مهاجرت تحصیلی لتونی

تحصیل در لتونی

تحصیل در لتونی

در طول مدت تحصیل در لتونی، با خانواده، دوستان، زبان و مردم لتونی و فرهنگ جدیدی همچون فرهنگ لتونی آشنا خواهید شد. در مدرسه شما این فرصت را خواهید داشت که دوستان جدیدی پیدا کنید و همه چیز را در مورد فرهنگ باستانی و منحصر به فرد لتونی، که همیشه پلی بین شرق و غرب بوده است، بیاموزید. لتونی در حال حاضر یک تولد دوباره فرهنگی را تجربه می کند و این زمان را برای حضور در آنجا بسیار هیجان انگیز کرده است.

نفوذ روسیه در لتونی همیشه بسیار برجسته بوده است و هنوز یک جامعه بزرگ روسی وجود دارد، بنابراین ممکن است این فرصت را داشته باشید که زبان روسی و لتونی را نیز یاد بگیرید! گوشت بخش مهمی از رژیم غذایی است، بنابراین برای یافتن آن در بیشتر وعده های غذایی آماده باشید. ریگا، پایتخت لتونی، به دلیل معماری و زندگی اجتماعی پر جنب و جوش، در گذشته پاریس شمال نامیده می شد. در ادامه مطالب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به جزئیات ریزتری درباره تحصیل در لتونی خواهیم پرداخت.

چرا تحصیل در لتونی؟

آموزش و پرورش لتونی یک برنامه درسی گسترده و دیدگاه جهانی ارائه می دهد تا دانش آموزان را با صلاحیت ها و مهارت های مربوطه مجهز کند که به عنوان سکوی پرشی برای آینده ای روشن تر عمل کند. تحصیل در لتونی فرصتی برای قرار گرفتن در معرض بین فرهنگی و توسعه شخصی فراهم می کند.

کشور لتونی یک کشور فوق العاده برای تحصیل در خارج از کشور در اروپا به دلیل موارد زیر است:

  • دوره های کارشناسی/ کارشناسی ارشد / دکترا به زبان انگلیسی تدریس می شود
  • مدارک معتبر جهانی به رسمیت شناخته شده
  • دانشگاه های مورد تایید دولت
  • ترم تبادل یا کارآموزی در خارج از کشور
  • شهریه جذاب
  • محل اقامت در محوطه دانشگاه ارائه شده است
  • هزینه های زندگی متوسط ​​(400$ (دلار) در ماه)
  • فرصت های متعدد برای فعالیت های اوقات فراغت و ورزش

لتونی یک کشور چند قومیتی و غنی از سنت های مختلف فرهنگی و آموزشی است. مؤسسات آموزش عالی در لتونی عضو همکاری های بین المللی در زمینه های مختلف تحصیلی هستند. لتونی محققان و کارکنان آموزشی از چندین کشور را برای مطالعات و همچنین کار تحقیقاتی ارائه می دهد. دانشگاه‌ ها همچنین مدرک‌ های کارشناسی و کارشناسی ارشد آکادمیک و حرفه‌ ای را با تدریس انگلیسی ارائه می‌ کنند. هزینه های تحصیل و هزینه های زندگی به طور کلی کمتر از هزینه های اکثر کشورهای غربی است. دانشگاه ها به دلیل تولید فارغ التحصیلان IT و مهندسی با کیفیت بالا شناخته شده اند.

محبوب ترین دوره های تحصیل در لتونی

زبان لتونیایی زبان رسمی دولتی است. زبان لتونی متعلق به شاخه بالتیک از خانواده زبان های هند و اروپایی است. اگرچه زبان رسمی کشور لتونی است، اما با استفاده از زبان روسی و انگلیسی به راحتی می توانید به این منطقه بروید. لتونی به راحتی از طریق زمین، دریا یا هوا قابل دسترسی است و دارای بزرگترین ترمینال راه آهن و فرودگاه بین المللی در بالتیک است. 19 شرکت هواپیمایی مختلف به فرودگاه ریگا خدمات رسانی می کنند، یکی دیگر از راه های رسیدن به لتونی با کشتی است.

اگر به دنبال مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا هستید، می توانید با انتخاب های زیادی که در لتونی موجود است، به دست آورید، از جمله آن ها می توان به:

محبوب ترین دوره های آموزش در لتونی

اشاره کرد. برخی از مزایای تحصیل و مهاجرت به لتونی در زیر آمده است:

  • لتونی دارای برخی از دانشگاه های معتبر جهانی است که مدارک معتبر بین المللی را ارائه می دهند.
  • بیش از 100 برنامه آموزش انگلیسی برای دانشجویان بین المللی در دسترس است.
  • دانشگاه ها طیف وسیعی از دوره ها از مهندسی گرفته تا پزشکی و علوم اجتماعی را ارائه می دهند.
  • طبق گزارش اخبار ایالات متحده، این کشور در رتبه ‌بندی آموزش جهانی در رتبه 49 قرار دارد.
  • این کشور هزینه های تحصیلی مقرون به صرفه ای را بین 1600€ تا 15000€ (یورو) در سال و هزینه زندگی نسبتاً پایین (5400€ تا 8400€ (یورو) در سال) ارائه می دهد.
  • تعداد زیادی بورسیه تحصیلی دولتی و دانشگاهی برای دانشجویان بین المللی در دسترس است.
  • فرصت های زیادی برای مطالعات تبادلی ارائه می دهد.
  • لتونی یک کشور غنی از نظر فرهنگی و قومی است که پذیرای دانشجویان از سراسر جهان است.

محبوب ترین دوره های تحصیل در لتونی

شرایط کار در حین تحصیل در لتونی

اگرچه لتونی کشور گرانی برای تحصیل نیست، بسیاری از دانشجویان بین المللی ترجیح می دهند در حین تحصیل کار کنند. اکثر آنها این کار را برای به دست آوردن تجربه کاری یا صرفه جویی در پول اضافی انجام می دهند. دانشجویان خارج از کشور برای اینکه بتوانند در حین تحصیل کار کنند نیازی به ویزای کاری جداگانه ندارند. دانشجویان تمام وقت در مقطع کارشناسی مجاز به کار پاره وقت به مدت 20 ساعت در هفته در طول ترم تحصیلی خود هستند. در هنگام تعطیلات، آنها می توانند تا 40 ساعت در هفته تمام وقت کار کنند. دانشجویان کارشناسی ارشد یا دکتری تمام وقت در لتونی محدودیت زمانی ندارند و می توانند تا 40 ساعت در هفته کار کنند.

برخی از وب سایت های محبوب برای جستجوی شغل دانشجویی در لتونی عبارتند ازvisidarbi، Your Move و.CV-Online دانش‌آموزان معمولا در رستوران‌های فست فود، فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی، و سوپرمارکت‌ها، در میان جاهای دیگر، کار پیدا می‌کنند. دانش‌آموزان از حقوق شغلی مشابه با افراد محلی، از جمله مرخصی استعلاجی، استراحت و سایر مزایا برخوردارند. دانشجویان همچنین می توانند برای شغل به دفتر دانشگاه خود مراجعه کنند، زیرا بسیاری از دانشگاه ها دانشجویان را برای کار پاره وقت در محوطه دانشگاه استخدام می کنند. تعداد کمی از دانشجویان ترجیح می دهند دوره های کارآموزی را انجام دهند، زیرا بسیاری از دانشگاه ها و شرکت ها در لتونی برنامه های کارآموزی و کارآموزی را ارائه می دهند. با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و جهت پذیرش تحصیل در لتونی اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :