مهاجرت تحصیلی اتریش

تحصیل در اتریش به زبان انگلیسی

تحصیل در اتریش به زبان انگلیسی

تحصیل در اتریش به زبان انگلیسی برای دانشجویان خارجی امکان پذیر بوده و دانشجویان بین المللی می توانند برای تحصیل به زبان انگلیسی اقدام کنند. تحصیل در دانشگاه های اتریش موجب می شود دانشجویان مدرک معتبر در سراسر اروپا را دریافت کنند و همچنین جهت اقامت پس از تحصیل نیز در این کشور اقدام نمایند.

در این مقاله که توسط همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است دانشگاه های معتبر در اتریش که تحصیل در آن به زبان انگلیسی نیز صورت می گیرد معرفی شده اند. در نظر داشته باشید که جهت تحصیل در اتریش به زبان انگلیسی دانشجویان بایستی مدرک معتبر بین المللی زبان را ارائه کنید.

شرایط تحصیل در اتریش به زبان انگلیسی

افرادی که خواهان تحصیل در اتریش به زبان انگلیسی هستند بایستی شرایط لازم را فراهم کنند. در اتریش دانشگاه های مختلفی اعم از دولتی و خصوصی وجود دارد. هر دانشگاه شرایط خاص خود را برای ثبت نام دانشجویان خارجی دارد. توجه داشته باشید که همچنین نوع مقطع تحصیلی برای تحصیل به زبان انگلیسی نیز مهم می باشد. هر چه مقطع بالاتر باشد نیاز به نمره بالاتری در مدرک زبان خواهد بود بدین صورت که برای تحصیل کارشناسی در اتریش به زبان انگلیسی حداقل نمره 6 در آیلتس بایستی ارائه شود.

همچنین برای تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیازمند ارائه مدرک آیلتس 6.5 یا 7 می باشید. علاوه بر مدرک زبان دانشجویان بایستی مدارک معتبر تحصیلی با نمرات بالا را ارائه کنید. توجه داشته باشید که دانشگاه های دولتی اتریش معمولا مدرک ارائه شده از سوی دانشگاه آزاد ایران را نمی پذیرند.

مزایا و معایب تحصیل در اتریش به زبان انگلیسی

به صورت کلی تحصیل در اتریش به هر زبانی مزایای زیادی دارد. این کشور جزو اتحادیه اروپا است. دانشگاه ها و موسسات آموزشی این کشور روند بولونیا را دنبال می کنند و اعتبار بالایی دارند. شهرهای وین (Vienna)، گراتس (Graz) و اینسبروک (Innsbruck) از جمله شهرهای تحصیلی این کشور هستند و کیفیت زندگی در این شهرها بسیار بالا است. بسیاری از افراد مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل را به دلیل امنیت این کشور و کیفیت بالای زندگی در آن انتخاب می کنند. زبان اصلی تحصیل در اتریش زبان آلمانی است و زبان انگلیسی زبان دوم تحصیل در اتریش می باشد. اما تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش مزایا و معایبی به همراه دارد که در اینجا ذکر شده اند.

در جدول زیر لیستی از مزایا و معایب تحصیل در این کشور شرح داده شده است:

مزایامعایب
تحصیل در اتریش بدون نیاز به ارائه مدرک زبان آلمانیدسترسی کم تر به رشته های تخصصی
امکان یادگیری زبان آلمانی در طول تحصیلهزینه بالاتر تحصیل
امکان تحصیل در اکثر رشته ها در مقطع دکتریدروس بسیار کم در مقطع کارشناسی
انتقال به دانشگاه های دیگر کشورهای اروپایی در میان تحصیلنیازمند ارائه مدرک معتبر زبان انگلیسی
امکان تحصیل در اکثر دانشگاه های معتبر اتریش

تحصیل در اتریش به زبان انگلیسی در دانشگاه های برتر

خوشبختانه تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش در اکثر دانشگاه های برتر کشور اتریش امکان پذیر می باشد. دانشجویان با ارائه مدارک لازم می توانند در این دانشگاه ها مشغول به تحصیل شوند و مدارک معتبر در اروپا و کشورهای جهان را دریافت کنند. دانشگاه وین اتریش یکی از برترین دانشگاه های این کشور است که با رتبه 154 در رده بندی QS جزء 200 دانشگاه برتر در جهان شناخته می شود. این دانشگاه همچنین قدیمی ترین دانشگاه آلمانی زبان در جهان است. از این رو دوره های مختلفی را هم اکنون به زبان انگلیسی نیز ارائه می کند.

در لیست زیر نام دیگر دانشگاه های مطرح اتریش که تحصیل به زبان انگلیسی نیز در آن ارائه می شود معرفی شده اند:

نام دانشگاهرده بندیشهر
دانشگاه وین اتریش134وین
دانشگاه گراتس اتریش201گراتس
دانشگاه ژوهانس کپلر اتریش601لینز
دانشگاه وبستر اتریشوین
دانشگاه علوم کاربردی اتریشوین
دانشگاه آدریاتیک آلپ کلاگنفورتکلاگنفورت

تحصیل در اتریش به زبان انگلیسی در دانشگاه های برتر

تحصیل کارشناسی در اتریش به زبان انگلیسی

برای تحصیل کارشناسی در اتریش به زبان انگلیسی با محدودیت رشته ها و دروس ارائه شده مواجه خواهید بود. چرا که تحصیل در این مقطع در دانشگاه های این کشور بیشتر به زبان آلمانی صورت می گیرد. اما دانشگاه های معرفی شده در بخش قبل برخی از برنامه های خود را به زبان انگلیسی در این مقطع برگزار می کنند. مقطع کارشناسی در اتریش حدود 3 تا 4 سال به طول می انجامد.

هزینه تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های این کشور با توجه به نوع دانشگاه متفاوت می باشد. اما حدود 1000€ الی 2000€ (یورو) شهریه در بر دارد. البته هزینه تحصیل در اتریش و اتحادیه اروپا تقریبا رایگان می باشد. جهت تحصیل به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی در اتریش علاوه بر مدرک زبان آیلتس حداقل 6 نیازمند ارائه مدرک عدم منع تحصیل از سوی دانشگاه خود را خواهید بود.

در اینجا از جمله برنامه های ارائه شده به زبان انگلیسی معرفی شده اند:

دانشگاهبرنامه تحصیلی
دانشگاه وین اتریشمطالعات انگلیسی و آمریکایی، زبان انگلیسی
دانشگاه IMC اتریشمدیریت تجارت، مدیریت صادرات گرا، تجارت بین المللی شراب، بیوتکنولوژی پزشکی و دارویی، مدیریت توریسم و هتلداری
دانشگاه ژوهانس کپلرشیمی بیولوژیک، بیوانفورماتیک
دانشگاه وبستر اتریشارتباطات رسانه، مدیریت توریسم و هتلداری، روانشناسی، مدیریت تجارت بین الملل، روابط بین الملل، تجارت املاک و مستغلات، مدیریت بازاریابی
دانشگاه MODUL اتریشمدیریت توریسم و هتلداری، گردشگری و مدیریت، مدیریت بین الملل

تحصیل کارشناسی ارشد و دکتری در اتریش به زبان انگلیسی

خوشبختانه تحصیل کارشناسی ارشد و دکتری به زبان انگلیسی در اتریش در طیف وسیعی از رشته ها در دانشگاه های این کشور برگزار می گردد. جهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در اتریش نیازمند ارائه مدرک زبان آیلتس حداقل 6.5 خواهید بود. همچنین مدرک کارشناسی ترجمه شده به زبان انگلیسی دارای اعتبار بایستی ارائه گردد. کارشناسی ارشد در اتریش حدود 2 سال به طول می انجامد.

دانشجویان پس از تحصیل در این مقطع می توانند برای تحصیل دکتری به زبان انگلیسی در اتریش اقدام نمایند. توجه داشته باشید که تحصیل کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در دانشگاه های علوم کاربردی اتریش کم تر از 2 سال به طول می انجامد. برای تحصیل دکتری در اتریش بایستی حداقل مدرک آیلتس 7 را ارئه کنید. همچنین تاییدیه استاد راهنما در دانشگاه مورد نظر را بگیرید و سوابق تحصیلی معتبر را ارائه کنید.

مراحل تحصیل در اتریش به زبان انگلیسی

جهت تحصیل در اتریش به زبان انگلیسی در وهله اول بایستی از یکی از دانشگاه های اتریش که برنامه های انگلیسی زبان را ارائه می کند و برنامه مورد نظر شما می باشد. لذا بایستی این مراحل عمومی را برای تحصیل در اتریش به زبان انگلیسی دنبال کنید:

  • رجوع به سایت دانشگاه اتریشی مورد نظر و مطالعه برنامه های ارائه شده به زبان انگلیسی
  • دریافت اطلاعات لازم در باب مدارک خواسته شده از سوی دانشگاه
  • ارائه فرم پذیرش و ارسال رزومه تحصیلی به دانشگاه
  • اقدامات لازم برای جمع آوری تمامی مدارک لازم از جمله مدارک زبان و ترجمه مدارک
  • دریافت نامه پذیرش ارائه شده از سوی دانشگاه اتریشی مورد نظر
  • دریافت ویزای تحصیلی اتریش و مهاجرت به اتریش

توجه داشته باشید که برای پذیرش از دانشگاه مورد نظر در اتریش حتما در زمان تعیین شده توسط دانشگاه در سایت مراجعه کنید چرا که پذیرش فقط در بازه زمانی های خاص انجام می گیرد. برای دریافت مشاوره تخصصی درخصوص مهاجرت به اتریش با توجه به شرایط خود می توانید به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید و از راهنمایی کارشناسان خبره این مجموعه بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :