مهاجرت تحصیلی صربستان

مقطع کارشناسی ارشد در صربستان

مقطع کارشناسی ارشد در صربستان

مدرک مقطع کارشناسی ارشد در صربستان پس از اتمام دوره کارشناسی توسط دانشجویان به دست می آید. برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد، معمولا باید 12 تا 18 دوره کالج را بگذرانید که اغلب شامل تکمیل آزمون های جامع یا پایان نامه است. همه برنامه های کارشناسی ارشد در کشور صربستان آنلاین یکسان ایجاد نمی شوند. اگر می‌خواهید بهتر بفهمید که چه سالی طول می‌کشد تا مدرک کارشناسی ارشد خود در صربستان را دریافت کنید، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به جزئیات آن می پردازد و به سؤالات داغ شما پاسخ می دهد.

شرایط مقطع کارشناسی ارشد در صربستان

یکی از عوامل مهم این است که آیا در یک برنامه کارشناسی ارشد سنتی در صربستان، تمام وقت و حضوری شرکت می کنید یا مدرک کارشناسی ارشد خود را به صورت آنلاین دنبال می کنید. برنامه های کارشناسی ارشد آنلاین انعطاف پذیرتر و طراحی شده اند تا به شما کمک کنند زمان خود را برای تکمیل تسریع کنید. متوسط ​​​​مدرک کارشناسی ارشد در صربستان حداکثر 2 سال طول می کشد که اکثر آنها بین 13 تا 18 ماه طول می کشد. برای یک دوره کارشناسی ارشد تمام وقت و حضوری، می توانید انتظار داشته باشید که هر هفته 3 ساعت وقت در کلاس و خارج از کلاس به ازای هر ساعت اعتباری که می گذرانید، صرف کنید.

از آنجایی که اکثر کلاس های مقطع ارشد در صربستان 3 ساعت اعتبار دارند، این 9 ساعت در یک هفته است. به احتمال زیاد برای تکمیل دوره کارشناسی ارشددر صربستان در 2 سال، نیاز به دروس تمام وقت 12 ساعت اعتبار در هر ترم دارید. برای بزرگسالان شاغل، گذراندن 36 ساعت در هفته در کلاس و تکمیل دروس خارج از کلاس امکان پذیر نیست. به همین دلیل است که بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد در صربستان به مدارک کارشناسی ارشد آنلاین روی می آورند.

الزامات تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در صربستان

اگر تصمیم به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در یکی از دانشگاه‌ های صربستان گرفته‌اید، باید مدارک مناسبی را جمع‌آوری کنید تا ثابت کنید که با شرایط دانشگاه مطابقت دارید. اطلاعات شخصی کامل، صلاحیت های قبلی، اطلاعات مالی و بیانیه شخصی را ارائه دهید.

برای درخواست در یک دانشگاه در صربستان احتمالا از شما خواسته می شود که برخی از مدارک زیر را جهت تحصیل در صربستان ارائه دهید:

الزامات تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در صربستان

پذیرش مقطع کارشناسی ارشد در صربستان

در خصوص اخذ پذیرش در مقطع ارشد در صربستان از آنجایی که مدرک بین المللی زبان انگلیسی را می خوانید، باید مدرک زبان ارائه دهید. برخی از گزینه های محبوب برای دانشجویان بین المللی، مدرک زبان آیلتس، تافل یا C1 Advanced هستند. اگر حداقل شرایط زبان را ندارید، باید با گذراندن دوره آمادگی زبان انگلیسی، مهارت ها و نمرات خود را بهبود ببخشید. مهلت درخواست برای کارشناسی ارشد در صربستان معمولا در تابستان (ژوئن-ژوئیه) یا در زمستان (ژانویه-فوریه) است. به خاطر داشته باشید که برخی از دانشگاه ها مهلت درخواست ندارند، به این معنی که هر زمان که آماده باشید می توانید درخواست دهید.

یک شهروند خارجی می تواند با شرایط مشابه یک شهروند محلی وارد برنامه تحصیلی شود. یک شهروند خارجی هزینه های مدرسه را در سراسر مدرسه پرداخت می کند، مگر اینکه در یک توافق بین المللی یا توافق نامه دوجانبه بین دانشگاه ها به طور دیگری تعیین شده باشد. یک شهروند خارجی در صورتی می تواند در دانشکده ثبت نام کند که مدرکی دال بر صلاحیت زبان صربی مطابق با اساسنامه دانشگاه یا صلاحیت زبان آموزشی ارائه دهد و اگر بیمه درمانی داشته باشد، امکان ثبت نام در دانشگاه های صربستان وجود خواهد داشت.

پذیرش مقطع کارشناسی ارشد در صربستان

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در صربستان

در خصوص اطلاع از هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در صربستان، باید بدانید که زبان صربی در موسسات آموزش عالی دولتی برای شهروندان صرب رایگان است. با این حال، دانشجویان بین المللی ملزم به پرداخت هزینه هستند، اما به هر حال هزینه ها مقرون به صرفه است. موسسات آموزش عالی خصوصی در صربستان از همه دانشجویان هزینه دریافت می کنند. شهریه ها توسط هر موسسه آموزش عالی تعیین می شود و به طور کلی از 500€ تا 2500€ (یورو) در سال متغیر است. برای اطلاع از شهریه دقیق جهت مهاجرت به صربستان با موسسه مربوطه تماس بگیرید.

برای جلوگیری از تاخیر یا از دست دادن مهلت های زمانی، مدارک مورد نیاز خود را با زمان کافی از قبل ارسال کنید. اکثر موسسات آموزش عالی در صربستان مسکن برای دانشجویان فراهم می کنند که در آن همه امکانات لازم فراهم شده است. اتاق خواب های یک نفره، 2 نفره و 3 تخته نیز موجود است. قیمت با توجه به تعداد دانشجویانی که در اتاق مشترک هستند متفاوت است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را در راه مهاجرت تحصیلی به صربستان تنها نخواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :