مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

مقطع کارشناسی در کره جنوبی

مقطع کارشناسی در کره جنوبی

برنامه های مقطع کارشناسی در کره جنوبی مهارت های عملی کلیدی و دانش نظری لازم برای کار در یک زمینه خاص یا ادامه تحصیل را توسعه می دهند. معمولا 3 تا 4 سال طول می کشد، مدارک کارشناسی توسط صدها دانشگاه و موسسه آکادمیک دولتی و خصوصی معتبر در کره جنوبی ارائه می شود. در شهرهای بزرگ مانند دائجون و سئول، برنامه های کارشناسی در هر رشته دانشگاهی اصلی در کره جنوبی در دسترس است. در ادامه مطالب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، با ارائه توضیحاتی کلی به موضوع مقطع کارشناسی در کره جنوبی خواهد پرداخت.

کره جنوبی از این نظر منحصر به فرد است که بین دانش آموزان محلی و بین المللی تمایز قائل نمی شود. هزینه ها برای هر 2 گروه یکسان است. این قیمت ‌ها حتی در مقایسه با آنچه در ایالات متحده، کانادا یا استرالیا خرج می‌کنید، گران نیستند. دانشجویان بین المللی می توانند برای بورسیه تحصیلی در بسیاری از دانشگاه های کره جنوبی اقدام کنند. هر بورسیه شرایط خاص خود را دارد، با این حال بسیاری از این جوایز بر اساس معدل قبلی یا سوابق تحصیلی شما هستند.

شرایط تحصیل مقطع کارشناسی در کره جنوبی

برنامه های مدرک کارشناسی در کره جنوبی مهارت های عملی کلیدی و دانش نظری لازم برای کار در یک زمینه خاص یا ادامه تحصیل را توسعه می دهند. معمولا 3 تا 4 سال طول می کشد، مدارک کارشناسی توسط صدها دانشگاه و موسسه آکادمیک دولتی و خصوصی معتبر در کره جنوبی ارائه می شود. در شهرهای بزرگ مانند دائجون و سئول، برنامه های کارشناسی در هر رشته دانشگاهی اصلی در کره جنوبی در دسترس است. تحصیلات عالی در کره جنوبی از ساختار مدرک 3 سطحی پیروی می کند. علاوه بر این، دیپلم های دانشگاهی و مدارک کاردانی در سطوح کارشناسی ارائه می شود.

برنامه های مدرک کارشناسی عمومی، مانند کارشناسی هنر و کارشناسی علوم، شامل 4 سال تحصیل تمام وقت است. دوره های کرشناسی حرفه ای در رشته های تخصصی مانند پزشکی و دندانپزشکی 6 سال طول می کشد. برنامه های کارشناسی ارشد شامل 2 سال تحصیل در کره جنوبی، از جمله پایان نامه، فراتر از مدرک کارشناسی است. برنامه های مدرک دکتری (PhD) ممکن است به طور جداگانه یا ادغام با برنامه های کارشناسی ارشد اجرا شود. دانشجویان باید 36 ساعت واحد درسی یا 60 ساعت اعتبار را در ترکیب با مدرک کارشناسی ارشد تکمیل کنند. حداقل 2 سال برای تکمیل دوره و در مجموع 3 سال یا بیشتر برای تکمیل کل برنامه دکترا طول می کشد.

شرایط تحصیل مقطع کارشناسی در کره جنوبی

الزامات مقطع کارشناسی در کره جنوبی

دانشگاه های کره در سطح جهانی رتبه بالایی دارند و مدارک آنها در سراسر جهان ارزشمند است. کشور کره حنوبی با شهریه مقرون به صرفه و استانداردهای زندگی بالا، دانشجویان بین المللی می توانند در عین یادگیری زبان ارزشمند کره ای، تحصیلات پیشرفته ای داشته باشند. کره جنوبی به دلیل فرهنگ پاپ خود مشهور است، اما این کشور دارای تاریخ قوی، شهرهای جذاب و طبیعتی باشکوه است. با 21 مکان میراث یونسکو و بیش از 200 دانشگاه، دانشجویان زیادی می توانند در مورد مطالعات خود کاوش کنند.

دانشگاه های کره جنوبی دارای 2 ترم بهار (مارس- ژوئن) و پاییز (سپتامبر-دسامبر) هستند. درخواست شروع تحصیل در کره جنوبی معمولا 3 الی 4 ماه قبل از شروع ترم جدید است. دانشجویانی که می خواهند در ترم بهار شروع به تحصیل کنند از سپتامبر تا نوامبر سال قبل درخواست خواهند داد. دانشجویانی که می خواهند در ترم پاییز شروع به تحصیل کنند از ماه می تا ژوئن همان سال درخواست خواهند کرد.

برای تحصیل در کره به زبان انگلیسی، باید تافل یا آیلتس را بگذرانید. اینها حداقل نمرات مورد نیاز برای اعزام دانشجو به کره جنوبی هستند:

حداقل نمرات مورد نیاز برای اعزام دانشجو به کره جنوبی

اگر قصد دارید به زبان انگلیسی تحصیل کنید، احتمالا شرکت در آزمون زبان کره ای برای شما الزامی نیست. اگر می خواهید به زبان کره ای تحصیل کنید، باید حداقل نمره سطح 3 را در آزمون مهارت زبان کره ای (TOPIK) کسب کنید. تا زمانی که از یک برنامه به زبان کره ای فارغ التحصیل می شوید، باید حداقل TOPIK سطح 4 را امتحان کنید.

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در کره جنوبی

دانشگاه‌ های کره‌ جنوبی برای پوشش هزینه‌ های پردازش درخواست، نیاز به هزینه درخواست دارند. متوسط ​​هزینه درخواست برای درخواست در دانشگاه کره جنوبی بین 20$ تا 200$ (دلار) است. به عنوان بخشی از درخواست خود، همچنین باید مدارک مالی ارسال کنید مبنی بر اینکه توانایی پرداخت هزینه تحصیل خود را در کشور کره جنوبی را دارید. احتمالا باید یک صورت حساب بانکی به نام خود یا یکی از اعضای خانواده با حداقل 20000$ (دلار آمریکا) ارسال کنید. این مدرکی است که نشان می دهد شما قادر به پرداخت شهریه و هزینه دانشگاه در کره خواهید بود. اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های کارشناسی و مهاجرت به کره جنوبی هستید، با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :