مهاجرت سرمایه گذاری در فنلاند

سرمایه گذاری در فنلاند

سرمایه گذاری در فنلاند

سرمایه گذاری در فنلاند نیاز به دانش بالای سرمایه گذاری دارد، زیرا شما باید بتوانید میزان تحمل ریسک خود را ارزیابی کنید. فنلاند یک کشور نوردیک است که در شمال کشورهای بالتیک در مرز روسیه، سوئد و نروژ قرار دارد که دارای یک اقتصاد با ثبات و مدرن از جمله فضای سرمایه گذاری در کلاس جهانی است. این کشور عضو اتحادیه اروپا و بخشی از منطقه یورو است. فنلاند دارای نیروی کار بسیار ماهر، تحصیلکرده و چند زبانه با تخصص قوی، فناوری های نوظهور، کشتی سازی، جنگلداری و زیر ساخت های دیجیتالی و به خوبی توسعه یافته را ارائه می دهد.

همچنین فنلاند دارای بخش های ارتباطات راه دور، انرژی، بازارهای نوظهور و بیو تکنولوژی و همچنین تخصص قطب شمال است. این کشور با اتصالات حمل و نقل عالی به منطقه نوردیک، بالتیک، به عنوان یک مرکز حمل و نقل منطقه ای در حال ظهور است. هدف از ارائه این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده است، بالا بردن سطح آگاهی شما در خصوص سرمایه گذاری در فنلاند بوده است.

سرمایه گذاری در فنلاند در بخش بازار

فنلاند فرصت هایی را برای سرمایه گذاری و همکاری در بخش های مختلف بازار را ارائه می دهد. همچنین صحنه راه اندازی پر جنب و جوشی دارد که شرکت های با رشد بالا را با راه حل های اطلاعات و ارتباطات سلامت الکترونیک برجسته می کند.

تحولات زیر نشان دهنده فرصت های بازار برای شرکت های بین المللی در فنلاند است:

  • رشد در بخش فناوری پاک فنلاند توسط شرکت های کوچک تری که در زمینه های مواد جدید، شبکه های هوشمند و بازیافت فعالیت می کنند هدایت شده است.
  • فنلاند دارای شرکت های زیادی است که در توسعه راه حل های نرم افزاری در برنامه های کاربردی مختلف تخصص دارند که مشتاق همکاری با شرکای بین المللی در بخش بازار هستند.
  • بخش مراقبت های بهداشتی فنلاند بر روی تجهیزات پزشکی پیشرفته و راه حل های سلامت الکترونیک باز است.

دلایل سرمایه گذاری در فنلاند

از مهمترین دلایل سرمایه گذاری در فنلاند می توان به این موضوع اشاره کرد که این کشور به شدت در اقتصاد جهانی ادغام شده است. زیرا تجارت بین المللی یک سوم تولید ناخالص داخلی آن را تشکیل می دهد. فنلاند یکی از اعضای اتحادیه اروپا، خود را از یک اقتصاد آرام مبتنی بر کشاورزی و جنگلداری به مرکز جهانی فناوری و طراحی تبدیل کرده است.

نفوذ تجاری فنلاند بسیار فراتر از جمعیت متوسط آن یعنی 5.5 میلیون نفر است. علاوه بر این فنلاند تنها کشور نوردیک است که از یورو استفاده می کند. بخش های کلیدی صادرات فنلاند حمل و نقل، الکترونیک، جنگلداری، ماشین آلات و مواد شیمیایی است. همچنین فنلاند به طور معمول در صدر نظر سنجی های بین المللی در زمینه آموزش، کیفیت زندگی، رقابت پذیری و شفافیت قرار دارد.

از دلایل دیگر سرمایه گذاری و ثبت شرکت در فنلاند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دلایل سرمایه گذاری و ثبت شرکت در فنلاند

الزامات ویزا برای سرمایه گذاری در فنلاند

برای سفر به فنلاند و سرمایه گذاری در این کشور باید با الزامات این کشور در مورد اخذ ویزا به خوبی آشنا شوید. فنلاند بخشی از معاهده شنگن است و کشورهای اتحادیه اروپا می توانند تا 90 روز برای مقاصد توریستی یا تجاری بدون ویزا وارد فنلاند شوند. اما کشورهای غیر اتحادیه اروپا برای سفر به این کشور باید برای دریافت ویزای فنلاند درخواست دهند. همچنین یک فرد خارجی برای اقامت طولانی تر در فنلاند به اجازه اقامت نیاز دارد.

با این حال اگر هدف از اقامت در فنلاند کار در این کشور باشد، برای اقامت کوتاه مدت نیز به اجازه اقامت نیاز است. علاوه بر این شرکت های بین المللی که قصد کار و سرمایه گذاری در فنلاند را دارند باید مجوز کار داشته باشند. همچنین به شرکت هایی که نیاز به سفر تجاری به فنلاند را دارند توصیه می شود که ارزیابی های امنیتی از طریق یک فرآیند بین سازمانی انجام شود.

متقاضیان اخذ ویزا برای سرمایه گذاری در فنلاند باید به وب سایت های زیر مراجعه کنند:

  • وب سایت ویزای وزارت امور خارجه
  • سفارت فنلاند در کشور خود، بخش ویزا
  • سفارت کشور خود در فنلاند، ویزا

الزامات ویزا برای سرمایه گذاری در فنلاند

اطلاعات کلی در خصوص زیرساخت های فنلاند

برای سرمایه گذاری در فنلاند باید اطاعات جامع و دقیقی در مورد زیر ساخت های این کشور داشته باشید، که این اطلاعات به شرح زیر می باشد:

  • فنلاند یورو را به عنوان واحد پول رسمی خود دارد. همچنین تمام کارت های پرداخت در فنلاند دارای تراشه ها و کدهای پین برای بهبود امنیت هستند. رایج ترین کارت های اعتباری مورد استفاده در فنلاند diners club card ها هستند.
  • محیط مخابرات در فنلاند یکی از پیشرفته ترین محیط های اروپا است. دسترسی به پهنای باند با قیمت مناسب و بدون نقص توسط قانون برای همه افراد کشور تضمین شده است.
  • همه شهرهای بزرگ در فنلاند دارای یک شبکه اتوبوس هستند. هلسینکی پایتخت فنلاند، دارای شبکه جامعی از قطارها، اتوبوس ها، ترامواها و راه آهن زیر زمینی است.
  • 2 زبان رسمی در فنلاند فلاندی و سوئدی است. زبان انگلیسی نیز در فنلاند به طور کلی صحبت می شود. سومین زبان نیز در فنلاند زبان روسی می باشد.

امنیت سرمایه گذاری در فنلاند

امنیت سرمایه گذاری در فنلاند باعث شده که سالانه سرمایه گذاران بسیاری از سراسر جهان به فکر سرمایه گذاری در این کشور باشند. سیستم های امنیتی، محصولات و خدمات به طور فزاینده ای به بخش جدایی ناپذیر از زندگی روزمره تبدیل می شوند. ایمنی و امنیت سرمایه گذاری در فنلاند به سرعت در حال گسترش فراتر از مرزهای سنتی خود است. علیرغم نرخ کلی جرم و جنایت در فنلاند، بازار ایمنی و امنیت فنلاند در سالیان اخیر به طور مداوم رشد چشم گیری داشته است و نیز انتظار می رود که به رشد خود ادامه دهد.

از جرایمی که می تواند امنیت سرمایه گذاری در فنلاند را تحت تاثیر قرار دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جرایم مربوط به استفاده از هواپیما های بدون سرنشین
  • جرایم سایبری

بخش ایمنی و امنیت در سرمایه گذاری با بیش از 500 شرکت در بازار بسیار پراکنده است که بیشتر آنها از شرکت های کوچک تا متوسط را شامل می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرمایه گذاری در فنلاند با مشاوران مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :