مهاجرت تحصیلی استونی

مقطع کارشناسی در استونی

مقطع کارشناسی در استونی

دانشجویان از سرتاسر جهان به دلایل زیادی مقطع کارشناسی در استونی انتخاب می کنند. استونی دارای جمعیت دانشجویی بین المللی با فرصت هایی برای یک زندگی دانشجویی هیجان انگیز است. چیزهای زیادی وجود دارد که دانشجویان کارشناسی در استونی می توانند در این کشور زیبا و عجیب کشف کنند، مانند دهکده های جذاب، جنگل های سرسبز، قلعه ها، شهرهای پویا، غذاهای عالی و مکان های تاریخی. تحصیل در استونی می تواند تجربه آموزشی واقعا لذت بخشی و همچنین رشد شخصی و حرفه ای را برای دانش آموزان فراهم کند. در ادامه این مطالب، به جزئیات کامل تری از مقطع کارشناسی در استونی می پردازیم. تا انتها با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

چرا مقطع کارشناسی در استونی؟

کشور استونی یک مرکز نوآوری و فناوری است. استونی به عنوان یک کشور مرفه و آینده نگر، در اروپا به دلیل راه حل های مختلف الکترونیکی، سیستم مالیاتی با نرخ ثابت، رای گیری الکترونیکی در سراسر کشور از پیشرفت های فناوری کشور استونی است. مردم کشور استونی، قدردان محیط زیست هستند و از آن مراقبت زیادی می کنند. از آنجایی که بیش از نیمی از کشور پوشیده از جنگل و بیش از 1000 جزیره زیبا و دریاچه است، استونی به شما احساس ارتباط نزدیک با طبیعت را می دهد. به عنوان مدرک، WHO (سازمان بهداشت جهانی) در سال 2011 استونی را در رتبه اول کیفیت هوا در سراسر جهان قرار داد.

به طور خلاصه دلایل تحصیل در مقطع کارشناسی در استونی در زیر آمده است:

دلایل تحصیل در مقطع کارشناسی در استونی

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی در استونی

از آنجایی که کشور استونی از لحاظ تکنولوژیکی پیشرفته و دیجیتالی است، جای تعجب نیست که بتوانیم تحصیل در استونی را فقط در یک کلمه توصیف کنیم: عالی! تقریبا همه چیز را می توانید به صورت آنلاین انجام دهید، از راحتی در خانه، از جمله درخواست برای دانشگاه، ویزای دانشجویی (و در صورت لزوم تمدید آن) و سایر. استونی همچنین دارای یکی از بالاترین نرخ های باسوادی در جهان است، حدود 99% و بیشتر مردم به یک زبان خارجی صحبت می کنند که انگلیسی یکی از آنهاست. دوست یابی، سفر و کشف محیط اطراف بسیار آسان خواهد بود.

بسیاری از مدارک تحصیلی ارائه شده در دانشگاه های استونی در سطح بین المللی شناخته شده هستند. یکی دیگر از مزایای تحصیل در اینجا این است که هزینه کارشناسی در استونی و همچنین هزینه های زندگی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی پایین است. برخی از برنامه‌ هایی که دانشجویان بین ‌المللی را به لیسانس در استونی می‌ کشاند در زمینه کسب‌ وکار است، مانند بخش‌ های روابط عمومی و بازاریابی و همچنین بسیاری از برنامه‌ های دیگر در علوم اجتماعی، هنرهای آزاد، هنرهای زیبا و علوم سخت باعث محبوبیت مقطع لیسانس در استونی شده اند.

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی در استونی

الزامات مقطع کارشناسی در استونی

همه دانشجویانی که شهروند استونی یا شهروند اتحادیه اروپا نیستند (از جمله کشورهای منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس) برای تحصیل نیاز به اجازه اقامت موقت دارند. شهروندان اتحادیه اروپا باید حق اقامت موقت در استونی را دریافت کنند. حق اقامت موقت برای مدت 5 سال اعطا می شود. برای به دست آوردن حق اقامت موقت، دانشجو باید ظرف 3 ماه از روز ورود به استونی محل سکونت خود را در اداره محلی محل سکونت ثبت کند. علاوه بر این، دانشجو باید ظرف مدت 1 ماه پس از دریافت حق اقامت موقت برای کارت شناسایی استونی اقدام کند. دانشجویانی که تبعه کشور ثالث هستند (نه شهروند اتحادیه اروپا) باید برای اجازه اقامت موقت برای تحصیل در سفارت یا کنسول استونی در کشور خود یا کشور محل اقامت خود درخواست دهند. اگر سفارت یا کنسول استونی در کشور یا کشور محل اقامت شما وجود ندارد، باید با نزدیکترین سفارت استونی تماس بگیرید.

مجوز اقامت موقت حداکثر یک سال اعتبار دارد و باید حداقل 2 ماه قبل از تاریخ انقضا در هیئت پلیس و گارد مرزی تمدید شود. کارت شناسایی استونیایی که برای دانشجو صادر می‌شود، مدرکی است که نشان می‌دهد برای یک دانشجو اجازه اقامت موقت برای تحصیل در استونی صادر شده است. دانشجویان کشورهای ثالث باید ظرف مدت 1 ماه از زمان ورود به استونی بر اساس مجوز اقامت برای تحصیل، محل اقامت خود را در مقامات دولتی محلی ثبت کنند. با انتخاب دوره آمادگی زبان انگلیسی که توسط مدارس زبان انگلیسی در سراسر جهان از جمله استونی ارائه می شود، شرایط زبان برای پذیرش دانشگاه در استونی را برآورده کنید.

پذیرش مقطع کارشناسی در استونی

دانشگاه ‌های استونی برای درخواست‌ های آنلاین فرامرزی، از طریق سیستم درخواست آنلاین پذیرش دارند. دستورالعمل و روند برای متقاضیان مقطع کارشناسی در استونی به شرح زیر است:

  • جالب ترین بهترین برنامه ها را برای خود انتخاب کنید و با دفاتر پذیرش دانشگاه ها تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد برنامه ها (نیازها، اسناد، فرصت های تحقیقاتی، مشخصات برنامه، امکانات کارآموزی و سایر) کسب کنید.
  • اسناد مربوط به اخذ ویزای تحصیلی استونی را تهیه کنید.
  • درخواست را در سیستم درخواست آنلاین پر کنید.
  • برنامه هایی را انتخاب کنید که در آن می خواهید درخواست کنید. شما با ارائه یک درخواست، برای چندین برنامه، در دانشگاه های مختلف اقدام کنید.
  • فرم درخواست را به صورت چاپ شده به همراه امضا، با سایر مدارک مربوطه به دانشگاه اول انتخابی ارسال کنید.

از مهم ترین مدارک موردنیاز برای درخواست پذیرش مقطع کارشناسی در استونی در زیر آمده است:

  • کارنامه و یا سوابق تحصیلی متقاضی
  • اسکن پاسپورت
  • ارائه رزومه تحصیلی
  • ارائه تمکن مالی معتبر
  • ارائه نامه پذیرش رسمی از دانشگاه معتبر در استونی
  • توصیه نامه
  • نمونه کارها و/یا نمونه های نوشتاری

تمامی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مشاوره به متقاضیان بسیار باتجربه بوده و با اطلاعات بروز به متقاضیان در راه مهاجرت به استونی کمک خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :