مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته کشاورزی در پرتغال

رشته کشاورزی در پرتغال

تحصیل در رشته کشاورزی در پرتغال از فرصت های طلایی محسوب می شود و در این خصوص دانشگاه های معتبری جهت تحصیل در این رشته در نظر گرفته شده است. در پرتغال دانشگاه ها بر اساس سیستم مورد قبول در اروپا شکل گرفته است و شما می توانید در این کشور بر اساس الگوهای بین المللی آموخته شوید. در پرتغال می توانید زبان پرتغالی بیاموزید و از این زبان در رزومه تحصیلی و کاری خود می توانید بهره ببرید. این کشور از اتحادیه اروپا است که می توانید از مزایای این مورد نیز استفاده کنید. پرتغال یک کشور صنعتی پیشرفته در زمینه علوم کشاورزی است که در حال حاضر از علوم کشاورزی در تولیدات و صادرات خود بسیار بهره می برد و تلاش می کند تا این زمینه را با دانش تخصصی عجین کند.

در پرتغال رشته کشاورزی و جنگلداری یک رشته خوب و کاربردی محسوب می شود که بر روی گیاهان و نباتات، نحوه رشد و سلامت و بهره وری مناسب از حیوانات و محیط هایی که در آن رشد می کنند تمرکز دارد. شما در این رشته در خصوص نحوه احیای جنگل و زمین های کشاورزی و آبیاری محصول، مدیریت منابع طبیعی و استفاده حداکثری از زمین و خاک، تولید غذا ارگانیک و سالم را می آموزید. رشته کشاورزی در پرتغال انواع و گرایش های متفاوتی دارد. مهندسی کشاورزی و علوم کشاورزی رشته هایی هستند که با تفاوت هایی به هم شبیه هستند و البته کارایی این 2 رشته باهم متفاوت است. در ادامه این مقاله به نگارش مقاله نویسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص رشته کشاورزی در پرتغال بیشتر صحبت می کنیم.

جایگاه رشته کشاورزی در پرتغال

در این بخش درباره جایگاه رشته کشاورزی در پرتغال اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار می دهیم. دیدگاه یکپارچه ای از دانش را در چندین زمینه مانند علوم پایه و زیست شناسی و شیمی و فیزیک و ریاضیات، علوم محیطی، علوم ارضی، علوم مهندسی و علوم اقتصادی و بازرگانی ارائه می دهد. در این رشته آموزش مراحل مختلف مرتبط با تولید محصولات کشاورزی، با تأکید ویژه بر باغبانی، میوه کاری، کشاورزی ارگانیک، محصولات زراعی متنوع و جدید، بر اساس کنترل کیفیت پس از برداشت و مدیریت اقتصاد و مدیریت بنگاه های کشاورزی در نظر گرفته شده است. این دوره 3 الی 4 سال به طول می انجامد. هدف این رشته آموزش متخصصان در زمینه علوم ارضی و محیط زیست، بهداشت عمومی و مسائل اجتماعی را با پویایی و کارآفرینی ضروری برای هر فعالیت اقتصادی ترکیب می کنند، می باشد.

اهداف رشته کشاورزی در پرتغال برنامه ریزی و سازماندهی و مدیریت و اجرا، به طور مستقل یا به صورت تیمی، فعالیت های اکتشاف در حالت تولید ارگانیک، تولید و تکنیک های تولید محصولات بیولوژیکی، از جمله مدیریت آب و خاک، روش های فیتوتکنیک، پیشگیری و کنترل آفات و بیماری های گیاهی، بهداشت و رفاه و تأیید حیوانات، کنترل کیفیت و ایمنی مواد غذایی مزرعه می باشد. یک کارشنای علوم کشاورزی بایستی بتواند درک درستی از تجزیه و تحلیل پروژه ها و سایر مشخصات فنی، به منظور شناسایی داده های لازم داشته باشد. از وظایف مهم کارشناس کشاورزی می توان به برنامه ریزی، سازماندهی و راهنمایی اجرای عملیات در کشاورزی ارگانیک و کسب اطمینان از کیفیت محصولات به دست آمده است.

جایگاه رشته کشاورزی در پرتغال

فرصت های شغلی رشته کشاورزی در پرتغال

این آموزش جامع به شما امکان می دهد تا در دوره های مختلف تخصص را دنبال کنید و ظرفیت و تطبیق پذیری لازم را برای پاسخگویی موفقیت آمیز به تغییرات اجتماعی و زمینی و طبیعی را را درک و مدیریت کنید. آموزش ارائه شده در زمینه های تولید و اقتصاد و مدیریت شرکت کشاورزی، به دانش آموختگان روحیه کارآفرینی لازم را می دهد. با توجه به دامنه آموزش، مدرک کشاورزی و زراعت زمینه را برای پیگیری آموزش در دوره های تحصیلات تکمیلی در گرایش های مختلف مختلف فراهم می کند. کشاورزی در پرتغال یکی از بخش های بسیار مهم است که بیشتر به ثروت و رشد و توسعه کشور کمک می کند.

فرصت های شغلی رشته کشاورزی در پرتغال برای این اشخاص عبارتند از:

  • شرکت های کشاورزی متعارف و ارگانیک
  • پرورش گیاهان زراعی و زینتی
  • اجرا و نگهداری از باغ ها و فضای سبز، برای اوقات فراغت یا ورزش
  • مدیریت شرکت های کشاورزی یا تعاونی ها و انجمن های کشاورزان
  • بازاریابی محصولات و خدمات برای کشاورزی و باغبانی
  • کار در آزمایشگاه ها برای حمایت از کشاورزی و بخش محصولات کشاورزی
  • شرکت های کنترل و صدور گواهینامه در بخش محصولات کشاورزی
  • آموزش و پرورش و آموزش حرفه ای ارضی
  • تحقیقات ارضی

جهت اطلاع از شرایط کار در پرتغال پیشنهاد ما به شما مطالعه مشخص شده از طریق مراجعه به سایت مرجع خواهد بود.

دوره های آموزشی رشته کشاورزی در پرتغال

برخی می گویند در 10 سال آینده انقلابی واقعی در کشاورزی پرتغال رخ خواهد داد، این عمدتا به دلیل ظهور نسل کاملا جدیدی است که در حال ایجاد شرکت های نوپا و ورود به محصولات جدید کشاورزی برای صادرات است. به همین ترتیب کشور پرتغال در این رشته از دانشجویان خارجی واجد شرایط استقبال می کند. شما بایستی برای اخذ پذیرش از این رشته در یک دانشگاه معتبر دروس مرتبط با این رشته را با نمرات خوب گذرانده باشید و مدارک زبانی معتبر خود را نیز تحویل دهید. لذا در کنار آموزش های مفید و کاربردی شما می توانید زبان جدید یاد بگیرید و در حین تحصیل در پرتغال کار کنید.

لازم است آگاه باشید که کشاورزی در پرتغال با واقعیت کشاورزی موجود در برزیل کاملا متفاوت است. در پرتغال، شما بنابر تخصص خود می توانید در مناطق متفاوت پرتغال مشغول به کار شوید. مثلا مناطق زیر کشت بیشتر در در مرکز و جنوب کشور هستند. در شمال پرتغال زمین های کشاورزی کوچک تر وجود دارد که قیمت هر مترمربع آن بسیار بالا است. به همین دلیل آنچه در اینجا غالب است اجاره زمین کشاورزی است و نه خرید آن. شما می توانید در این زمین های اجاره طرح های خود را پیاده کنید. در جنوب پرتغال ارزش زمین های کشاورزی به طور باورنکردنی کمتر از مقایسه با شمال این کشور است. اگر می خواهید مهاجرت تحصیلی به پرتغال داشته باشید و ویزای دانشجویی پرتغال را اخذ کنید می بایست با یک مشاور خوب مشورت نمایید بدین منظور با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :