مهاجرت تحصیلی یونان

تحصیل در رشته سینما در یونان

تحصیل در رشته سینما در یونان

برنامه تحصیل در رشته سینما در یونان با هدف افزودن ارزش متمایز به دانشجویان بین المللی از طریق مطالعه و تمرین فیلم سازی همسو می باشد. با جامعه یونان که به عنوان زادگاه دموکراسی و دانشگاهی شناخته می شود، دارای سابقه طولانی تحصیلات عالی است و با داشتن شهرهای هیجان انگیز، غذاهای یونانی و آب و هوای زیبا بهترین انتخاب برای یک دانشجوی بین المللی است. تحصیلات عالی در یونان توسط 3 نوع موسسه مختلف ارائه می شود که شامل دانشگاه ها، موسسات آموزشی فناوری و آکادمی ها هستند و می توان برای مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه های یونان تحصیل کرد.

به طور خاص، برنامه مطالعات سینما دانشجویان را از زمینه های مختلف فرهنگی دعوت می کند تا روش های مختلف مطالعه سینما، تاریخچه، زیبایی شناسی و عملکرد آن را ارزیابی و جذب کنند. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده پاسخگویی به شما در خصوص تحصیل در رشته سینما در یونان می باشند.

درباره تحصیل در رشته سینما در یونان

مقطع کارشناسی تحصیل در رشته سینما در یونان این فرصت را به دانشجویان می دهد که هم در تئاتر و هم در زمینه آموزش کاربردی در سینما تحصیل کنند. این یک برنامه کاملا میان رشته ای است که به دانشجویان اجازه می دهد جنبه های مختلف این حوزه از تحصیل را کشف کنند. بدین ترتیب می توانند در جهت رسیدن به اهداف شغلی و تحصیلات تکمیلی خود تلاش کنند. فارغ التحصیلان این برنامه برای مشاغل ورودی در صنعت و تحصیلات تکمیلی آماده می شوند. اعضای هیئت علمی از طریق دانش و آموزش تجربه های متنوع حرفه ای و آکادمیک را به کلاس می آورند که به دانش آموزان کمک می کند درک درستی از سینما به عنوان یک محصول هنری فرهنگی داشته باشند. همچنین مهارت های تولید و پس از تولید را توسعه دهند که با کارگاه های آموزشی، کلاس های مستر، بازدید از سخنرانی ها و شرکت در صنعت یا سایر رویدادهای مرتبط تسهیل می شود.

به طور خاص، اهداف تخصصی تحصیل در رشته سینما در یونان شامل موارد زیر خواهد بود:

  • درک درست از تاریخ و همچنین ارتباط اجتماعی و فرهنگی سینما
  • از طریق تصویر متحرک درک پیشرفته ای از ارتباطات، بیان و داستان سرایی
  • مهارت های تولید رسانه و مهارت فنی در زمینه هایی مانند تولید ویدئو و تصویر، نوشتن و توسعه رسانه های دیجیتال
  • اصول تصویر متحرک، موضوعات هنجاری که صنعت سینما و سیاست های سینما را احاطه کرده اند.
  • بنیادی محکم از دانش و مهارت های آکادمیک لازم برای آموزش بیشتر در هنرها، علوم انسانی و علوم اجتماعی
  • فرصت هایی برای دانشجویان جهت شبکه سازی و یادگیری از متخصصان صنایع رسانه، کسب تجربیات لازم برای یادگیری دانشجویان
  • شروع موقعیت های ورودی در زمینه های مختلف تولید فیلم

درباره تحصیل در رشته سینما در یونان

زندگی و تحصیل در رشته سینما در یونان

سینمای یونان سابقه طولانی و غنی دارد و بر بازار داخلی تسلط دارد و موفقیت های بین المللی را تجربه کرده است. به همین منظور تحصیل در رشته سینما از اهمیت خاصی در این کشور برخوردار است. درجات فیلم، عکاسی و رسانه در مورد جنبه های تاریخی، فلسفی و انتقادی فیلم ها و ویرایش عکس های دیجیتال و آنالوگ از عناصر مهمی است که دانشجویان آنها را می آموزند. درجات رسانه ای چگونگی تأثیر این اشکال هنری بر زندگی اجتماعی و فرهنگی افراد و همچنین جنبه های فنی ایجاد عکس و فیلم را تحلیل می کنند. دوره های رسانه ای بر فیلم سازی و عکاسی دیجیتال، فیلم نامه نویسی و ارتباطات تمرکز دارند. این محبوب ترین برنامه ها در بین دانشجویان بین المللی است که به دنبال مدرک فیلم، عکاسی و رسانه در یونان و به خصوص در آتن هستند.

زبان رسمی و ملی این کشور یونانی است. اما برای ثبت نام در یکی از این دانشگاه ها، به مدرک زبان انگلیسی مانندIELTS  TOEFL و PTE نیاز است. برنامه های تحصیلات تکمیلی به زبان انگلیسی، عمدتا در مقطع تحصیلات تکمیلی، افزایش می یابد. بدین ترتیب تحصیل در یونان نیاز به ویزا دارد. همچنین هزینه های تحصیل بسته به مکان و سطح تحصیلی متفاوت خواهد بود و به طور متوسط بین 3000€ الی 15000€ (یورو) در سال است. هزینه های زندگی در یونان نیز مقرون به صرفه است که به محل زندگی افراد بستگی خواهد داشت. بدین ترتیب به طور متوسط ​​باید ماهانه بین 500€ الی 1000€ (یورو) بودجه در نظر گرفت که مبلغ بهینه و به صرفه ای برای یک زندگی دانشجویی است.

دانشگاه های مرتبط تحصیل در رشته سینما در یونان

در این بخش به بررسی دانشگاه های مرتبط تحصیل در رشته سینما در یونان می پردازیم:

نام دانشگاهتوضیحات
کالج نیویورکگروهی از موسسات آموزشی است که از طریق همکاری دانشگاهی با دانشگاه های معتبر آمریکا و اروپا، آموزش چند فرهنگی با کیفیت بالا را ارائه می دهند. همچنین در این کالج به درک اهمیت فرهنگی فیلم در اشکال متنوع جهانی پرداخته می شود.
کالج متروپولیتنبرنامه فیلم سازی در کالج متروپولیتن شرکت کنندگان را با تکنیک های اساسی فیلم سازی آشنا می کند که به آنها امکان می دهد فیلم خود را بسازند. از سال 1982 و تا امروز، کالج متروپولیتن بر روی یک چشم انداز قوی از پیشرفت فکری و تحصیلی دانشجویان خود تمرکز کرده است.
دانشکده فیلم دانشگاه ارسطوتسالونیکی (AUTH)این دانشگاه در سال 2004 تأسیس شد و یک مدرسه فیلم آموزش عالی دولتی در یونان است که در دومین شهر بزرگ این کشور، تسالونیکی مستقر است. فیلمنامه نویسی، کارگردانی فیلم، فیلمبرداری، تدوین فیلم، صدا و موسیقی سینما، مدیریت تولید، طراحی صحنه و لباس و تئوری و تاریخ فیلم از مقاصد آموزشی است که این دانشگاه دنبال می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی دریافت ویزا و پذیرش دانشگاه از کشور یونان و دریافت مشاوره های دقیق و حرفه ای با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرموده و از مشاوره های رایگان آنان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :