مهاجرت به کشور اتریش

دریافت مستر کارت اتریش

دریافت مستر کارت اتریش

در این نوشتار به موضوع دریافت مستر کارت اتریش پرداخته می شود تا متقاضیانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، با اهمیت آن آشنا شوند. همانطور که می دانیم در دنیایی زندگی می کنیم که نقش تجارت الکترونیک و اعتبار و کارت ها بیش از پول واقعی است، موضوعی که اقتصاد اتریش نیز از آن مستثنی نیست. چنانکه پرداخت پول در نسل های جدید اتریش عمدتا به راه حل های دیجیتالی مانند کارت های بدهی یا اعتباری و پی پال متکی است. تنها 8% اظهار می کنند که گاهی پول نقد را هنگام تحویل پرداخت می کنند. به گفته یکی از نمایندگان مستر کارت، این بدان معناست که جوانان اتریشی بسیار دیجیتال تر از همتایان خود در کشورهای دیگر هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نقش مستر کارت در اتریش، کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، آماده ارائه راهنمایی های تخصصی در این زمینه هستند.

معرفی و دریافت مستر کارت اتریش

با توجه به مدرن شدن و دیجیتالی شدن بیش از پیش اقتصاد، پول در نسبت با گذشته نقش کمتری در زندگی روزمره ایفا می کند. از همین رو شرکت های مختلف امروزه کارت های اعتباری را خلق کرده اند که امکان تبادلات مالی را برای افراد فراهم می کند. یکی از معروف ترین کارت ها در این زمینه مستر کارت است که در کشورهای مختلف، بیش از 140 نمایندگی دارد و از حیث مبادلات مالی رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

دریافت مستر کارت اتریش مزایای مختلفی را به همراه خواهد داشت:

  • کارمزد بسیار اندک
  • امکان نقد کردن وجوه از دستگاه های خودپرداز
  • خرید از فروشگاه های بین المللی در دنیا
  • انتقال پول از صرافی ها و بانک های اینترنتی

بنابراین مستر کارت اتریش را می توان یک واسط بین فروشنده ای که حساب بانکی خود را به کارت متصل است با خریدارانی در نظر گرفت که مستر کارت دارند.

در مثال ها و نمونه های دیگر کاربرد مستر کارت اتریش در زندگی روزمره مطرح شده است تا متقاضیان مهاجرت نسبت به ضروری بودن داشتن این کارت، آشنایی پیدا کنند:

نمونه های دیگر کاربرد مستر کارت اتریش

نقش کارت های اعتباری برای زندگی در اتریش

اگر شما یکی از متقاضیان مهاجرت به اتریش هستید، دانستن این نکته در مورد اتریش لازم است که داشتن اعتبار درون این جامعه در موقعیت های مختلف حائز اهمیت است. در اتریش، امتیازدهی اعتباری به صورت لیست سیاه انجام می شود. مصرف‌ کنندگانی که صورت‌ حساب ‌ها را پرداخت نکرده ‌اند، در فهرست سیاهی قرار می ‌گیرند که توسط دفاتر اعتباری مختلف نگهداری می‌ شود. برخی از شرکت‌ ها از جمله شرکت‌ های مخابراتی به طور منظم از این فهرست استفاده می ‌کنند. بانک ها نیز از این لیست ها استفاده می کنند و در هنگام بررسی وام، امنیت و درآمد را جویا می شوند. در کنار این فهرست‌ ها چندین آژانس اعتباری رتبه‌ بندی اعتباری مصرف‌ کنندگان را ارائه می ‌کنند.

حال باید گفت نحوه رفتار شما به عنوان یک شهروند عموما در کارت های اعتباری انعکاس می یابد. در واقع کارت های اعتباری حدود و اندازه قدرت خرید و انتخاب های شما را در مواقع مختلف می توانند، تعیین کنند. بر این مبنا اگر شما از اعتبار خوبی برخوردار باشید، امکان استفاده از مزایای بسیاری توسط کارت های اعتباری دارید، بدون آنکه پول کافی ای در کارت خود داشته باشید. به عبارت دیگر این کارت ها نوعی اعتبار مجازی که بعضا فراتر از داشته های واقعی شماست، برای شما به ارمغان می آورند. شرکت تجزیه و تحلیل داده (Kantar)، مطالعه‌ای را از طرف ارائه‌ دهنده خدمات پرداخت Mastercard منتشر کرده که نشان می‌دهد نسل (Z) یعنی سنین 18 تا 24 سال، ترجیح می‌ دهند، پرداخت دیجیتالی داشته باشند.

عضویت و شرایط دریافت مستر کارت اتریش

مستر کارت اتریش 3 سطح متفاوت از عضویت را در بر می گیرد که شامل سطح مقدماتی یا (base)، متوسط یا (world) و پیشرفته یا (world elite) است. اما در ارتباط با نحوه گرفتن مستر کارت اتریش، متقاضیان دریافت این کارت هم می توانند از طریق حضوری اقدام کنند و هم می توانند از طریق آنلاین وارد فرآیند ثبت نام شوند. در روش دریافت مستر کارت اتریش به صورت حضوری، بانک های مختلفی در اتریش، خدمات ثبت نام را ارائه می دهند.

از بهترین بانک های موجود در این زمینه، Erste bank و Bank Austria و Raiffeisen Zentralbank هستند. اگر بخواهید به صورت آنلاین مستر کارت دریافت کنید، بهترین بانک های ارائه دهنده خدمات به متقاضیان، بانک هایی همچون Raiffeisenlandesbank NÖ-Wien و N26 و Bunq هستند. در این خصوص پیشنهاد می شود ابتدا جهت اطلاع از شرایط اقتصاد اتریش، مقاله لینک شده را مطالعه بفرمائید.

عضویت و شرایط دریافت مستر کارت اتریش

تفاوت کاربرد مستر کارت و ویزا کارت اتریش

غالبا یکی از سوالات عمده برای متقاضیان کارت های اعتباری این است که ویزا کارت اتریش با مستر کارت اتریش چه تفاوتی با یکدیگر دارند. یک نکته کلی این است که تفاوت نام خیلی از کارت ها از جمله مستر کارت، ویزات کارت و یا آمریکن اسپرس تنها تفاوت نام شرکت های صادرکننده این کارت هاست و از نظر امنیت و سرعتی که در خدمات این کارت ها وجود دارد، چندان تفاوت چشمگیری به چشم نمی خورد.

به خصوص تفاوت چندانی میانی ویزا کارت و مستر کارت وجود ندارد، چراکه هر 2 کارت دارای نمایندگی های گسترده هستند و تقریبا در هرجا که مستر کارت حضور دارد، ویزا کارت نیز خدمات خود را ارائه می دهد و بالعکس. تفاوت های جزئی میان این 2 کارت در سطوح عضویت است که به عنوان مثال ویزا کارت اتریش 2 سطح عضویت ویزای پایه و امضاء دارد و مستر کارت دارای 3 سطح عضویت است. علاقه مندان مهاجرت به اتریش از طریق کار برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فضای اقتصادی می توانند با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گفتگو کنند تا اطلاعات تخصصی تری را در این زمینه دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :