مهاجرت تحصیلی اسلوونی

مقطع دکتری در اسلوونی

مقطع دکتری در اسلوونی

دانشکده برای تحصیل در مقطع دکتری در اسلوونی، با ارتقای پژوهشگران عالی دکتری، دانشگاه لیوبلیانا را در خط مقدم پیشرفت‌ های بین ‌المللی کنونی در زمینه مطالعات دکتری و آموزش آینده‌ نگر و با کیفیت بالا برای دانشمندان جوان قرار می‌ دهد. محیط تحقیقاتی عالی و محققان برجسته شرایط محرکی را برای تحصیل دکتری در دانشگاه لیوبلیانا ایجاد می کند. در این صفحه، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد تا شرایط و الزامات و دیگر موارد مقطع دکتری در اسلوونی را با شما در میان بگذارد.

هدف اصلی برنامه تحصیلی دکتری در اسلوونی موارد زیر است:

  • تخصص عمیق در زمینه های علم، فناوری و مهندسی (STE)، مرتبط با ارتباطات، روانشناسی، فلسفه و علوم شناختی
  • تخصص عمیق در زمینه‌های فلسفه فناوری، فلسفه هوش مصنوعی، مدل‌سازی شناختی، توسعه تفکر انتقادی و تصمیم‌گیری چند منظوره
  • مهارت ها و دانش در زمینه برنامه ریزی و مدیریت تحقیق و توسعه، بر اساس رویکرد سیستمی
  • توانایی کار تحقیقاتی مستقل و رقابتی بین المللی و توسعه مستقل یک حوزه موضوعی معین و آموزش مؤثر آن
  • دانش سازمانی و خاص تحقیق و توسعه، عمدتا در زمینه های علم، فناوری و مهندسی و کاربرد آن در آموزش STE

درخواست پذیرش مقطع دکتری در اسلوونی

شما می توانید درخواست های پذیرش در مقطع دکتری در اسلوونی را به 2 روش ارسال کنید:

  • با گواهی دیجیتال واجد شرایط، یعنی امضای الکترونیکی تا پایان مهلت درخواست. نیازی نیست فرم درخواست چاپ شده را با پست ثبت شده ارسال کنید. شما فقط باید تمام مدارک تکمیلی را که با توجه به شرایط ثبت نام مورد نیاز است از طریق پست ثبت شده ارسال کنید (فراموش نکنید شماره مرجع درخواست ثبت نام را در پیوست بنویسید، آدرس باید همان آدرس درخواست ارسال شده برای ثبت نام باشد).
  • به صورت الکترونیکی در eVŠ بدون گواهی دیجیتال واجد شرایط با نام کاربری و رمز عبور. هنگامی که فرم درخواست خود را پر کردید، باید آن را با پست ثبت شده همراه با کلیه مدارک تکمیلی تا مهلت درخواستی تعیین شده توسط فراخوان ثبت نام موسسه آموزش عالی تعیین شده چاپ، امضا و ارسال کنید (آدرس در گوشه سمت چپ بالا نوشته شده است. فرم درخواست چاپ شده).

قبل از پر کردن درخواست ثبت نام، باید در فراخوان ثبت نام بررسی کنید که آیا شرایط ثبت نام در برنامه تحصیلی مورد نظر را دارید یا خیر و در صورت محدود بودن ثبت نام (یعنی زمانی که تعداد درخواست ها بیش از حد مجاز باشد) چه معیارهایی در نظر گرفته می شود. تعداد ثبت نام های موجود). اطلاعات بیشتر در راستای تحصیل در اسلوونی در وب سایت وزارت آموزش، علوم و ورزش جمهوری اسلوونی و موسسات آموزش عالی موجود است.

درخواست پذیرش مقطع دکتری در اسلوونی

برنامه های تحصیلی مقطع دکتری در اسلوونی

ثبت نام های موجود در فراخوان ثبت نام مقطع دکتری در اسلوونی منتشر شده توسط دانشگاه یا یک موسسه آموزش عالی مستقل برای برنامه های تحصیلی آنها منتشر می شود. فراخوان های جداگانه برای ثبت نام در دوره های تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد به طور جداگانه منتشر می شود، یعنی برای تحصیل تمام وقت و نیمه وقت. شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند برای ثبت نام هایی که برای شهروندان جمهوری اسلوونی در نظر گرفته شده است، درخواست دهند، در حالی که شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا و اسلوونیایی های بدون تابعیت اسلوونی می توانند برای ثبت نام برای اتباع خارجی درخواست دهند. فراخوان های ثبت نام برنامه های تحصیلی دکتری حداکثر در ابتدای اسفند منتشر می شود.

داوطلبان باید سایر مهلت های موجود در فراخوان برای ثبت نام را بررسی کنند:

مهلت های موجود در فراخوان برای ثبت نام مقطع دکتری در اسلوونی

 مدارک لازم برای درخواست مقطع دکتری در اسلوونی

آدرس ارسال درخواست ثبت نام جهت پذیرش در مقطع دکتری در اسلوونی و سایر ضمیمه ها در گوشه سمت چپ بالای فرم درخواست درج شده است. داوطلبانی که قبلا دارای گواهینامه تحصیلی در خارج از کشور هستند، باید رونوشت های مصدق گواهینامه نهایی مدرسه، گواهینامه های دو سال آخر دبیرستان، ترجمه گواهینامه ها، کپی مصدق مدرک شناسایی و تصمیم در مورد شناسایی را برای اهداف ادامه تحصیل ارسال کنند. یا تصمیمی در مورد تشخیص تحصیلی گواهی مدرسه خارجی تا تاریخی که مطابق فراخوان برای ثبت نام تعیین می شود. داوطلبانی که هنوز دوره متوسطه را در راستای مهاجرت به اسلوونی به پایان نرسانده اند، درخواست ثبت نام را بدون ضمیمه ارسال می کنند و گواهینامه تحصیلات متوسطه باید متعاقبا ارسال شود. شما می توایند با تماس با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، از مدارک تکمیلی لازم جهت پذیرش مقطع دکتری در اسلوونی مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :