مهاجرت به کشور سنت کیتس

مهاجرت به سنت کیتس

مهاجرت به سنت کیتس

مهاجرت به سنت کیتس به دلیل رشد بالای اقتصادی این کشور، طی سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از اتباع خارجی قرار گرفته است. زیرا سنت کیتس اولین کشوری بود که به اتباع خارجی در ازای کمک اقتصادی به این کشور، تابعیت بدون قید و شرط اعطاء کرد. این برنامه برای اولین باید در سال 1985 تحت پوشش دوم بخش قاون شهروندی به مهاجران اعطاء شد. از سوی دیگر، تابعیت دوگانه در سنت کیتس به رسمیت شناخته شده است، بنابراین برای اینکه پس از مهاجرت شهروند سنت کیتس شوید، ملزم به صرف نظر ملیت قبلی خود نیستید.

کشور سنت کیتس یکی از جزایر اصلی کارائیب محسوب می شود که در جزایر ویندوارد در آنتیل قرار دارد. به طور کلی سنت کیتس با مساحت 262 کیلیومتر مربع کوچکترین کشور قاره آمریکا از نظر وسعت و جمعیت است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در زمینه مهاجرت به سنت کیتس می باشد.

کلیات مهاجرت به کشور سنت کیتس

اتباع خارجی که هدف آنها از مهاجرت به سنت کیتس راه اندازی کسب و کار در این کشور می باشد، باید قبل از اعزام با شرایط مالیات در سنت کیتس به خوبی آشنا شوند. به طور کلی سنت کیتس مالیات مستقیم شخصی برای افراد وضع نمی کند. نکته قابل توجه این است که سود سرمایه و ثروت خالص مشمول مالیات در این کشور نیست. علاوه بر این مالیات بر دارایی بر ارزش بازار ملک ارزیابی می شود که بسته به مکان و کاریابی متغیر است. از سوی دیگر، برای انتقال اموال غیر منقول از 6% به 10% حق تمبر وجود دارد. علاوه بر این، مالیات بر ارزش افزوده برای اکثر کالاها در این کشور 18% است. همچنین نرخ کاهش 10 درصدی برای گردشگری این کشور اعمال می شود. به این نکته نیز توجه فرمایید که برخی از کالاها در سنت کیتس معاف از مالیات هستند.

در مورد مالیات شرکت ها پس از مهاجرت به سنت کیتس لازم به ذکر است که، شرکت های داخلی مشمول مالیات بر درآمد شرکتی 33% بر درآمد جهانی خود هستند. البته سود سرمایه از مالیات معاف است مگر اینکه دارایی ها در اولین سال پس از کسب فروخته می شوند و سود سهام دریافتی مشمول مالیات بر درآمد شرکت می باشد. از سوی دیگر، پرداخت به افراد غیر مقیم بابن سود سهام و بهره مشمول 15% مالیات مقطوع است و حق امتیازها معاف از مالیات هستند. در نهایت اینکه شرکت هایی که تحت قانون شرکت های تجاری بین المللی تاسیس شده اند از معافیت مالی کلی برکنترل سرمایه و الزامات حسابداری بهره می برند.

در نمودار زیر می توانید روند درخواست مهاجرت به سنت کیتس توسط اتباع خارجی جهت راه اندازی کسب و کار را مشاهده فرمایید:

روند درخواست مهاجرت به سنت کیتس توسط اتباع خارجی جهت راه اندازی کسب و کار

اخذ ویزا جهت مهاجرت به سنت کیتس

اتبعاع کشورهای خارجی که قصد مهاجرت به سنت کیتس برای مدت بیش از 90 روز را دارند، باید برای درخواست ویزای این کشور اقدام نمایند. متقاضیان دریافت ویزای سنت کیتس برای درخواست ویزای خود می توانند از طریق سفارت سنت کیتس در کشور خود یا از طریق درخواست آنلاین برای ویزای خود اقدام کنند. متقاضیان در قدم اول با نزدیک ترین سفارت سنت کیتس تماس می گیرند و وقت ویزای خود را رزرو می کنند. زیرا با رزرو یک قرار، راه آسانتر و سریع تری برای تکمیل فرآیند درخواست خود خواهید داشت. در قدم بعدی باید فرم درخواست ویزای سنت کیتس را تکمیل کنید، و تمام مدارک مورد نیاز را به سفارت سنت کیتس در کشور خود ارسال کنید. در نهایت اینکه منظر جواب باشید، تا سفارت سنت کیتس نتایج درخواست ویزای شما را از طریق پیامک یا ایمیل به شما اطلاع دهد.

اخذ ویزا جهت مهاجرت به سنت کیتس

همچنین حین درخواست ویزا جهت مهاجرت به سنت کیتس باید اسناد و مدارک زیر را به کنسولگری این کشور ارائه دهید:

اسناد و مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای سنت کیتستوضیحات
گذرنامه معتبرگذرنامه شما باید حداقل 6 ماه پس از تاریخ بازگشت از این کشور اعتبار داشته باشد.
فرم درخواست ویزافرم درخواست ویزا را باید به طور کامل تمکیل کرده و در پایان امضا نمایید.
عکسارائه 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت که اخیرا گرفته شده است.
بلیط پرواز رفت و برگشتبلیط سفر باید اثبات کند شما پس از پایان اعتبرا ویزا به کشور خود باز خواهید گشت.
پرداخت هزینه درخواستپرداخت هزینه درخواست ویزای سنت کیتس را در نزدیک ترین سفارت این کشور تکمیل نمایید.
صورت حساب بانکیصورت حساب بانکی باید توسط بانکی در کشور شما صادر شود.

مزایای مهاجرت به سنت کیتس

برای افرادی که قصد مهاجرت به سنت کیتس را دارند، این کشور مزایای بی شماری را برای آنها فراهم می کند. یکی از اصلی ترین مزایای مهاجرت به این کشور، داشتن مردمی دوستانه و مهمان نواز می باشد. به طور مثال اگر در جزیره قدم می زنید غیر معمول نیست که شخصی توقف کند و به شما پیشنهاد سواری بدهد. یکی از دلایل دیگر برای مهاجرت به سنت کیتس، وجود ارز پایدار در این کشور می باشد. با اینکه هزینه زندگی در سنت کیتس به نسب سایر کشورهای آمریکایی بالا است اما تغییری در قیمت دلار در این کشور رخ نمی دهد.

در نهایت اینکه شب ها بخش خلیج فریگیت از سنت کیتس زنده می شود و طیف وسیهی از رستوران ها و بارها در این منطقه از جزیره شروع به کار می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویزا و مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :