مهاجرت تحصیلی اسلوونی

مقطع کارشناسی در اسلوونی

مقطع کارشناسی در اسلوونی

مقطع کارشناسی در اسلوونی بسیار محبوب بوده چرا که این کشور به عنوان یک مرکز پویا و در سطح جهانی برای آموزش عالی شناخته می شود. دانشجویانی از نقاط مختلف جهان برای ادامه تحصیلات عالی به اسلوونی می آیند. اسلوونی دارای زیبایی های طبیعی متعدد، تاریخ و فرهنگ غنی، لذت های آشپزی است. مردم آنجا استقبال می کنند و همیشه در هر مرحله آماده کمک به خارجی ها هستند. همچنین می توانید فرصتی برای تحصیل در اسلوونی بدون آیلتس داشته باشید.

اگر آموزش شما در دوره قبلی به زبان انگلیسی بود، ممکن است از آیلتس در دانشگاه اسلوونی معاف شوید. به عنوان یک دانشجو در اسلوونی، تخفیف های زیادی در بسیاری از فعالیت ها دریافت خواهید کرد. اگر شما نیز قصد تحصیل در اسلوونی را دارید، در اینجا یک راهنمای کامل توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای شما آورده شده است.

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی در اسلوونی

اسلوونی کشوری با جاذبه های گردشگری فراوان است. کشور اسلوونی شاهد حضور بسیاری از دانشجویان بین المللی برای تحصیل در دانشگاه از سراسر جهان بوده است. دانشجویان خارجی تحصیل در کشور اسلوونی را ترجیح می دهند زیرا شرایط پذیرش و روند درخواست در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر خسته کننده نیست. کشور اسلوونی دسترسی آسانی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند و بنابراین جامعه بافرهنگ پایه ای برای بسیاری از دانشجویان بوده است که به اینجا بیایند و تحصیل کنند. اگر دانشجوی خارجی هستید، نیاز به داشتن مجوز اقامت برای کشور وجود دارد.

مدارک موجود دانشجویان را برای رویکرد اقتصادی پویا به وضعیت آماده می کند. کشور اسلوونی به عنوان یک اقتصاد رو به رشد، طیف گسترده ای از توانمندسازی شغلی را ارائه می دهد. فرصت های بعد از فارغ التحصیلی بسیاری از صنایع و موسسات تحقیقاتی و همچنین مشاغل و بانک های آینده وجود دارند که اکثر فارغ التحصیلان لیسانس در اسلوونی پس از فارغ التحصیلی تجربه عملی میدانی کسب می کنند.

الزامات مقطع کارشناسی در اسلوونی

قبل از اخذ پذیرش در دانشگاه های کشور اسلوونی، متقاضی باید یک نامه تکمیلی مطابق با مقررات آموزش عالی اسلوونی ارائه دهد. برای ثبت نام در برنامه های کارشناسی در کشور اسلوونی احتمالا گواهی پزشکی لازم است. برنامه های تحصیلی رایج در کشور در زمینه مدیریت و مدیریت است. دانشجویان خارجی نیز به کشور اسلوونی می آیند تا تحصیلات کارشناسی در زمینه بانکداری، حقوق و فناوری و همچنین تجارت و هنر کسب کنند. اسلوونی دارای یک سیستم آموزشی عالی برای بین المللی است. مدارک تحصیلی در کشور اسلوونی در هر 2 حالت تمام وقت و پاره وقت برای تقریبا 3 سال ارائه می شود. اگر تصمیم به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاهی در اسلوونی گرفته اید، باید مدارک مناسبی را جمع آوری کنید تا ثابت کنید که مطابق با شرایط دانشگاه هستید. اطلاعات شخصی کامل، صلاحیت های قبلی، اطلاعات مالی و بیانیه شخصی را ارائه دهید.

الزامات مقطع کارشناسی در اسلوونی

پذیرش مقطع کارشناسی در دانشگاه های اسلوونی

سالانه هزاران دانشجوی بین المللی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه های اسلوونی ثبت نام می کنند. اگر می خواهید به آنها بپیوندید، در تصویر زیر مراحل اصلی فرآیند درخواست دانشگاه در اسلوونی شرح داده شده است:

مراحل اصلی فرآیند درخواست دانشگاه در اسلوونی

 

یک دانشگاه اسلوونی برای درخواست پذیرش و ویزای تحصیلی اسلوونی پیدا کنید. کشور اسلوونی از یک سیستم متمرکز به نام پورتال آنلاین eVŠ استفاده می کند که به همه دانشجویان اجازه می دهد در دانشگاه های دولتی یا خصوصی درخواست دهند. به عنوان یک دانشجوی آینده نگر، این وظیفه شماست که قبل از ارسال درخواست بررسی کنید که آیا شرایط پذیرش را دارید یا خیر. پس از انجام این مرحله، باید سایر مدارک (مثلا کپی شناسنامه، ترجمه مدارک تحصیلی) را از طریق پست ارسال کنید.

دانشگاه های اسلوونی معمولا همان مدارکی را می خواهند که از موسسات دانشگاهی مشابه انتظار دارید:

  • فرم درخواست پذیرش تحصیلی
  • مدرکی مبتنی بر پرداخت هزینه تحصیل در اسلوونی
  • ارائه مدرک دیپلم دبیرستان (برای درخواست کارشناسی)
  • ارائه کلیه مدارک و ریز نمرات تحصیلی
  • ارائه عکس معتبر در اندازه پاسپورت
  • ارائه کپی پاسپورت معتبر و کلیه مدارک هویتی

در کشور اسلوونی، سال تحصیلی از اکتبر شروع می شود و در سپتامبر سال بعد به پایان می رسد. دوره درخواست تحصیلی در اسلوونی معمولا در فوریه-مارس باز می شود و در ماه آگوست-سپتامبر بسته می شود. با این حال، همه برنامه های تحصیلی از این بازه زمانی پیروی نمی کنند. برخی از آنها پنجره‌ های برنامه کوتاه‌ تر یا طولانی‌ تری دارند، به همین دلیل است که باید زودتر مهلت‌ های رسمی را بررسی کنید. پس از دریافت نامه پذیرش دانشگاه، ثبت نام خود را تایید کنید.

اگر اهل اتحادیه اروپا نیستید، برای ویزای دانشجویی در اسلوونی درخواست دهید. برای بیمه درمانی اقدام کنید. جستجو برای کمک هزینه تحصیلی و کمک هزینه یا بورسیه تحصیلی، که بیش از 15000 نوع از آن، موجود است. شما همچنین می توانید برای اطلاعات از شرایط مهاجرت به اسلوونی، به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درخواست دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :