مهاجرت سرمایه گذاری در موناکو

سرمایه گذاری در موناکو

سرمایه گذاری در موناکو

موناکو بهشت مالیاتی در نظر گرفته می شود که باعث تشویق افراد به ویژه سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در موناکو می شود. شرایط آب و هوایی موناکو، مناظر، تنوع غذایی، سواحل زیبا و غیره به نقش آن به عنوان بهشت تفریحی برای افراد ثروتمند کمک می کند. زیرا این کشور هیچ گونه مالیات بر درآمدی ندارد و مالیات کسب و کار نیز بسیار پایین است. موناکو ثروتمند ترین کشور است که دومین سرانه تولید ناخالص داخلی در جهان را با 155299€ (یورو) دارد. همچنین این کشور دارای بیشترین تعداد میلیونر ها و میلیاردرهای سرانه در جهان است.

اجازه اقامت در موناکو برای سرمایه گذاری، فرصتی برای به دست آوردن وضعیت اقامت در معتبرترین بخش فرانسه و اطمینان از ایمنی سرمایه است. بهتر است بدانید که، بیش ار نیمی از سرمایه گذاری ها در موناکو توسط افراد غیر مقیم خارجی انجام می شود. همچنین موناکو اراده سیاسی واقعی برای ایجاد محیطی پویا برای سرمایه گذاران خارجی دارد. گردشگری همچنان بیشترین بخش سرمایه گذاری خارجی را جذب می کند و املاک و مستغلات از دیگر بخش های جذاب شاهزاده است.

مطالب ارائه شده توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله، به شرح زیر می باشد:

  • سرمایه گذاری در موناکو و اخذ اقامت این کشور
  • مزایای سرمایه گذاری در موناکو
  • سرمایه گذاری در موناکو در بخش املاک و مستغلات
  • هزینه زندگی در موناکو
  • چشم انداز سرمایه گذاری در موناکو

سرمایه گذاری و اخذ اقامت موناکو

افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در موناکو و اخذ اقامت این کشور هستند، می توانند برای دریافت اقامت موناکو از راه های زیر اقدام نمایند:

  • اولین راهی که فرد می تواند از طریق آن اقامت موناکو را دریافت کند، روش استخدام است. افرادی که می توانند مدرکی دال بر سرمایه گذاری و اشتغال خود تحت یک کارفرمای مونگاسکی ارائه دهند. می توانند اقامت خود را دریافت کنند.
  • راه دوم برای اخذ اقامت موناکو تجارت است. افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار در موناکو را دارند نیز واجد شرایط اقامت هستند. همچنین آنها باید به یک سند رسمی دست یابند که مجوز تاسیس تجارت آنها در موناکو را صادر کند. به خصوص اگر فردی در زمینه های داروسازی، صنعت خرده فروشی یا صنعت بانکداری و مالی در این کشور سرمایه گذاری کند.
  • آخرین راه نیز برای اخذ اقامت موناکو سرمایه گذاری در بانک های این کشور می باشد. که در آن فرد باید حداقل 600000€ (یورو) سرمایه گذاری کند.

مزایای سرمایه گذاری در موناکو

شاهزاده موناکو، مزایای بسیار را جهت سرمایه گذاری در این کشور، به متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری در موناکو را دارند ارائه می دهد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرمایه گذاری در موناکو به تمامی اعضای خانواده متقاضی این امکان را می دهد که با آنها زندگی کنند. این موضوع شامل، همسر یا شریکی است که با فرزندان و والدین در ارتباط است.
  • سیستم مالیاتی در موناکو برای سرمایه گذاران بین المللی بسیار مطلوب است. هیچ مالیات بر دارایی، مالیات بر درآمد، مالیات بر ثروت، مالیات بر عایدی سرمایه و سایر وجود ندارد.
  • داشتن هزینه های زندگی بالا منجر به استاندارد زندگی بالاتر می شود.
  • موناکو به داشتن مدارس خوب و امکانات پزشکی بالا در جهان معروف است.
  • کمترین میزان جرم و جنایت در بین تمام کشورهای اروپایی

در آخر اینکه، سرمایه گذاری و اقامت در موناکو، به افراد اجازه می دهد بدون نیاز به ویزا به 160 کشور جهان سفر کنند.

مزایای سرمایه گذاری در موناکو

سرمایه گذاری در بخش املاک در موناکو

اکنون فرصت مناسبی برای کسانی است که به دنبال سرمایه گذاری در موناکو، در بخش املاک و مستغلات هستند. بازار املاک و مستغلات موناکو به دلیل تقاضای بالا و عرضه محدود معمولا به عنوان یکی از گرانترین بازارهای جهان در نظر گرفته می شود. همچنین افزایش بی سابقه قیمت در 15 سال گذشته ثابت کرده است که سرمایه گذاری در املاک و مستغلات موناکو بازدهی سالمی دارد.

در حالی که ممکن است سرمایه گذاری های موناکو در املاک و مستغلات تحت تاثیر بهداشت جهانی قرار گرفته باشد. وقتی به قیمت ملک در موناکو نگاه می کنید، متوجه خواهید شد که کاهش قیمت ملک به ندرت طولانی می شود. از سوی دیگر انتخاب منطقه ای برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات موناکو همان اندازه مهم است که در کدام ملک سرمایه گذاری کنید.

در تصویر زیر می توانید بهترین مکان ها جهت سرمایه گذاری و هزینه ملک در این مناطق را بررسی کنید:

بهترین مکان ها جهت سرمایه گذاری در موناکو

هزینه زندگی و سرمایه گذاری در موناکو

با توجه به وضعیت ثروتمند موناکو، هزینه زندگی در موناکو برای اتباع خارجی بسیار بالا تلقی می شود. با این حال این امکان برای مهاجران نیز وجود دارد که در یک زندگی معمولی و طبقه متوسط در این کشور زندگی کنند. از سوی دیگر قیمت کالاها و خدمات روزمره تقریبا برابر با شهرهای فرانسه مانند پاریس و مارسی است. همچنین به اتباع خارجی که به موناکو نقل مکان می کنند، و قصد اجاره آپارتمان دارند، توصیه می شود در فصل توریستی به این کشور نروند. زیرا قیمت آپارتمان ها در این زمان، 3 برابر قیمت معمولی است.

برای آشنایی بیشتر با هزینه های اقامتگاه در موناکو به جدول زیر مراجعه فرمایید:

انواع آپارتمانهزینه اجاره ماهانه به یورو
آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر850€
آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر550€
آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر1750€
آپارتمان 3 خوابه خارج از مرکز شهر1250€

هزینه زندگی در بخش مواد غذایی نیز به این گونه است که، صرف غذا در موناکو می تواند بسیار گران باشد. اما این بدان معنا نیست که گزینه های دیگری برای غذا در موناکو وجود ندارد.

چشم انداز سرمایه گذاری در موناکو

بر اساس چشم انداز موناکو جهت سرمایه گذاری، این کشور فرصت های زیادی را در بخش های مختلف به سرمایه گذاران بین المللی ارائه می دهد. موناکو فرصت های کوتاه مدت و بلند مدت در بخش های مختلف می بیند و این فرصت ها را با سرمایه گذاران به اشتراک می گذارد. دولت موناکو در جهت چشم انداز سرمایه گذاری که افق زمانی طولانی مدتی دارند فرصت هایی را در مواجه با موضوعات بهره وری انرژی و هوای پاک مورد بررسی قرار می دهد.

همچنین هدف و چشم انداز شهر هوشمند موناکو، کاربر محور و مطابق با بالاترین استانداردهای بین المللی است. استفاده از فناوری دیجیتال در زمینه های بهداشتی و پزشکی از دیگر چشم اندازهای سرمایه گذاری در موناکو می باشد. که فرصتی برای بهبود سیستم مراقبت های بهداشتی خود با تمرکز بیشتر بر بیماران و نشان دادن توانایی آنها و ارائه کیفیت زندگی همتراز با بهترین ها است. اگر چنانچه مطالب این مقاله مورد استقبال شما عزیزان قرار نگرفته، می توانید با مراجعه به سایت رسمی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از مقاله های متنوع این سایت در خصوص سرمایه گذاری در موناکو استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :