مهاجرت تحصیلی لتونی

مقطع کارشناسی در لتونی

مقطع کارشناسی در لتونی

مقطع کارشناسی در لتونی، یکی از جواهرات پنهان اروپا برای آموزش عالی است. با شهرهای امن و دلپذیر و خط ساحلی تماشایی، این کشور برای دانشجویان و بازدیدکنندگان ایده آل است. کشور لتونی که در دریای بالتیک واقع شده است، تا حدودی یک چهارراه بین شرق و غرب است و در این کشور جهان وطن، به زبان های زیادی از جمله لتونی، روسی، آلمانی و البته انگلیسی، صحبت می شود. دانشجویان می توانند شهرهای پویا، معماری چشمگیر هنر نو، شهرهای جذاب، دهکده های تاریخی، فعالیت های فضای باز را کاوش کنند و خود را در جمعیتی پر جنب و جوش غوطه ور کنند. بسیاری از دانش آموزانی که با پشتیبانی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به لتونی مهاجرت کردند، دریافتند که لیسانس در لتونی یک تجربه واقعا لذت بخش و از نظر فکری محرک است.

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی در لتونی

یک انتخاب برای بسیاری از دانشجویان بین المللی است که به دنبال اخذ مدرک کارشناسی در لتونی هستند. تحصیل در لتونی بر اساس استانداردهای بین المللی با کیفیت بالا است و تعداد زیادی از برنامه های کارشناسی در لتونی برای انتخاب وجود دارد. برخی از زمینه های تحصیلی محبوب تر برای دانشجویانی که به دنبال مدرک کارشناسی در لتونی هستند، در زمینه های تجارت، بازاریابی، طراحی، معماری، علوم سیاسی و مطالعات منطقه است. یکی دیگر از مزایای اخذ مدرک کارشناسی در لتونی هزینه کمتر زندگی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی است.

برنامه های آموزش عالی آکادمیک بر آماده سازی فارغ التحصیلان برای تحقیقات مستقل و همچنین ارائه زمینه های نظری برای فعالیت های حرفه ای متمرکز است. برنامه های آموزش عالی حرفه ای در لتونی بر ارائه دانش عمیق در یک زمینه خاص، آماده سازی فارغ التحصیلان برای طراحی یا بهبود سیستم ها، محصولات و فناوری ها متمرکز است. دانش آموزان برای انجام فعالیت های خلاقانه، پژوهشی و آموزشی آماده می شوند. در مجموع، طول دوره های تحصیلی حرفه ای/حرفه ای کمتر از 4 سال پس از تحصیلات متوسطه و کمتر از 2 سال پس از تحصیلات دانشگاهی نیست.

الزامات پذیرش مقطع کارشناسی در لتونی

دفتر پذیرش دانشگاه پرسپکتیو در لتونی در طول فرآیند درخواست به شما کمک می کند و شرایط درخواست خاص و مدارک لازم را به شما اطلاع می دهد.

هنگام درخواست برای اعزام دانشجو به لتونی، مدارک زیر باید به دفتر پذیرش دانشگاه انتخابی ارسال شود:

الزامات پذیرش مقطع کارشناسی در لتونی

اگرچه هر دانشگاه در کشور لتونی دارای مراحل درخواست و ثبت نام کمی متفاوت است، مراحل کلی که در طول مراحل درخواست و دوره ثبت نام انجام می دهید به شرح زیر است:

  • با ارسال مدارک تحصیلی خود برای ارزیابی اقدام کنید. هنگامی که واجد شرایط بودن تأیید شد، نامه پذیرش مشروط خود را دریافت می کنید و تأییدیه مثبت AIC را نیز دریافت می کنید.
  • پس از پرداخت شهریه مندرج در نامه خود، می توانید همزمان برای مجوز اقامت و ویزای تحصیلی لتونی اقدام کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که جزئیات پرواز خود را حداقل 3 روز کاری قبل از ورود برای تحویل فرودگاه به دانشگاه اطلاع دهید.
  • روز بعد از ورود به لتونی ثبت نام کنید، شناسه دانشجویی خود را دریافت کنید، دوره های خود را انتخاب کنید و اگر در محوطه دانشگاه اقامت دارید در سالن های اقامت ثبت نام کنید.

زبان مطالعه در مقطع کارشناسی در لتونی

اگرچه زبان رسمی دولتی لتونی است، اما دانشجویان بین ‌المللی می ‌توانند به راحتی با تسلط بر زبان روسی و انگلیسی به آنجا رفت و آمد کنند، زیرا بخش بزرگی از جمعیت ریگا روسی زبان هستند و در شهرهای بزرگتر از انگلیسی استفاده می ‌شود. تقریبا 200 برنامه تحصیلی بین المللی و دوره هایی وجود دارد که به طور کامل به زبان انگلیسی برای کسانی که می خواهند در خارج از کشور در لتونی تحصیل کنند، تدریس می شود.

مزیت تحصیل در خارج از کشور در لتونی این است که اکثر موسسات آموزش عالی نیاز به آزمون های زبان بین المللی شناخته شده را به طور دقیق تعریف نمی کنند. مهارت های زبانی در کشور لتونی معمولا در طول فرآیند مصاحبه دانشجوی آینده نگر بررسی می شود. این امکان وجود دارد که موسسه آموزش عالی آزمون رسمی خود را برای مهارت های زبان سازماندهی کند. مهارت های زبان انگلیسی آکادمیک خود را به منظور برآورده کردن الزامات زبان انگلیسی در دانشگاه های لتونی که تحصیلات درجه یک را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند، توسعه دهید.

زبان مطالعه در مقطع کارشناسی در لتونی

برنامه های محبوب در مقطع کارشناسی در لتونی

مدیریت هوانوردی در لتونی یک دوره آموزشی تخصصی در مقطع کارشناسی است که بر عملیات و مدیریت صنعت هوانوردی تمرکز دارد. در حین پیگیری این دوره در مقطع کارشناسی در لتونی، درک جامعی از صنعت هوانوردی و پیچیدگی های آن به دست خواهید آورد. طیف گسترده ای از موضوعات از جمله ایمنی و امنیت هوانوردی، کنترل ترافیک هوایی، عملیات فرودگاه، مدیریت خطوط هوایی، قانون هوانوردی و بازاریابی هوانوردی را پوشش می دهد.

از سوی دیگر برخی از دانشجویان به جای رشته مدیریت هوانوردی در رشته های مهندسی هوانوردی ثبت نام می کنند. مهندسی هوانوردی یک رشته مهندسی در لتونی است که شامل توسعه، طراحی و نگهداری هواپیماها و سایر سیستم های هواپیما برای اطمینان از ایمن، کارآمد و قابل اعتماد بودن آنها می شود. حمل و نقل و لجستیک تجاری یک برنامه چند رشته ای است که بر ارائه دانش و مهارت برای نوآوری، سازماندهی، حفظ و ارائه بهترین سیستم های حمل و نقل و لجستیک تمرکز دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده همکاری و پشتیبانی جهت اخذ پذیرش مقطع کارشناسی در لتونی برای دانشجویان متقاضی، می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :