس و یونان قرار می گیرد که این مدرک را ارائه می دهند. یک برنامه درسی متعادل با توزیع دقیق حجم کار ارائه می شود، جایی که کار درجه و کارآموزی در سال پنجم تکمیل می شود.

برنامه سم شناسی در قبرس شامل حداقل 6 ماه آموزش عملی در یک داروخانه باز برای عموم یا در یک بیمارستان است. دانشجویان رشته سم شناسی در قبرس در صورت تمایل می توانند دوره کارآموزی خود را در یونان یا سایر کشورهای خارج از کشور از طریق برنامه Erasmus+ انجام دهند. این دپارتمان با تعدادی از داروخانه ها همکاری می کند تا دانشجویان را برای دوره های کارآموزی قرار دهد، اما همچنین با مراکز پزشکی استاندارد مانند مرکز انکولوژی آلمان، با همکاری انحصاری با موسسه نورولوژی و ژنتیک همکاری می کند.

درباره رشته سم شناسی در قبرس

سم شناس مسئول بررسی اثرات نامطلوب مواد شیمیایی بر سلامت انسان، حیوانات و محیط زیست است. این ممکن است شامل داروهای جدید، داروهای غیرقانونی، مواد، مواد طبیعی و تشعشعات باشد. سم شناسان پس از گذراندن تحصیلات سطح بالا می توانند در تخصص های مختلف برای انواع مختلف کارفرمایان کار کنند. فرصت های شغلی و پیشرفت برای کسانی که در زمینه های خاصی تخصص دارند مثبت است. یک سم شناس در آزمایشگاه و میدان به عنوان بخشی از یک تیم کار می کند و خطرات مرتبط با مواد را مطالعه می کند و ارزیابی خطر را در سناریوهای مواجهه انجام می دهد تا بهترین منابع را برای حفظ امنیت عمومی انتخاب کند.

تخصص های مرتبط با تحصیل در قبرس در رشته سم شناسی عبارتند از:

  • سم شناسی بالینی ارائه تشخیص سم شناسی برای بیماران مسموم
  • سم شناسی نظارتی ارزیابی خطرات سلامتی
  • سم شناسی شغلی بررسی خطرات سلامتی مواد شیمیایی در محیط کار
  • سم شناسی قانونی ارائه اطلاعات به سیستم قانونی در مورد مواد مخدر و مواد شیمیایی غیرقانونی
  • سم شناسی پزشکی/دارویی بررسی اثرات ناخواسته درمان های دارویی

درباره رشته سم شناسی در قبرس

آینده شغلی رشته سم شناسی در قبرس

وظایف و مسئولیت های اولیه در حوزه سم شناسی در قبرس بسته به حوزه تخصصی متفاوت خواهد بود، اما سم شناسان تمایل دارند طیف وسیعی از وظایف را انجام دهند. تحقیق در مورد مواد سم شناسی در قبرس، انجام آزمایش ها و تهیه گزارش برای اکثر سم شناسان معمول است.

سایر وظایف کاری در خصوص رشته سم شناسی در قبرس عبارتند از:

سایر وظایف کاری در خصوص رشته سم شناسی در قبرس

متوسط ​​حقوق یک سم شناس در کشور قبرس حدود 109571$ (دلار) تخمین زده می شود که دستمزد اضافی تخمینی حدود 12719$ (دلار) به آن اضافه خواهد شد. جهت مشاوره با کارشناسان حقوقی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره آینده شغلی رشته سم شناسی، از طریق راه های ارتباطی مختلف می توانید برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :