مهاجرت تحصیلی تایلند

تحصیل دندانپزشکی در تایلند

تحصیل دندانپزشکی در تایلند

تحصیل دندانپزشکی در تایلند یک موضوع گسترده است که نه تنها بر سلامت دندان های شما بلکه بر تمام مسائل مربوط به جمجمه انسان تمرکز دارد. علاوه بر این تحصیل دندانپزشکی در تایلند به شما امکان می دهد در آناتومی سر و گردن، تکنیک های جراحی، جراحی ایمپلنت و ارگونومی در بیماری های دهان تخصص کسب کنید. دندانپزشکان در تایلند نقش حیاتی در حصول اطمینان از اینکه تمام ساختارهای فک و صورت در وضعیت مناسبی قرار دارند ایفا می کنند.

تایلند آموزش با کیفیت بالا در زمینه پزشکی و دندانپزشکی را برای دانشجویان بین المللی در دانشگاه های خود ارائه می دهد. علاوه بر این بیش از 18000 دانشجوی بین المللی در تایلند تحصیل می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل دندانپزشکی در تایلند ما را در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید.

تحصیل در مقطع کارشناسی دندانپزشکی در تایلند

دانشجویان بین المللی که با هدف تحصیل دندانپزشکی در تایلند وارد این کشور می شوند، اغلب در مقطع کارشناسی وارد این رشته تحصیلی می شوند. برای دندانپزشک شدن در تایلند باید بر تکنیک های درمان و پیشگیری تخصصی در پزشکی دندانپزشکی تسلط داشته باشید. کارشناسی دندانپزشکی رشته پزشکی است که بیماری های دهان را از طریق تشخیص و تحقیق که شامل بررسی احتمالات درمان می شود مطالعه می کند.

از سوی دیگر، وظایف اساسی در دندانپزشکی حل مشکلات مرتبط با بیماری های دهان و دندان بیماران است. از دیگر وظایف دندانپزشکی در این رشته پزشکی درمان، مشاوره و تحقیق می باشد. علاوه بر این سال های تحصیل دندانپزشکی در مقطع کارشناسی 3 تا 4 سال می باشد. همچنین دانشگاه هایی که در مقطع کارشناسی به تدریس دندانپزشکی می پردازند 8 موسسه آموزشی می باشد. از الزامات پذیرش نیز در این دوره ارائه نمرات دبیرستان می باشد.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دندانپزشکی در تایلند

تحصیل دندانپزشکی در مقطع کارشناسی ارشد یکی از محبوب ترین دوره های تحصیلی در تایلند محسوب می شود. به طور کلی کارشناسی ارشد دندانپزشکی متخصصی است که آسیب ها و بیماری های دندان، فک و صورت را درمان می کند. برای ورود به این مقطع تحصیلی باید مدرک کارشناسی دندانپزشکی خود را به دانشگاه مربوطه ارائه دهید. به این نکته نیز توجه فرمایید که عملکرد دندانپزشک می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. تخصص های دندانپزشکان در این دوره تحصیلی شامل دندانپزشکی، مشاهده و پیشگیری از پوسیدگی دندان است.

در تصویر زیر می توانید تحصیل دندانپزشکی در تایلند در مقطع کارشناسی ارشد را در یک نگاه بررسی کنید:

تحصیل دندانپزشکی در تایلند در مقطع کارشناسی ارشد

تحصیل دندانپزشکی در تایلند در مقطع دکترا

آخرین دوره تحصیل دندانپزشکی در تایلند مقطع دکترا است. دانشجویان بین المللی با ارائه مدرک کارشناسی ارشد دندانپزشکی می توانند وارد دوره دکترا دندانپزشکی شوند. دانشجویان دکترا دندانپزشکی در تایلند مشتاق کسب دانش در بخش مهمی از مطالعات پزشکی و پرداختن به موضوعاتی مانند دندانپزشکی عمومی، ایمپلنت و جراحی دندان هستند. نکته قابل توجه این است که مدرک دکترا دندانپزشکی امکان برجسته ای را برای کمک به پزشکان در تحقیقات پیشگامانه فراهم می کند.

تا با این کار تجربه ای در تدریس و درک روش های به روز امتحان کسب کنند. علاوه بر این طول برنامه معمولی یک دکترا 3 سال است که شامل یک ترم مطالعه اضافی و 2 سال کار و تحقیق پایان نامه در این زمینه است. لازم به ذکر است که فارغ التحصیلان مدرک دکترا مسئول نگهداری سوابق دندانی مشتریان و مراقبت های بهداشتی به موقع می باشند.

وظایف دندانپزشکان در دوره دکترا به شرح زیری می باشد:

دندانپزشکان در دوره دکترا در تایلند

برنامه های مختلف تحصیل دندانپزشکی در تایلند

دانشگاه های تایلند برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل دندانپزشکی در این کشور را دارند برنامه های مختلفی را در این رشته ارائه می دهند. به طور مثال محبوب ترین برنامه تحصیل دندانپزشکی درتایلند برنامه ریشه دندان در دانشگاه های دندانپزشکی تایلند است. برنامه ریشه دندان ارائه جدید ترین دانش مبتنی بر شواهد در ریشه دندان و قادر ساختن شرکت کنندگان به ادغام موفقیت آمیز درمان ریشه را فراهم می کند.

برای دندانپزشکانی طراحی شده است که می خواهند توانایی های موجود خود را در عین کسب مهارت های پیشرفته و به روز افزایش دهند. تحصیل دندانپزشکی در تایلند در برنامه محبوب ریشه دندان 3 ساله است، که منجر به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در اندونتیکس می شود. علاوه بر این برنامه درسی شامل مبانی علمی ریشه دندان است.

به طور کلی دانشگاه های دندانپزشکی در تایلند برنامه های مختلفی را به دانشجویان مستعد ارائه می دهد. از دیگز برنامه های دندانپزشکی در تایلند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دندانپزشکی کودکان در تایلند: این دوره مهارت های آکادمیک و بالینی مورد نیاز برای انجام دندانپزشکی کودکان را آموزش می دهد.
  • پروتز های دندانی: این برنامه برای فارغ التحصیلان دندانپزشکی در تایلند طراحی شده است، که هدف آنها دنبال کردن حرفه ای در پروتزهای دندانی است.
  • جراحی دهان، فک و صورت: هدف این برنامه تحصیلی ارائه آموزش های پژوهشی در شناسایی، تدوین و اجرای یک پروژه تحقیقاتی خاص است. این برنامه برای دندانپزشکانی طراحی شده است که تمایل دارند دانش خود را در مورد این تخصص بالینی در سطح کارشناسی ارشد ارتقاء دهند.

برنامه های مختلف تحصیل دندانپزشکی در تایلند

مهارت های لازم پس از فارغ التحصیلی دندانپزشکی در تایلند

دانشجویان بین المللی پس از تحصیل دندانپزشکی در تایلند و فارغ التحصیلی در این رشته باید دارای مهارت های مورد نیاز در این رشته باشند.

از جمله مهمترین مهارت های مورد نیاز برای دندانپزشکی عبارتند از:

  • مهارت های ارتباطی: دندانپزشکان باید بتوانند به طور موثر با بیماران، متخصصان بهداشت دندان، دستیاران پزشکی و کارکنان پشتیبانی ارتباط برقرار کنند.
  • مهارت عملی: فارغ التحصیلان دندانپزشکی در تایلند باید در کار با دستان خود ماهر باشند. این امر مستلزم مدیریت و رهبری کارکنان است.
  • صبور بودن: دندانپزشکان پس از فارغ التحصیلی ممکن است برای مدت طولانی با بیمارانی که نیاز به توجه ویژه دارند کار کنند.

آخرین مهارتی که دندانپزشکان پس از فارغ التحصیلی باید داشته باشند مهارت های حل مسئله است. هدف موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ارائه این مطالب، بالا بردن سطح آگاهی شما عزیزان در خصوص شرایط تحصیل دندانپزشکی در تایلند بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :