مهاجرت سرمایه گذاری در تایلند

کارآفرینی در تایلند

کارآفرینی در تایلند

در طول 30 سال گذشته کارآفرینی در تایلند به طرز چشم گیری تغییر کرده است. سازمان های دولتی به طور فزاینده ای تلاش می کنند تا نوآوری را هم در استارت آپ ها و هم در کسب و کارهای مستقر تقویت کنند. با این حال نه تنها دولت تایلند از کارآفرینی حمایت می کند، بلکه واحد های تجاری پیشرفته نیز در این کشور از کارآفرینی و نوآوری در تایلند حمایت می کنند. اشتیاق برای کارآفرینی در تایلند به خوبی نشان داده شده است.

اکنون خانه یک اکوسیستم پر رونق است که حول محور استارت آپ ها و کارآفرینان در بخش فناوری و صنعت می چرخد. از سوی دیگر تایلند به طور منظم نشان می دهد که انتقال تحقیق و توسعه یکی از محدودیت های اصلی کارآفرینی در تایلند است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط کارآفرینی در تایلند ما را در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه شده همراهی فرمایید.

الزامات زبان جهت کارآفرینی در تایلند

پادشاهی تایلند در کنار مزایای فراوانی که برای کارآفرینان در این کشور دارد، الزامات زبانی قابل توجهی نیز جهت کارآفرینی در این کشور در نظر گرفته است. در حالی که لازم نیست یک متخصص زبان باشید، اما کارآفرین بودن در تایلند به این معنی است که شما بسیار به ارتباط نزدیک با مخاطبان و پایگاه مشتریان خود متکی هستید.

به طور مثال شما جهت کارآفرینی در تایلند به دنبال کسب و کار و شبکه هستید و این نیاز به مهارت های ارتباطی دارد. در پادشاهی تایلند بخشی از آن به معنای تلاش برای یادگیری زبان است. به خصوص که ممکن است متوجه شوید که انگلیسی در تایلند به روانی سایر کشورهای اروپایی و آسیاسی استفاده نمی شود. بنابراین جهت کارآفرینی در تایلند باید زبان تایلندی را به خوبی صحبت کنید عبارات اساسی را یاد بگیرید و سعی کنید آنها را با صدای بلند بیان کنید.

یافتن کارگران جهت کارآفرینی در تایلند

یکی از اصل های مهم جهت کارآفرینی در تایلند یافتن کارگران ماهر جهت شروع کسب و کار و کارآفرینی در این کشور است. به طور کلی تایلند نرخ بیکاری پایینی دارد که یافتن کارگر در برخی از بخش ها به ویژه در صنعت فناوری چالش برانگیز است. کارگرانی که دارای تحصیلات دانشگاهی و تجربه در زمینه فناوری و توسعه هستند محل کار خود را انتخاب می کنند. بنابراین جهش شغلی در تایلند غیر عادی نیست.

در جهت کارآفرینی در تایلند اگر مایل به استخدام کارگرانی هستید که نیاز به آموزش دارند احتمالا با تیمی عالی رو به رو خواهید شد. که این تیم همواره به کسب و کار شما وفادار خواهند بود. همانطور که در هر کشوری انتظار دارید با ارائه مزایای عالی و ایجاد یک فرهنگ عالی کارگران را جذب کنید. این کشور نیز با کمترین میزان دستمزد کارگران ماهر را به کارآفرینان ارائه می دهد.

یافتن کارگران جهت کارآفرینی در تایلند

مزایای کارآفرینی در تایلند

پادشاهی تایلند به سرمایه گذارانی که قصد کارآفرینی در تایلند را دارند مزایای بسیاری ارائه می دهد. بسیاری از سرمایه گذاران دلایل خوبی برای کارآفرینی در تایلند انتخاب می کنند. تایلند به دلیل افزایش سرمایه گذاری ها و تعداد مهاجرانی که این کشور را به عنوان خانه خود انتخاب می کنند. در سال های اخیر شاهد رشد بی سابقه ای در اقتصاد خود بوده است. از مهمترین مزایای کارآفرینی در تایلند موقعیت استراتژیک این کشور است. کشور تایلند به خوبی با بازارهای اروپایی و آسیایی در ارتباط است. کارآفرینان علاقه مندی که مایل به هدف قرار دادن بازار مصرف محلی خود در تایلند هستند نیز خوشحال خواهند شد. که انجام تجارت در تایلند به حدود 70 میلیون مصرف کننده دسترسی خواهد داشت.

از دیگر مزایای بی شمار تایلند جهت کارآفرینی در این کشور، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زیر ساخت دیجیتال: تمرکز دولت بر ایجاد یک تقتصاد دیجیتال مبتنی بر ارزش است که بر ایجاد شکوفایی اقتصادی، افزایش رفاه اجتماعی و افزایش ارزش های انسانی تمرکر دارد.
  • هزینه های تجاری رقابتی: فضای اداری در تایلند در حال حاضر در مقایسه با سایر کشورهای جهان در بازار، با ارزش فوق العاده ای عرضه می شود. به طور طبیعی هزینه دستمزد کارکنان در مقایسه با کشورهای اروپایی کمتر است. همچنین تایلند یکی ار پایین ترین نرخ های تورم دستمزد را در میان کشورهای آسیای جنوب شرقی دارد.

فضای عمومی کارآفرینی در تایلند

فضای عمومی کارآفرینی در تایلند نسبت به سال های اخیر چشم اندازهای روشنی را برای کارآفرینان بین المللی ارائه کرده است. هیچ وقت در تایلند زمانی بهتر از الان برای کارآفرینی وجود نداشته است. به طور مثال شهرهایی مانند چیانگ مای و بانکوک، فرهنگ دنیای قدیمی و اینترنت پر سرعت را خواهید یافت. همچنین نشان دادن احترام به فرهنگ تایلندی بهترین راه برای محبوب کردن خود برای اعضای تیم و مشتریان احتمالی است.

تایلندی ها را در آغوش بگیرید انتظار داشته باشید که تلاش کنید و به روشی جدید زندگی کنید. این امر نه تنها به شما در ارتباطات تجاری و کارآفرینی در تایلند کمک می کند، بلکه خواهید دید که طبیعت دلپذیر و راحت تایلند در تجارت شما نفوذ کند. کارآفرین بودن در تایلند هرگز راه خسته کننده ای نیست اما می تواند کار زیادی باشد. بنابراین اگر احتیاط نکنید خستگی و مشقت شروع می شود.

دریافت بودجه دولتی برای کارآفرینی در تایلند

در سال های اخیر دولت تایلند با همکاری نهادهای تجاری و نظارتی، کمک های مالی گسترده ای را به افردای که قصد کارآفرینی در تایلند را دارند اعطا کرده است. در برخی کشورها، وجود کمک های مالی دولتی و سایر فرصت های مالی برای کارآفرینان غیر معمول نیست. البته با اینکه دولت تایلند، مشوق هایی مانند تطبیق کسب و کار یا حتی کاهش اجاره فضای اداری را ارائه می دهند.

به طور کلی شما به تنهایی می توانید برای کسب و کار خود بودجه ای جمع آوری کنید. با این حال توجه داشته باشید که جامعه مهاجران در تایلند بسیار قوی است و روحیه کارآفرینی در این کشور بسیار بالا است. از سوی دیگر، ارتباطات مناسب را ایجاد کنید و کار آسان تری برای یافتن بودجه دولتی مورد نیاز برای پیگیری خواهید داشت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :