مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته حسابداری در قبرس

رشته حسابداری در قبرس

رشته حسابداری در قبرس، بانکداری و امور مالی را در سطح کارشناسی از طریق دانشگاه با تحقیقات و تجربه بین المللی ارائه می دهد. هدف برنامه تحصیلی رشته حسابداری در قبرس آماده سازی افراد با کیفیت بالا است که دارای مهارت های تحلیلی، فنی و شخصی با درک گسترده ای از اصول تئوری و عمل مالی هستند. این مقاله حاصل زحمات تیم مترجمین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

رشته حسابداری در قلب همه تصمیمات تجاری قرار دارد و طیف وسیعی از مشاغل، از حسابرسی سنتی تا مشاوره مدیریت جهانی را در بر می گیرد. برای انعکاس این موضوع، تیم مجرب ما طیف گسترده ای از ماژول ها را ایجاد کرده است که به شما امکان می دهد بدون تعهد به حرفه ای به عنوان حسابدار، درک کاملی از حسابداری به دست آورید. کالج الکساندر، با همکاری دانشگاه کانتربری کریست چرچ، دارای پیوندهای حرفه ای قوی است و فرصت های عالی برای کسب تجربه کاری برای آماده سازی شما برای آینده فراهم می کند. با استفاده از این برنامه خاص، شما همچنین از معاینات حرفه ای با نهادهای حسابداری پیشرو مانند ACCA معاف خواهید شد.

برنامه آموزشی حسابداری در قبرس

برنامه حسابداری دانشگاه اروپایی قبرس دارای اعتبار بین المللی است و به دانشجویان مهارت ها و دانش مورد نیاز متخصصان شاغل در صنعت جهانی شده را ارائه می دهد. دانشجویان رشته حسابداری در دانشگاه اروپایی قبرس ممکن است از تعدادی از امتحانات مورد نیاز برای واجد شرایط بودن در نهادهای حرفه ای پیشرو در بریتانیا معافیت بگیرند:

برنامه آموزشی حسابداری در قبرس

نتایج به پایان رساندن برنامه حسابداری در قبرس، به شرح زیر می باشد:

  • توانایی خود را برای برقراری ارتباط موثر در موقعیت های تجاری از طریق صحبت کردن، نوشتن و استفاده از رسانه های الکترونیکی نشان دهند.
  • توانایی خود را در ایجاد تیم و کار موثر در درون آنها نشان دهند.
  • نشان دادن آگاهی و توانایی تحلیل روندهای محیطی (اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، قانونی و اخلاقی) و تأثیر آنها بر افراد و مشاغل
  • کاربرد ابزارها و روش های کمی و کیفی دستی و رایانه ای را در شناسایی و حل مشکلات و تصمیم گیری در موقعیت های تجاری شرح دهید.
  • مفاهیم، ​​تکنیک‌ها، استراتژی‌ها و تئوری‌ها را از هر رشته مناسب در زمینه‌های تجاری ارزیابی و به‌کارگیری انتقادی کنید.
  • قدردانی و نشان دادن ظرفیت به کارگیری استانداردها و شیوه های بین المللی
  • شناخت محدودیت ها و عدم قطعیت های عملکرد و جایگزین های ارائه شده در رشته حسابداری
  • درک و بکارگیری تکنیک های پذیرفته شده برای ثبت معاملات تجاری و تهیه صورت های مالی
  • ارزیابی عملکرد و وضعیت مالی سازمان ها
  • ارزیابی انتقادی نظریه های معاصر و شواهد تجربی در حسابداری

برنامه آموزشی حسابداری در قبرس

برنامه کارشناسی رشته حسابداری در قبرس

برنامه کارشناسی رشته حسابداری در قبرس، بانکداری و امور مالی آموزش های جامعی را به دانشجویان در رشته های حسابداری، بانکداری و amp، تامین مالی از طریق تعامل، پروژه ها، ارائه ها، بازدیدهای صنعتی، آموزش های عملی، جهت گیری شغلی و قرار دادن برنامه درسی که منجر به کارشناسی حسابداری، بانکداری و امور مالی می شود. این برنامه بر نتایج یادگیری حیاتی مورد نیاز دانش آموزان برای موفقیت در حرفه های حسابداران و تحلیلگران مالی تاکید دارد. دانشجویان مهارت ‌های خاص را در دوره‌ های اصلی یاد می‌ گیرند و به کار می‌ برند و از نتایج یادگیری در دوره‌ های آموزشی اضافی استفاده می‌ کنند و نشان می‌ دهند که مهارت ‌ها را برای حرفه حرفه ‌ای خود تنظیم می‌ کنند. 

دانشجویان می توانند انتظار داشته باشند که در مورد مسائل مالی بحث کنند، از مطالعات موردی گذشته یاد بگیرند، روندهای آینده را پیش بینی کنند و در بحث های گروهی در راستای تحصیل در قبرس شرکت کنند.

اهداف رشته حسابداری در قبرس

دانشجویان پس از اتمام موفقیت آمیز تحصیلات خود در راستای رشته حسابداری، تنها در 5 آزمون از 14 آزمون مورد نیاز برای کسب موفقیت آمیز گواهینامه حرفه ای و صلاحیت حرفه ای ACCA به عنوان یک حسابدار خبره مورد بررسی قرار خواهند گرفت. همچنین، سرفصل های مطرح شده در برخی از موضوعات سال سوم و چهارم، پایه دانش 5 آزمون آخر را برای صلاحیت ACCA در سطح حرفه ای ارائه می دهد.

علاوه بر این، فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی حسابداری، بانکداری و مالی در مقایسه با حسابداران مجاز خود که فقط دارای گواهینامه حرفه ای هستند، از مزایای نسبی برخوردار می شوند، زیرا پس از کسب عنوان معتبر کارشناسی می توانند تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد ادامه دهند. تخصص در حسابداری فرصت های شغلی عالی را در شرکت های حسابداری و مشاوره، بیمه و شرکت های حمل و نقل، موسسات مالی یا سازمان های مالی برای فارغ التحصیلان فراهم می کند.

از جمله دروس دیگر، به دانشجویان دارای تخصص حسابداری در قبرس موارد زیر آموزش داده می شود:

  • مبانی حسابداری
  • هزینه یابی پیشرفته و حسابداری مدیریت
  • سیستم های اطلاعاتی برای حسابداران
  • برنامه های کاربردی کامپیوتر حسابداری
  • صورتهای مالی پیشرفته
  • حسابداری بین المللی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت امیدوار است که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :