مهاجرت تحصیلی اوکراین

مقطع دکتری در اوکراین

مقطع دکتری در اوکراین

پایان نامه مقطع دکتری در اوکراین، باید یک پروژه تحقیقاتی مستقل یا پروژه تحقیق و توسعه باشد که با مقررات اوکراینی با توجه به الزامات اخلاقی، سطح علمی و روش مورد استفاده در زمینه تحقیقاتی مطابقت داشته باشد. پایان نامه باید به توسعه دانش جدید کمک کند و به یک سطح شایسته انتشار یا افشای عمومی در قالبی مناسب به عنوان بخشی از توسعه دانش مبتنی بر تحقیق در این زمینه دست یابد. در ادامه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از دیگر جزئیات مقطع دکتری در اوکراین پرده بر می دارد.

روند درخواست دکتری در اروپا و اوکراین به دو صورت انجام می شود. یکی از طریق رویکرد مستقیم استاد و توصیه (تنها تعداد کمی از دانشجویان از این طریق پذیرش می ‌شوند) و دیگری از طریق فرآیند درخواست سنتی می باشد. روش اول مستلزم این است که شما به یک استاد دانشگاه از رشته خود مراجعه کنید و توصیه پذیرش بخواهید. اگر استاد تحت تاثیر مدارک و تجربیات علمی شما قرار بگیرد، به شما پیشنهاد پذیرش دکتری در دانشگاه داده خواهد شد.

محدوده سنی برای مقطع دکتری در اوکراین

میانگین سنی یک دانشجوی دکتری بسته به رشته تحصیلی و شرایط فردی متفاوت است، اما به طور کلی از اواخر دهه 20 تا اوایل 30 سالگی متغیر است. میانگین سنی پس از فارغ التحصیلی در چندین رشته در اوکراین 31.5 سال است. این نشان می دهد که بسیاری از دانشجویان ممکن است یک برنامه دکتری را مستقیماً پس از اتمام دوره کارشناسی خود شروع کنند. با این حال، بسیاری هستند که پس از چند سال کار در رشته خود، مدرک دکتری را دنبال می کنند.

گزارش ها نشان می دهد که برخی از دانشجویان ممکن است به دلیل تعهدات شخصی یا حرفه ای مدت بیشتری طول بکشد تا دکترای خود را تکمیل کنند و غلبه بر این مسائل به اندازه دکترای واقعی آنها چالش برانگیز است. میانگین سنی دانشجویان دکترا بسته به رشته تحصیلی کاملا متفاوت است. با این حال، به طور کلی، میانگین سنی جهت تحصیل در اوکراین برای یک دانشجوی دکترا می تواند بین 27 تا 37 سال باشد.

الزامات مقطع دکتری در اوکراین

به طور کلی، تمام دانشگاه های اوکراین سال تحصیلی خود را از سپتامبر شروع می کنند و در ژوئن به پایان می رسد. زبان اوکراینی زبان اصلی آموزش است، اما شما همچنین می توانید دوره های روسی یا انگلیسی را انتخاب کنید که فقط برای برخی از رشته های تحصیلی در دسترس هستند.

شما می توانید مدرک مهارت زبان را به شرح زیر ارائه دهید:

  • TOUFL برای اوکراینی
  • TORFL برای روسی
  • IELTS برای انگلیسی

در برخی موارد می توانید قبل از ثبت نام در آزمون زبان در دانشگاه شرکت کنید. پس از پذیرش، همه دانشگاه ها کلاس های زبان اوکراینی را به عنوان زبان خارجی برای همه سطوح ارائه می دهند، و شما می توانید برای برنامه های دوره کارشناسی برای چندین رشته موضوعی درخواست دهید. به طور کلی، پیشنهادات دانشگاه ها در کیف فقط دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را پوشش می دهد.

الزامات مقطع دکتری در اوکراین

روند اعطای مدرک دکتری در اوکراین

دانشجو موظف است 2 تا 3 بار به دانشگاه برود، حداقل یک بار در ابتدا و یک بار در پایان و در آنجا به سؤالات مربوط به پایان نامه خود در یک کمیته پنج نفره پاسخ دهد. سه عضو کمیته نمایندگان دانشگاه بولتون و دو عضو دیگر از همکاران خارجی هستند. در طول سال اول، استاد راهنما به دانش آموز راهنمایی می کند که چگونه باید تحقیقات خود را انجام دهد. موضوعات زیادی وجود دارد که دانشجو می تواند برای پایان نامه خود انتخاب کند.

انواع روند پایان نامه در اوکراین در زیر آمده است مدارک دکتری به دانشجویانی اعطا می شود که شرایط زیر را دارا باشند:

روند اعطای مدرک دکتری در اوکراین

به طور معمول، دارندگان صلاحیت موارد زیر را قادر خواهند بود:

  • به انجام تحقیق و توسعه ناب و/یا کاربردی در سطح پیشرفته ادامه دهید و به توسعه تکنیک‌ها، ایده‌ها یا رویکردهای جدید کمک کنید.
  • کیفیت ها و مهارت های قابل انتقال لازم برای اشتغال که مستلزم اعمال مسئولیت شخصی و ابتکار عمل تا حد زیادی مستقل در موقعیت های پیچیده و غیرقابل پیش بینی، در محیط های حرفه ای یا مشابه است.

این تکنیک و دیگر تکنیک هایی که باید برای تحصیل در مقطع دکتری در اوکراین بدانید، توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما آموزش داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :