مهاجرت تحصیلی ژاپن

مقطع کارشناسی ارشد در ژاپن

مقطع کارشناسی ارشد در ژاپن

بسیاری از برنامه های مقطع کارشناسی ارشد در ژاپن در دانشگاه های سراسر ژاپن موجود است. امکان یافتن مراکز تحقیقاتی و آموزشی بین المللی بزرگ در چندین شهر در سراسر کشور وجود دارد که امکانات بیشتری را برای دانشجویان فراهم می کند. برخی از برنامه های کارشناسی ارشد در ژاپن در زمینه های کسب و کار، توسعه بین المللی، اقتصاد، مطالعات صلح و امور مالی هستند. ژاپن کشوری با تاریخ غنی و سنت های آموزشی منحصر به فرد است که برنامه های کارشناسی ارشد در ژاپن را به فرصتی بی نظیر برای آموزش با کیفیت بالا همراه با فرهنگ و تاریخ تبدیل می کند.

کشور ژاپن موارد زیادی برای ارائه به دانشجویان بین المللی دارد و هرگز روز کسل کننده ای برای کسانی که به دنبال کارشناسی ارشد در ژاپن هستند وجود نخواهد داشت. متقاضی می ‌تواند از شهرهای بین ‌المللی، شهرهای جذاب، مکان ‌های فرهنگی و مذهبی دوست ‌داشتنی، موزه‌ ها و موارد دیگر لذت ببرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به توضیحات جامعی درباره مقطع کارشناسی در ژاپن خواهد پرداخت.

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در ژاپن

هزینه تحصیل در کشور ژاپن یکی از مهم ترین ملاحظاتی است که دانشجویان هنگام درخواست تحصیل در خارج از کشور به آن توجه می کنند. هزینه های تحصیل بسته به جایی که در آن شرکت می کنید و نوع دوره ای که انتخاب می کنید متفاوت است. دانشجو ممکن است به دلایل مختلفی در ژاپن تحصیل کند که یکی از آنها استانداردهای آموزشی عالی این کشور است. کشور ژاپن یکی از بهترین کشورها برای تحصیل است، زیرا به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد فرهنگ و شیوه زندگی کاملا جدیدی را ببینند و تجربه کنند. کشور ژاپن کشوری جذاب با تنوع فرهنگی غنی است.

کشور ژاپن مکانی عالی برای دانش ‌آموزانی است که می‌ خواهند افق‌ های خود را گسترده ‌تر کنند و هر روز چیز جدیدی بیاموزند، همراه با سر و صدایی از ماجراجویی در قالب یادگیری ژاپنی، که چالش برانگیز اما بسیار جالب است. موسسات آموزشی کشور ژاپن از بهترین موسسات در جهان هستند. تحصیل در ژاپن برای دانشجویان بین المللی بسیار پرهزینه نیست. اگر می خواهید مدرک عالی از برخی از معتبرترین موسسات جهان دریافت کنید، اما اگر بودجه زیادی ندارید، کشور ژاپن جایی است که باید به آن بروید. بنابراین بیایید با برخی از عواملی که در برآورد هزینه تحصیل در ژاپن باید در نظر گرفته شوند، صحبت کنیم.

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در ژاپن

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در ژاپن

مهم ترین فاکتور در محاسبه هزینه اعزام دانشجو به ژاپن شهریه است که بسته به رشته و دانشگاه متفاوت است. در مقایسه با کشورهای اروپایی و آمریکایی، کشور ژاپن نسبتا ارزان است، با این حال هزینه های برنامه در این کالج های ژاپنی ممکن است به طور قابل توجهی متفاوت باشد. در مقایسه با موسسات خصوصی، دانشگاه های دولتی و ملی برنامه های مقرون به صرفه تری ارائه می دهند. وقتی صحبت از انواع دوره ها می شود، متوسط ​​نرخ شهریه دوره های کارشناسی از 1240000JPY تا JPY2830000 (ین) متغیر است. شما می توانید بین 1250000JPY تا 4400000JPY (ین) برای دوره های کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد پیش بینی کنید. جدا از هزینه های مدرسه، بدون شک بزرگترین هزینه یک دانش آموز مسکن است.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در ژاپن

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در ژاپن، مدارک زیر مورد نیاز است:

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در ژاپن

سیستم آموزشی ژاپن به آزمون استاندارد به عنوان واجد شرایط برای تمام سطوح آموزشی اهمیت زیادی می دهد. آزمون مرکز ملی برای پذیرش دانشگاه، برای پذیرش در موسسات آموزش عالی در ژاپن، دانشجویان باید در آزمون مرکز ملی پذیرش دانشگاه شرکت کنند. آزمون پذیرش دانشگاه ژاپنی (EJU)، یک آزمون استاندارد است که مهارت زبان ژاپنی زبان‌های غیر بومی را آزمایش می‌کند و برای پذیرش در دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد در ژاپن لازم است. آزمون مهارت زبان ژاپنی (JLPT)، یک آزمون استاندارد است که مهارت زبان ژاپنی دانش آموزان غیر ژاپنی را تأیید می کند. داوطلبان باید مهارت زبان انگلیسی خود را برای پذیرش در موسسه آموزش عالی در ژاپن نشان دهند.

نمرات هر یک از آزمون های مهارت انگلیسی جهت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد در کشور ژاپن بدین شرح است:

  • آزمون تافل – آزمون زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی این آزمون مهارت های زبان انگلیسی داوطلبان را در زمینه آکادمیک ارزیابی می کند.
  • آزمون آیلتس – سیستم بین المللی آزمون انگلیسی که این آزمون مهارت های زبان انگلیسی داوطلبان را می سنجد.
  • آزمون TOEIC- آزمون زبان انگلیسی برای ارتباطات بین المللی که این آزمون مهارت های روزمره زبان انگلیسی داوطلبانی را که مایل به کار در یک محیط بین المللی هستند ارزیابی می کند.

علاوه بر این، اکثر مدارس ژاپن سال تحصیلی خود را در آوریل آغاز می کنند. با این حال، امروزه بسیاری از دانشگاه ها در حال اجرای پذیرش پاییز (در ماه سپتامبر یا اکتبر) هستند. پس تا دیر نشده با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و شرایط مهاجرت به ژاپن را جویا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :