مهاجرت سرمایه گذاری در لیتوانی

کارآفرینی در لیتوانی

کارآفرینی در لیتوانی

کارآفرینی در لیتوانی سنگ بنای سیستم شرکت آزاد در سراسر جهان است که سالانه 50000 نفر کارآفرین در لیتوانی درگیر نوعی فعالیت کارآفرینی هستند. کارآفرینان در لیتوانی با رویا و علایق خود موتوری برای ایجاد مشاغلی جدید، درآمدزایی، پیشرفت نوآوری، افزایش بهره وری و بهبود مدل ها و فرآیند های کسب و کار در این کشور بوده اند. یک کارآفرین جهانی به دنبال انجام فعالیت های تجاری جدید و نو آورانه در سراسر مرزهای ملی است. این فعالیت ها ممکن است شامل صادرات، صدور مجوز افتتاح دفتر فروش جدید یا خرید سرمایه گذاری دیگری باشد. جمهوری لیتوانی منبع قابل اعتمادی برای آموزش و حمایت از کارآفرینان محروم در چندین کشور مطرح جهانی است. همچنین لیتوانی بیشترین تعداد سرانه پروژه های سرمایه گذاری مستقیم خارجی سبز را از شرکت های جهانی نوپا در بخش نرم افزاد دریافت کرده است. برای درک بیشتر کار آفرینی در لیتوانی ما را در این مقاله که به کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده همراهی فرمایید.

مزایای کارآفرینی در لیتوانی

لیتوانی از گذشته دارای مزایای فراوانی برای کارآفرینی بوده است. جمهوری لیتوانی نه تنها برای کارآفرینان جوان و متخصصان ماهر یک کشور دوستدار تجارت است بلکه مورد اعتماد چندین شرکت جهانی با کالیبر بالا است. این کشور پر از جوانان جاه طلب، انرژی، مهارت و استعداد، مجهز به سریع ترین اتصال اینترنتی اروپا و اکوسیستم استارت آپی که به شدت در حال رشد است.

علاوه بر این لیتوانی یکی از بهترین حوزه های قضایی برای شرکت های بین المللی است. رتبه های بالایی که اخیرا به لیتوانی اعطا شده است شرایط کسب و کار ترجیحی و فرصت های سرمایه گذاری خوب را تایید می کند. جایگاه یازدهم در گذارش بانک جهانی کسب و کار 2021 برای اندازه گیری شرایط کسب و کار بهترین دلیل برای کارآفرینی در این کشور است. همچنین در سال 2020 جمهوری لیتوانی رتبه ششم در سطح جهان برای تعادل بین کار و زندگی را کسب کرد. این رتبه بندی ها نشان می دهد که چگونه کشورها می توانند از منابع و شایستگی های موجود در لیتوانی برای افزایش رفاه خود استفاده کنند.

اشکال مختلف کارآفرینی در لیتوانی

افرادی که قصد کارآفرینی در لیتوانی را دارند می توانند شرکت های مختلفی را برای شروع کار خود انتخاب کنند و آینده شغلی خود را در این کشور رقم بزنند.

در جدول زیر انواع شرکت های لیتوانی را برای کارآفرینی برای شما ارائه کرده ایم:

انواع شرکت هاخصوصیات
شرکت با مسئولیت محدود خصوصیاین شرکت ها ممکن است در هر گونه فعالیت مشروع شرکت کنند و قراردارد کار باید بین مدیر کل منعقد شود.
شرکت با مسئولیت عمومیحداقل تعداد سهامداران در این شرکت ها 1 نفر می باشد و حداکثر تعداد ذینفعان نامحدود است. حداقل سرمایه نیز 25000€ (یورو) است.0
شرکت انفرادیحداقل تعداد ذینفعان در این شرکت ها 1 مالک می باشد. در صورتی که بدهی های تجاری از دارایی های شرکت فردی بیشتر باشد، مالک شخصا مسئول است.
شرکت کشاورزیحداقل تعداد ذینفعان در این شرکت ها 2 نفر می باشد و حداکثر ذینفعان محدود بوده است.

اشکال مختلف کارآفرینی در لیتوانی

شرح وظایف موسسات کارآفرینی در لیتوانی

از وظایف مهم موسسات کارآفرینی در بلژیک می توان به ارتقای دانش از طریق اینترنت، تحقیق و نگارش کتاب، تولید خبرنامه، سرمقاله اشاره کرد. از دیگر وظایف موسسات کار آفرینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خدمت به صدها موسسه آموزشی، هزاران دانش آموز در حال تحصیل در زمینه کارآفرینی، و تاثیر بالقوه بر میلیون ها نفر از سراسر جهان
  • توسعه و رهبری اتحادهای آموزشی رسمی و سایر اتحادهای آموزشی با شرکای اجتماعی و حامیان تجاری جمهوری لیتوانی
  • ارائه برنامه های آموزشی آنلاین و سایر خدمات مشاوره ای به عموم مردم در سراسر جهان به عنوان یک سرویس آموزشی
  • تولید و رهبری گروه های بحث عمومی، انجمن ها، پنل ها، سخنرانی های مهمان، برنامه های رادیویی و سایر کارگاه های آموزشی برای ترویج کار آفرینی در لیتوانی

در این بخش پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله سرمایه گذاری در لیتوانی می باشد.

هدف اصلی کارآفرینی در لیتوانی

یکی از هدف ها و اولویت های کلیدی جمهوری لیتوانی، ارتقا یک محیط سرمایه گذاری جذاب و یک اکوسیستم تجاری دوستدار برای توسعه و نوآوری منطقه است. شهرداری لیتوانی از این اولویت، از جمله از طریق اقدامات و ابتکارات کارآفرینی فراگیر محلی، حمایت کرده است. به عنوان مثال شهرداری پایتخت لیتوانی شهر ویلنیوس در سال 2020 هزینه گواهی نامه های تجاری را 70% برای دانشجویان کاهش داد. علاوه بر این برای افراد بازنشسته، افراد درای معلولیت، بیکاران ثبت نام شده و خانواده های دارای فرزند 50% کاهش داد. وزارت تامین اجتماعی و کار لیتوانی، استراتژی سیاست جمعیتی، مهاجرت و ادغام را برای سال 2020 تا 2030 تهیه کرده است.

یکی از اهداف اصلی این طرح این است که اطمینان حاصل شود که سالمندان در جامعه ادغام می شوند. از دیگر اهداف این برنامه حمایت از کارآفرینان بین المللی برای بهبود آنها در بازار کار در لیتوانی، از جمله خود اشتغالی و افزایش فرصت های مادام العمر در این کشور بوده است. تصمیم برای کارآفرینی در کشورهای اروپایی بسیار دشوار بوده نقش مهمی را در آینده شغلی افراد خواهد داشت. به همین سبب مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در این خصوص خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :