مهاجرت تحصیلی اوکراین

بورسیه تحصیلی در اوکراین

بورسیه تحصیلی در اوکراین

بورسیه تحصیلی در اوکراین، یکی از گزینه های تامین مالی تحصیل شما برای تحصیل در اوکراین می باشد. وام ها باید به مرور زمان به ارائه دهنده وام یا بانک بازپرداخت شوند. دانشجویان بین المللی می توانند 2 فرصت بودجه دولتی دریافت کنند که شامل بورسیه فولبرایت و هوبرت هامفری می شود. دانشگاه های خاص در اوکراین نیز انواع بورسیه هایی را ارائه می دهند که دانشجویان بین المللی می توانند برای آنها درخواست دهند. بورسیه های عمومی در اوکراین برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد به شرح زیر وجود دارد. راه های زیادی برای یافتن بورسیه تحصیلی وجود دارد که کمک های مالی زیادی برای تحصیل به دانشجویان بین المللی ارائه نمی شود. اما موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره به دنبال راهی، برای آسایش شما متتقاضیان می باشد.

شرایط پذیرش بورسیه تحصیلی در اوکراین

تصمیمات پذیرش جهت اخذ بورسیه تحصیلی در لوکراین بر اساس تحصیلی، شایستگی، مهارت های اجتماعی-عاطفی، دستاوردهای فوق برنامه و درآمد خانواده داوطلبان است. معدل قوی و تسلط به زبان انگلیسی از پیش نیازهای اساسی بورسیه دانشجویی در اوکراین است. کشور اوکراین همچنین سابقه ای از کمک به جوامع محلی، مدرسه و سایر جوامع را در نظر می گیرد.

فرآیند غربالگری جهت اخذ بورسیه تحصیلی اوکراین 3 مرحله ای است که شامل برنامه و مقالات دقیق، ارزیابی آنلاین انگلیسی و ریاضی و همچنین 1 الی 3 مصاحبه پذیرش آنلاین است. در طول سال ها تحصیل در اوکراین، دانش پژوهان اوکراین شامل برندگان المپیادهای سراسری اوکراین و بین المللی، ورزشکاران حرفه ای، موسیقیدانان برجسته، هنرمندان شناخته شده بین المللی و سایر بودند. در سطح بالا دریافت وام دانشجویی در اوکراین، از متقاضیانی با پیشینه های متوسط ​​با نمرات قوی و تسلط به زبان انگلیسی استقبال می شود.

شرایط پذیرش بورسیه تحصیلی در اوکراین

الزامات درخواست بورسیه تحصیلی در اوکراین

دانشجویانی که شرایط زیر را دارند می توانند برای بورسیه تحصیلی در اوکراین درخواست دهند:

  • شما یک شهروند اوکراینی باشید.
  • مدارک تحصیلی تمام دوره های آموزشی را ارائه دهید.
  • شما دانش آموز ممتازی باشید و معدل بالایی داشته باشید.
  • از دانش زبان انگلیسی مطلوبی برخوردار باشید.
  • شما یک لیست طولانی و چشمگیر از فعالیت ها یا سرگرمی های فوق برنامه دارید.
  • شما از خانواده ای با امکانات مالی متوسط ​​هستید و برای فرآیند درخواست به کمک مالی نیاز دارید. اوکراین فقط از متقاضیانی که دارای پیشینه متوسط ​​هستند، معمولا با درآمد ناخالص سالانه کمتر از $35000 (دلار) پشتیبانی می کند.

همچنین انواع بورسیه های تحصیلی در اوکراین در زیر آمده است:

انواع بورسیه های تحصیلی در اوکراین

صندوق بورسیه تحصیلی دانشگاه آمریکایی کیف در اوکراین

دانشگاه آمریکایی کیف در اوکراین با اختراع محصولات تاثیرگذار، کشف راه حل های جدید و ایفای نقش جدایی ناپذیر در اقتصاد جهانی زبانزد می باشد. آزادی درک پتانسیل های بکر می باشد. ماموریت تحصیل در دانشگاه آمریکایی کیف در اوکراین، آموزش رهبران آینده برای رسیدگی به چالش های اجتماعی از طریق تحقیق و همکاری و عمل به عنوان یک کاتالیزور برای تغییر سیستم آموزشی اوکراین است.دانشگاه آمریکایی کیف در اوکراین، توسط دانشگاه ایالتی آریزونا، محیطی بهینه برای استعدادهای جوان ایجاد می‌ کند تا مهارت‌ های حرفه‌ ای خود را توسعه دهند و در عین حال که در سرزمین مادری خود، اوکراین هستند، پیشرفت کنند.

صندوق بورس تحصیلی دانشگاه آمریکایی کیف در اوکراین، فرصت منحصر به فردی را برای دانشجویان اوکراینی فراهم می کند تا مدرک آمریکایی را در حین اعزام دانشجو به اوکراین کسب کنند. دانشگاه آمریکایی کیف در اوکراین، از همکاری و همکاری با اهداکنندگان فردی و شرکتی که آماده و مایل به حمایت از توسعه اوکراین از طریق آموزش در سطح جهانی هستند، استقبال می کند. اگر علاقه مند به درخواست برای بورسیه تحصیلی هستید، حتما در مورد انواع مختلف بورسیه های موجود تحقیق کنید و یکی را بیابید که بهترین نیازهای شما را برآورده می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این موضوع را به شما یادآوری می کند که زودتر درخواست دهید زیرا بسیاری از بورسیه ها قبل از شروع سال تحصیلی مهلت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :