مهاجرت تحصیلی فیلیپین

تحصیل در فیلیپین

تحصیل در فیلیپین

به خاطر کیفیت زندگی و دانشگاه های خوب در فیلیپین و زیبایی چشمگیر خیلی افراد علاقه مند به تحصیل در فیلیپین هستند و به این کشور مهاجرت می کنند. یکی از مزیت ‌های تحصیل در فیلیپین بدون شک امکان بورسیه شدن در دانشگاه‌ های فیلیپین است. از مزیت های این کشور تحصیل به زبان انگلیسی، دانشگاه ‌ها مورد تایید وزرات علوم و بهداشت است و بهترین سیستم آموزش عالی در آسیا را دارد. تحصیل در فیلیپین مزایای بسیار زیادی دارد از دیگر مزایای آن می‌توان به کار کردن دانشجویان در طی دوره تحصیلی اشاره کرد. زمانی که شخص ویزای دانشجویی خود را دریافت می کند، دولت به شخص یک کار دانشجویی پاره وقت می‌دهد اما لازم است که فرد زبان فیلیپینی را بلد باشد.

کشور فیلیپین تنها بدلیل منظره های زیبا شهرت ندارد، بلکه این کشور سیستم آموزش عالی در آسیا را به خود اختصاص داده است به همین دلیل خیلی از افراد علاقه مند به تحصیل در این کشور هستند. کشور فیلیپین حدود 5000 دانشجوی بین المللی در سراسر جهان را به خود جذب کرده است. در کشور فیلیپین زبان انگلیسی عمیقا در آموزش و فرهنگ فیلیپین ریشه دارد، فیلیپینی ها این توانایی را دارند که بیشتر در برقراری ارتباط به زبان انگلیسی صحبت کنند و باهم ارتباط برقرار کنند. اگر خواهان یک ویزای دانشجویی هستید، می توانید آن را از طریق سفارت ها و کنسولگری های فیلیپین در کشور محل اقامت به دست آورید. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگو سوالات مرتبط با این حوزه هستند.

هزینه های تحصیل در فیلیپین

هزینه های تحصیل در فیلیپین 4000$ تا 6000$ (دلار) در سال، بسته به دوره و سطح برنامه تحصیلی، دانشگاه و شهر، هزینه های کلی تحصیل متفاوت باشد، به طور متوسط، برای تحصیل در فیلیپین باید بین 1000$ تا 2500$(دلار) هزینه کنید. شهریه رایگان فقط شامل موسسات آموزشی با بودجه دولتی، مانند SUCs و LUCs می شود، با این حال دانشجویانی که ترجیح می دهند در موسسات خصوصی تحصیل کنند یا در مقطع کارشناسی متوسطه تحصیل می کنند، برنامه متفاوتی دارند که این قانون نیز الزامی است.

در فیلیپین دانشگاه های مناسب زیادی وجود دارد که عبارتند از:

  • دانشگاه فنی فیلیپین دانشگاه دولتی، مانیل
  • دانشگاه مانیل دانشگاه محلی، مترو مانیل
  • دانشگاه فنی ریزال، دانشگاه ایالتی، ماندالویونگ

تحصیل در مقطع کارشناسی در فیلیپین

مدارک کارشناسی عمومی شامل 4 سال تحصیل تمام وقت و گاهی اوقات 5 سال (برنامه های تحصیلی فنی) است، ساعات مطالعه تقریبا 150 تا 210 واحد است. مدرک کارشناسی هنر یا علوم هر 2 مدرک دانشگاهی 4 ساله هستند که الزامات آموزشی عمومی مشترک دارند. در ایالات متحده، این دوره های رایج استاندارد شده است و ممکن است شامل انگلیسی، ریاضیات، علوم طبیعی و علوم اجتماعی و تاریخ باشد. اتمام دوره کارشناسی در 2 سال با برنامه های آنلاین، اعتبارات انتقالی و روش های تکمیل مدرک امکان پذیر است، بسیاری از دانش آموزان برای صرفه جویی در هزینه و زمان و کشف مشاغل، فارغ التحصیلی سریع را انتخاب می کنند. دوره های تحصیلی 2 ساله به طور کلی برنامه های دیپلم، دیپلم یا مدرک تحصیلات تکمیلی هستند.

مدارک متداول کارشناسی ارائه شده توسط دانشگاه های کشور فیلیپین عبارتند از:

مدارک متداول کارشناسی ارائه شده توسط دانشگاه های کشور فیلیپین

تحصیل در فیلیپین در مقطع کارشناسی ارشد

فارغ التحصیل دانشجویی است که دوره کارشناسی را با موفقیت در یک کالج یا دانشگاه گذرانده و در حال انجام تحصیلات بیشتر در سطح پیشرفته تر است. اصطلاح مدرک تحصیلات تکمیلی همه چیز را از دیپلم گرفته تا مدرک کارشناسی ارشد گرفته تا مدرک دکترا را در بر می گیرد. هر مدرکی که نیاز به مدرک کارشناسی به عنوان پیش نیاز پذیرش داشته باشد، می تواند مدرک کارشناسی ارشد در نظر گرفته شود. اکثر برنامه های کارشناسی ارشد 1 الی 2 سال بسته به مدرسه و رشته تحصیلی هستند. مدارس فیلیپین معمولا از سیستم ترم استفاده می کنند، ترم اول از ژوئن شروع می شود و تا اکتبر ادامه دارد، ترم دوم از نوامبر شروع می شود و تا آوریل ادامه دارد.

مدارک تحصیلات تکمیلی می تواند مدارک تحصیلی یا حرفه ای باشد، آنها معمولا 9 تا 12 ماه طول می کشند تا تمام وقت را تکمیل کنند. تعداد سخنرانی‌ ها و سمینارهایی که به آنها می‌روند و پروژه ‌ها و مقالات تحقیقاتی که تولید می‌کنند بسته به نوع دوره و کالج یا دانشگاهی که در آن هستند متفاوت است. کارشناسی ارشد می تواند شخص را از نردبان شغلی و حقوقی بالا ببرد، از آن برای ارتقا مهارت برای ماندن در رقابت، تغییر مسیر از کالج یا ارتقا مدارک خود برای کار در خارج از کشور استفاده کنید. مدرک کارشناسی ارشد با مدرک حرفه ای متفاوت است.

تحصیل در فیلیپین در مقطع کارشناسی ارشد

تحصیل در فیلیپین در مقطع دکترا

مدارک دکتری ممکن است مبتنی بر تحقیق یا حرفه ای باشد و معمولا به 5 سال تحصیل پس از مدرک کارشناسی ارشد نیاز دارد، برای در نظر گرفتن دکتری بدون مدرک کارشناسی ارشد، حداقل از شخص انتظار می رود که مدرک لیسانس داشته باشد. برای دانشجویانی که به دنبال ثبت نام در مقطع دکتری، علوم فناوری، مهندسی و ریاضیات هستند، معمولا کارشناسی مربوطه در دوره کارشناسی 3 ساله مورد انتظار است. در پایان شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخواهید تا به صورت کامل و جامع اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :