مهاجرت تحصیلی استونی

مقطع دکتری در استونی

مقطع دکتری در استونی

در دانشگاه فناوری تالین در استونی می توانید مدرک مقطع دکتری در استونی را به عنوان پژوهشگر مراحل اولیه، دانشجوی دکترای صنعتی، دانشجوی دکتری یا دانشجوی خارجی دریافت کنید. هر شکل از تحصیل در مقطع دکترا اساسا متفاوت است. برای توضیحات مفصل به خواندن این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، ادامه دهید.

کاندیدای دانشجوی بین المللی، دانشجویی است که تابعیت استونی، اجازه اقامت طولانی مدت یا حق اقامت دائم را ندارد. متقاضیان بین المللی متقاضی برنامه های تحصیلی که به زبان خارجی آموزش داده شده اند از طریق سیستم درخواست آنلاین DreamApply اقدام می کنند. متقاضیان دارای تابعیت استونی، اجازه اقامت طولانی مدت یا حق اقامت دائم در استونی از طریق سیستم درخواست آنلاین SAIS درخواست می دهند. همه بازخوردها و همچنین پیشنهاد مطالعه از طریق سیستم درخواست آنلاین ارائه می شود. پذیرش بین ‌المللی در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد سالی یک‌بار از طریق رقابت عمومی برگزار می‌شود. پذیرش در مقطع دکترا می تواند بیش از یک بار در سال سازماندهی شود.

الزامات جهت اخذ پذیرش مقطع دکتری در استونی

افرادی که مدرک کارشناسی ارشد یا مدرک مربوطه دریافت کرده اند و شرایط خاص برنامه تحصیلی را برای شروع تحصیل دارند می توانند برای پذیرش در سطح دوم آموزش عالی (مطالعات کارشناسی ارشد) درخواست دهند. افرادی که مدرک کارشناسی ارشد یا مدرک مربوطه دریافت کرده اند و شرایط خاص برنامه تحصیلی را برای شروع تحصیل دارند، می توانند برای پذیرش در سطح سوم آموزش عالی (مطالعات دکتری) اقدام کنند. دانشگاه حق دارد از پذیرش دانشجویان داوطلب برای برنامه های تحصیلی خودداری کند، در صورتی که نتایج تحصیلی آنها که در سطح یا مرحله قبلی در یک کشور خارجی کسب شده است کمتر از 60% حداکثر حجم مورد نیاز باشد.

درخواست ها و مدارک در بازه زمانی اعلام شده در دانشگاه تالین در استونی پذیرفته می شوند. داوطلبان دانشجو مقطع دکتری در استونی می توانند حداکثر در یک دوره پذیرش برای بیش از 2 مسابقه درخواست ارسال کنند. کاندیداهای دانشجویان بین المللی باید تمام مدارک مورد نیاز را ارائه دهند. در هنگام ارسال مدارک، داوطلبان دانشجوی بین ‌المللی باید شرایط خاص کشور استونی را که در وب ‌سایت دانشگاه تالین منتشر شده است، در نظر بگیرند، در صورتی که شرایط خاص کشور استونی در مورد کشوری که داوطلبان تحصیلات خود را در آنجا کسب کرده‌ اند اعمال شود.

الزامات جهت اخذ پذیرش مقطع دکتری در استونی

مدارک مورد نیاز مقطع دکتری در استونی

مدارکی که باید جهت مقطع دکتری در استونی ارسال شوند باید به زبان استونیایی یا انگلیسی باشد. اسنادی که به زبان استونیایی یا انگلیسی نیستند باید با ترجمه استونیایی یا انگلیسی که توسط صادرکننده، مترجم قسم خورده یا سردفتر تأیید شده باشد همراه شود. داوطلبان دانشجوی بین المللی که سطح قبلی یا مرحله تحصیلی مورد نیاز برای درخواست در یک کشور خارجی کسب شده است، باید هزینه پردازش درخواست جهت تحصیل در استونی حدود 100€ (یورو) (شامل مالیات بر ارزش افزوده) را برای هر نفر بپردازند.

پرداخت هزینه رسیدگی به درخواست پیش نیاز رسیدگی به مدارک است و باید تا مهلت درخواست پرداخت شود. هزینه پردازش درخواست غیر قابل استرداد است. داوطلبان دانشجوی بین المللی که درخواست و مدارک مورد نیاز خود را در مهلت مقرر ارسال کرده و هزینه رسیدگی به درخواست را پرداخت کرده اند و مدارک آنها مطابق با شرایط پذیرش دانشگاه ارزیابی شده است، مجاز به شرکت در آزمون پذیرش تخصصی هستند.

دانشگاه های برتر مقطع دکتری در استونی

کالج مراقبت بهداشتی تالین در استونی یک موسسه آموزشی معتبر واقع در تالین، پایتخت استونی است. تمرکز کالج بر ارائه آموزش و آموزش با کیفیت بالا در زمینه مراقبت های بهداشتی است. مجموعه ای از برنامه ها و دوره ها را برای دانش آموزانی که مایل به دنبال کردن شغل در حرفه های مختلف مراقبت های بهداشتی هستند ارائه می دهد. کالج مراقبت های بهداشتی تالین که در سال 2000 تأسیس شد، از آن زمان به دلیل تعهد خود به تعالی در آموزش مراقبت های بهداشتی به رسمیت شناخته شده است. هدف آن پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای متخصصان مراقبت های بهداشتی واجد شرایط در استونی و فراتر از آن است و دانش آموزان را با دانش و مهارت های لازم برای برتری در رشته های مراقبت های بهداشتی انتخابی خود مجهز می کند.

برخی از رشته های اصلی تحصیلی جهت مقطع دکتری در استونی عبارتند از:

رشته های اصلی تحصیلی جهت مقطع دکتری در استونی

برنامه های تحصیلی در مقطع دکتری در استونی برای ارائه پایه نظری محکم و آموزش عملی گسترده به دانش آموزان طراحی شده اند و آنها را برای تنظیمات مراقبت های بهداشتی در دنیای واقعی آماده می کنند. کالج مراقبت ‌های بهداشتی تالین دارای یک پردیس مدرن و مجهز است که دارای امکانات پیشرفته، آزمایشگاه‌های شبیه‌ سازی و اتاق‌ های عمل بالینی است. این امکانات دانشجویان را قادر می سازد تا تجربه عملی و مهارت های بالینی خود را تحت هدایت اعضای هیئت علمی با تجربه به دست آورند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره به دنبال بهترین، اقتصادی ترین و مطمئن ترین راه برای مهاجرت متقاضیان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :