مهاجرت تحصیلی فیلیپین

ویزای تحصیلی فیلیپین

ویزای تحصیلی فیلیپین

داوطلبانی که مایل به تحصیل در فیلیپین هستند، باید قبل از مهاجرت به این کشور و شروع سال تحصیلی مجاز، ابتدا ویزای تحصیلی فیلیپین را دریافت کنند. طی سال های اخیر اخذ ویزای تحصیلی فیلیپین به یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت به این کشور تبدیل شده است. به طور کلی دانشجویان بالقوه تنها در صورتی می توانند وارد فیلیپین شوند که دارای ویزای تحصیلی معتبر این کشور باشند. که این ویزا توسط کنسولگری فیلیپین در کشور مبدا متقاضیان صادر می شود.

به همین جهت به شدت توصیه می شود که دانشجویان ویزای خود را در کشور خود برای یک فرآیند بدون دردسر دریافت کنند. علاوه بر این سفارت فیلیپین به دانشجویان توصیه نمی کند که با ویزای توریستی وارد فیلیپین شوند و سپس برای تبدیل ویزا به ویزای تحصیلی اقدام کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در این زمینه، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

نحوه درخواست ویزای تحصیلی فیلیپین

تمامی اتباع خارجی که به دنبال دریافت ویزای تحصیلی فیلیپین هستند، باید با روند درخواست ویزا به خوبی آشنا شوند. البته لازم به ذکر است که فرآیند درخواست ویزای تحصیلی فیلیپین به نسب سایر کشورهای جهان بسیار ساده تر صورت می گیرد. همه در قدم اول، متقاضیان ویزای تحصیلی فیلیپین باید فرم درخواست ویزا را به صورت خوانا به زبان انگلیسی تکمیل کنند و آن را به سفارت فیلیپین ارسال کنند. البته لازم به ذکر است که متقاصیان باید هنگام درخواست ویزای تحصیلی در سفارت فیلیپین در کشور خود حاضر باشند. علاوه بر این در فرآیند درخواست ویزای تحصیلی فیلیپین، این کشور از بورکراسی خاصی پیروی نمی کند.

در نمودار زیر می توانید هزینه درخواست ویزای تحصیلی در کشورهای آسیایی را با یکدیگر مقایسه فرمایید:

مقایسه هزینه درخواست ویزای تحصیلی در کشورهای آسیایی

برای اینکه بیشتر با نحوه درخواست ویزای تحصیلی فیلیپین آشنا شوید، به جدول زیر مراجعه فرمایید:

نحوه درخواست ویزای تحصیلی فیلیپینتوضیحات
نامه پذیرش موسسهمتقاضیان باید اصل نامه پذیرش صادر شده توسط موسسه مربوطه را همراه با درخواست ویزا ارسال کنند.
ترخیص پلیسبرای درخواست ویزای تحصیلی فیلیپین ترخیص پلیس پاسپورت منطقه ای تایید شده و پرداخت آن نیز مهم است.
گواهی کمیسیون آموزش عالی فیلیپینبرای تمامی دوره های تحصیلی در فیلیپین، متقاضیان باید گواهی اصلی صلاحیت برای پذیرش صادر شده توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین را ارائه دهند.
عکسارائه 1 قطعه عکس در اندازه پاسپورت
هزینه درخواست ویزاپرداخت های نقدی برای دریافت ویزای تحصیلی فیلیپین پذیرفته نمی شود.
درخواست ویزا از چند هفته قبلمتقاضیان برای دریافت ویزا باید اطمینان حاصل کنند که درخواست ویزای خود را حداقل 2 هفته قبل از عزیمت ارسال کرده اند.
پردازش ویزاپردازش ویزای تحصیلی فیلیپین معمولا 3 هفته کاری به طول می انجامد.

نحوه درخواست ویزای تحصیلی فیلیپین

فرآیند تمدید ویزای تحصیلی فیلیپین

دانشجویان بین المللی که دارنده ویزای تحصیلی فیلیپین هستند، و قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند می توانند برای تمدید ویزای خود در این کشور اقدام نمایند. البته لازم به ذکر است که بدانید روند تمدید ویزای تحصیلی فیلیپین بسیار ساده است، زیرا از پیچیدگی های اداری در این ویزا خبری نخواهد یود. تمدید ویزای تحصیلی فیلیپین را می توان در دفتر اداره مهاجرت فیلیپین اعمال کرد. به طور کلی، برای درخواست تمدید، متقاضیان باید فرم درخواست عمومی تلفیقی را برای ویزای تحصیلی از وب سایت رسمی اداره مهاجرت جمهوری فیلیپین دانلود کرده و تکمیل کنند.

از سوی دیگر، برای درخواست تمدید ویزای تحصیلی فیلیپین باید مدارکی را حین درخواست به اداره مهاجرت این کشور ارائه دهید. این مدارک و الزامات به شرح زیر می باشند:

مدارک مورد نیاز برای تمدید ویزای تحصیلی فیلیپینتوضیحات
نامه مشترکدرخواست نامه مشترک توسط متقاضی و نماینده مجاز موسسه آموزشی مبنی بر اینکه متقاضی واجد شرایط تمدید ویزا است.
ارائه CGAFارائه یک CGAF کامل برای ویزای تحصیلی و مجوز تحصیل ویژه
فتوکپی گذرنامهیک فتوکپی از گذرنامه و اقامت مجاز متقاضیان در فیلیپین الزامی است.
کپی ریز نمراتارائه کپی آخرین ریز نمرات یعنی گواهی ترم های قبل
کپی اعتبارنامه موسسه آموزشییک فتوکپی از شناسه اعتبارنامه مدرسه ثبت نام کننده یا نماینده موسسه

قوانین کار ویزای تحصیلی فیلیپین

قوانین فعلی کار در فیلیپین به دارندگان ویزای تحصیلی فیلیپین اجازه می دهد، تا حداکثر 17 ساعت در هفته در این کشور مشغول به کار شوند. البته لازم به ذکر است که دانشجویان می توانند در ماه های ژوئن، جولای و آگوست به صورت تمام وقت کار کنند. کار ضمن تحصیل در فیلیپین طی سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از دانشجویان بین المللی از سراسر جهان قرار گرفته است. زیرا دارندگان ویزای تحصیلی فیلیپین می توانند با کار در این کشور بخشی از هزینه زندگی در فیلیپین را پوشش دهند. به این نکته مهم نیز توجه فرمایید که علاوه بر ویزای تحصیلی برای شروع کار در فیلیپین به مجوز کار این کشور نیاز دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ویزا برای مهاجرت به فیلیپین به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :