مهاجرت تحصیلی لتونی

اعزام دانشجو به لتونی

اعزام دانشجو به لتونی

متقاضیان اعزام دانشجو به لتونی در طول مدت تحصیل خود لتونی، با خانواده، دوستان، زبان و فرهنگ جدید آشنا خواهید شد. برنامه های آموزش عالی آکادمیک در خصوص اعزام دانشجو به لتونی برای آماده سازی فارغ التحصیلان برای تحقیقات مستقل و هم چنین ارائه زمینه های نظری برای فعالیت های حرفه ای متمرکز است.

برنامه های آموزش آکادمیک بر اساس استاندارد ملی آموزش آکادمیک اجرا می شود. آنها معمولا در پایان هر مرحله یک پایان نامه را تشکیل می دهند و به مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد منتهی می شوند. برنامه های آموزش عالی حرفه ای بر ارائه دانش عمیق در یک زمینه خاص، آماده سازی فارغ التحصیلان برای طراحی یا بهبود سیستم ها، محصولات و فناوری ها متمرکز است. موسسه حقوقی سفیران سروش همراه شما خواهد بود.

شرایط اعزام دانشجو به لتونی

ویزای تحصیلی و اجازه اقامت برای دانشجویان علاقه مند به تحصیل در لتونی به عنوان بخشی از فرآیند درخواست و ثبت نام به دست می آید. بر اساس ارزیابی مثبت مدارک تحصیلی متقاضی ارائه شده توسط مرکز اطلاعات دانشگاهی (AIC) و درخواست ثبت نام موفق. پس از ورود دانشجو، مجوز اقامت از طرف دانشجو برای دوره تحصیلی که دانشجو در آن ثبت نام کرده است، از سوی دانشگاه درخواست می شود. به نفع دانشجویانمان، ما فهرستی از مدارک اجباری را تهیه کرده ایم که هنگام سفر به کشور بالتیک لتونی باید همراه خود داشته باشند.

دانشجویانی که از اتحادیه اروپا یا سایر کشورهایی که نیازی به ویزا ندارند یا افرادی که برای تحصیل در لتونی از کشورهایی می آیند که واجد شرایط دریافت ویزای تحصیلی لتونی در بدو ورود هستند و حتی دانشجویانی که ویزای دانشجویی دارند باید این مدارک را همراه خود داشته باشند، وارد کشور می شوند.

قبل از اینکه بتوانند در برنامه های مربوطه خود ثبت نام کنند و به هر دلیلی ممکن است پیش بیاید. اسناد و مدارک لازم جهت اعزام دانشجو به لتونی عبارتند از:

  • ارائه رزرو قطعی محل اقامت متقاضی
  • رونوشت ها و گواهی ها تحصیلی
  • اثبات تمکن مالی
  • ارائه نامه پذیرش رسمی از دانشگاه معتبر در کشور لتونی
  • ارائه رسید پرداخت هزینه های مربوط به تحصیل در لتونی

از دلایل انتخاب لتونی برای ادامه تحصیل به صورت زیر خلاصه می شود:

دلایل انتخاب لتونی برای ادامه تحصیل

هزینه اعزام دانشجو به لتونی

هزینه های تحصیل در لتونی برای دانشجویان بین المللی در مقایسه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا مقرون به صرفه است. در حالی که هزینه تحصیل برای هر دانشگاه و برنامه متفاوت است. متوسط ​​هزینه تحصیل در لتونی برای دوره های کارشناسی بین 3000€ الی 5000€ (یورو) در سال است. هزینه تحصیل برای دوره های کارشناسی ارشد تا 3700€ (یورو) در سال برای دانشجویان بین المللی است.

در لیست زیر میانگین شهریه در رشته های مختلف تحصیلی در لتونی آمده است:

میانگین شهریه در رشته های مختلف تحصیلی در لتونی

میانگین هزینه های ماهانه زندگی در لتونی بین 450€ الی 700€ (یورو) بسته به نوع حل اقامت تخمین زده می شود. این مبالغ باید برای پوشش هزینه های غذا، اقامت، حمل و نقل و سایر هزینه ها کافی باشد. در حالی که سایر کشورهای اروپایی هزینه های زندگی بین 700€ الی 1000€ (یورو) دارند. دانشجو برای دریافت ویزای دانشجویی باید هزینه های زندگی یک ساله خود را در صورت حساب بانکی خود نشان دهد. برای مخارج زندگی یک ساله به مبلغی حدود 6000€ (یورو) نیاز دارید.

هزینه اعزام دانشجو به لتونی

الزامات اعزام دانشجو به لتونی

هنگام انتخاب برای تحصیل در لتونی، می توانید در پایتخت ریگا یا سایر شهرهای این کشور تحصیل کنید. یکی از امن ترین و سرسبزترین کشورهای جهان را تجربه خواهید کرد. دانشگاه های لتونی یک سیستم آموزشی پیشرفته ارائه می دهند. موسسات آموزش عالی به اندازه کافی کوچک هستند که به طور عملکردی و مؤثر عمل کنند و از رویکرد هر دانشجو به هر دانشجو اطمینان حاصل کنند. اگرچه زبان رسمی دولتی لتونی است، اما دانشجویان بین‌ المللی می‌ توانند به راحتی با تسلط بر زبان روسی و انگلیسی به آنجا رفت و آمد کنند، زیرا بخش بزرگی از جمعیت ریگا روسی زبان هستند و در شهرهای بزرگتر از انگلیسی استفاده می‌شود. در دانشگاه های دولتی، زبان آموزش معمولا لتونی است، اما شامل دوره هایی به زبان انگلیسی برای دانشجویان خارجی نیز می شود.

الزامات موردنیاز برای اعزام دانشجو به لتونی به شرح زیر است:

  • گذرنامه
  • شناسنامه
  • سند ازدواج (قابل استفاده برای زوجین)
  • مدرک کارشناسی/ کارشناسی ارشد
  • گواهی تعیین سطح زبان متقاضی
  • ارائه نامه پذیرش تحصیلی متقاضی از دانشگاه
  • ارائه کلیه رسیدهای پرداختی متقاضی
  • گزارش پزشکی متقاضی مانند گواهی عدم سوء پیشینه (در صورت وجود)
  • کارت تب زرد (برای برخی کشورها اجباری)

با مدارک ذکر شده در بالا، باید آماده سفر باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سفری ایمن و خوشی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :