مهاجرت تحصیلی ژاپن

مقطع کارشناسی در ژاپن

مقطع کارشناسی در ژاپن

دانشگاه ها و سایر موسسات آکادمیک در ژاپن در آسیا و سراسر جهان رتبه بالایی دارند و مقطع کارشناسی در ژاپن به دنبال ارائه یک پایه علمی عالی برای کار یا تحصیل بیشتر در زمینه حرفه ای انتخابی هستند. رشته های تحصیلی برای دانشجویان مقطع کارشناسی در ژاپن همه رشته ها و زمینه های اصلی دانشگاهی مانند مدیریت بازرگانی، علوم اجتماعی، مراقبت های بهداشتی، هنر، طراحی، مهندسی، سیستم های اطلاعاتی، حقوق، فناوری، علوم انسانی، زبان ها، معماری، آموزش و پرورش، طبیعی را پوشش می دهد. علوم، ریاضیات، گردشگری، برنامه ریزی، مدیریت سیاست و سایر. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل و مهاجرت به کشور ژاپن راهنمای شما خواهد بود.

چرا مقطع کارشناسی در ژاپن؟

کشور ژاپن بیشترین تعداد برندگان جایزه نوبل را در آسیا دارد و دانش ‌آموزان ژاپنی از نظر ریاضی و علوم جزو بهترین‌ های جهان هستند. این مثال‌ ها نشان می ‌دهند که آموزش در ژاپن چقدر مهم است و چرا تحصیل در آنجا تجربه‌ای چالش‌برانگیز و ارزشمند خواهد بود. ژاپن با نرخ پایین جرم و جنایت و سطح خشونت یکی از امن ترین کشورهای جهان است. این به خوبی با یک سیستم پزشکی تثبیت شده با هزینه های کم و روش های پیچیده مطابقت دارد که همگی به امید به زندگی طولانی ساکنان ژاپنی کمک می کند.

چه شما صرفا به یادگیری اصول اولیه زبان ژاپنی علاقه مند هستید یا می خواهید از آن به عنوان یک دارایی حیاتی در رزومه خود استفاده کنید، تحصیل در ژاپن تمام منابعی را که برای شروع و تسلط تدریجی بر این زبان متمایز نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. با توجه به اینکه هزاران سال است که این کشور مسکونی بوده است، غیرمنتظره نیست که فرهنگ ژاپنی آنقدر قدیمی، غنی و قانع کننده باشد. همه چیز آنجاست و آماده کاوش، از تاریخ تا معابدش، از عادات کنونی تا سنت های صد ساله، از جشنواره های تابستانی تا آیین های محلی همه اش درک و لذت بردن است. بورسیه ها و کمک های مالی مختلفی برای کمک به دانشجویان بین المللی برای پرداخت شهریه و هزینه های زندگی در حین تحصیل در ژاپن در دسترس است.

شرایط مقطع کارشناسی در ژاپن

دوره‌های کارشناسی در ژاپن معمولا 3 تا 4 سال طول می‌ کشد، زمانی که به صورت تمام وقت مطالعه می‌شوند و می‌توانند گران باشند. با این حال، ممکن است وام و بورسیه تحصیلی برای دانشجویان در دسترس باشد. دانشجویان مقطع کارشناسی در ژاپن اغلب به صورت پاره وقت کار می کنند تا به تامین مالی تحصیل خود کمک کنند. با بیش از 726 دانشگاه ملی، دولتی یا خصوصی برای انتخاب، دانشجویان مقطع کارشناسی در ژاپن ممکن است در مناطق بزرگ شهری مانند توکیو، اوزاکا یا کیوتو تحصیل کنند یا ممکن است در شهرهای دنج تر مانند Beppu، Tsukuba یا Kushiro تحصیل کنند. مدرک لیسانس از یک دانشگاه یا کالج بسیار معتبر و برجسته در ژاپن مسیر شغلی رویایی شماست.

شما می توانید فقط در یک دقیقه اطلاعاتی را برای ارسال مستقیم از مدرسه درخواست کنید. مدرک کارشناسی در ژاپن دارایی است که فرصت های شغلی و تحصیلی زیادی را به دانش آموزان ارائه می دهد. مطالعات کارشناسی در ژاپن در امتداد یک سیستم اعتباری ساختار یافته است. دانشجویان باید حداقل 124 واحد برای یک برنامه 4 ساله و 188 واحد در مورد پزشکی یا دندانپزشکی و 182 واحد در مورد علوم دامپزشکی کسب کنند.

شرایط مقطع کارشناسی در ژاپن

الزامات مقطع کارشناسی در ژاپن

در کشور ژاپن حدود 250 برنامه به زبان انگلیسی تدریس می شود. دانشگاه‌ های ژاپن می‌ خواهند مدرکی مبنی بر مهارت شما در زبان انگلیسی ببینند تا بتوانید در دوره‌های خود موفق شوید.

آزمون های رسمی انگلیسی تقریبا توسط تمام دانشگاه های کشور ژاپن پذیرفته می شود:

  • PTE Academic – PTE Academic یک آزمون مجرد و کوتاه است که توانایی های صحبت کردن، شنیدن، خواندن و نوشتن انگلیسی شما را ارزیابی می کند.
  • آیلتس – داوطلبان خارجی که قصد تحصیل یا کار در کشوری را دارند که زبان انگلیسی زبان اصلی آن است، باید در آزمون زبان انگلیسی شرکت کنند.
  • تافل – تافل (تست زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی) یک آزمون استاندارد است که توانایی فرد را برای برقراری ارتباط به زبان انگلیسی ارزیابی می کند. دانشگاه ها در درجه اول از نمرات تافل به عنوان بخشی از فرآیند پذیرش استفاده می کنند.
  • C1 Advanced – یک مدرک جامع و سطح بالا است که نشان می دهد شما توانایی های زبانی مورد نیاز کسب و کارها و دانشگاه ها را دارید.

بسته به سیستم، دانشگاه های ژاپن تاریخ های درخواست متفاوتی دارند. بهترین مکان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تاریخ های کلیدی در وب سایت رسمی دانشگاه است.

در اینجا چند مثال وجود دارد تا به شما یک ایده تقریبی ارائه دهد:

الزامات زمانی مقطع کارشناسی در ژاپن

رشته های محبوب مقطع کارشناسی در ژاپن

برنامه های مقطع کارشناسی در ژاپن طیف گسترده ای از موضوعات و رشته ها را شامل می شود، از جمله مدیریت بازرگانی، علوم اجتماعی، مراقبت های بهداشتی، هنر، طراحی، مهندسی، سیستم های اطلاعاتی، حقوق، فناوری، علوم انسانی، زبان ها، معماری، آموزش، علوم طبیعی، ریاضیات، گردشگری، برنامه ریزی، مدیریت سیاست و موارد دیگر.

در اینجا برخی از بهترین برنامه ها برای اعزام دانشجو به ژاپن آورده شده است:

  • هنرهای لیبرال بین المللی
  • مدیریت بازرگانی
  • برنامه جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • مطالعات لیبرال
  • شبکه های اجتماعی
  • هنرهای لیبرال بین المللی، علوم سیاسی
  • هنر در مطالعات ارتباطات
  • هنر در روابط بین الملل
  • آنلاین مطالعات بازرگانی
  • مطالعات بازرگانی

شما همچنین می توانید با تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، تایم مشاوره خود را فیکس کنید. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، در این مشاوره شما را کامل راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :