ویزای مسافرتی کرواسی

فستیوال های کرواسی

فستیوال های کرواسی

حضور در فستیوال های کرواسی می تواند زمینه آشنایی خیلی از انسان هایی که تا به حال به این کشور سفر نکرده اند را فراهم سازد. کرواسی که در جنوب قلب قاره اروپا قرار گرفته است عضوی از اتحادیه اروپا و حوزه شنگن محسوب می گردد که زبان رسمی آن کروات است و واحد پول رسمی این کشور یورو محسوب می شود. کشور کرواسی که از کشورهای زیبای اروپا محسوب می شود سالیانه جشن ها، فستیوال ها و جشنواره های مختلفی را برگزار می کند که به این سبب مراجعه کنندگان و بازدید کنندگان می توانند علاوه بر حضور در مراسمات بزرگ و شگفت انگیز در کرواسی از تمام اماکن و نقاط زیبای این کشور دیدن نمایند.

اگر تصمیم گیرنده مردم کرواسی بودند احتمالا هر روز هفته را به برپایی جشن های متفاوت و خوش گذرانی، رقص، مسابقه دادن و شرکت در کارناول ها و فستیوال های متعدد می پرداختند و دیگر زمانی برای پیشرفت کشور وجود نمی داشت. آنچه مسلم است این است که کرواسی از کشورهایی است که یکی از مقاصد تحصیلی ارزان و با کیفیت در حوزه شنگن نیز محسوب می گردد. بنابراین شناخت این کشور علاوه بر گردشگری و یا بازدید از فستیوال های کرواسی می تواند زمینه ساز مهاجرت تحصیلی متقاضیان به این کشور باشد. برای این امر ابتدا اطلاعات کلی راجع به فستیوال های کرواسی ارائه می شود، پس از آن برای مهاجرت به این کشور متقاضیان می توانند با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت نمایید.

فستیوال های موسیقی کرواسی

کشور کرواسی از کشورهایی است ک مهد موسیقی و هنر در دنیای هنر محسوب می گردد و کشوری مانند کرواسی که یکی از اعضای حوزه شنگن محسوب می شود نیز خوب می داند که در رقابت بسیار زیادی با کشورهای این منطقه است زیرا اتریش، ایتالیا، فرانسه، هلند و حتی آلمان از کشورهایی هستند که از نظر هنری و برگزاری مناسبت ها و فستیوال های مختلف همانند کشورهایی مانند مجارستان و اسپانیا سالیانه گردشگرهای بسیار زیادی را به سمت خود جذب می کنند و یکی از مقاصد توریستی اروپا به شمار می آیند. فستیوال های موسیقی کشور کرواسی با معرفی فضاها و سبک های مختلف موسیقی حتی در موضوعات مختلف از مذهبی گرفته تا تاریخی با لباس های محلی توانسته است جاذبه های گردشگری کشور خود را نسبت به جهانیان به بهترین شکل ممکن ارائه نماید.

در جدول زیر برخی از فستیوال های کشور کرواسی به همراه توضیحات کوتاهی از آن آمده است:

فستیوالتوضیحات
موسیقی زاگربگروه های موسیقی راک، هوی متال و سایر وسط دریاچه یارون اجرای اثر خواهند داشت
لاو اینترناسیونالاجرای موسیقی در نزدیکی ساحل در هتل گاردن
اولترا یوروپاجرای موسیقی توسط دی جی های معروف در بین ازدهام جمعیت بیش از 80 هزار نفر
اشپانسیراجرای موزیک به صورت میدانی و خیابانی

فستیوال های خاص کرواسی

فستیوال های متفاوتی در برخی کشورها وجود دارد که ظاهری شبیه به فستیوال های موسیقی ندارد. شاید بتوان گفت که به صورت محلی و طبق آداب و رسوم همان کشور هر ساله برگزار می گردد و ریشه در فرهنگ و سنت های آن دارد. کرواسی نیز همانند کشورهایی مانند ترکیه و هند فستیوال هایی در طی زمان هایی خاص از سال برگزار می کند که متفاوت است و می تواند جزئی از جاذبه های گردشگری این کشور محسوب گردد.

کشور کرواسی بخش عمده اقتصاد خود را از طریق همین فستیوال ها در طول سال تامین می کند و منطقی است که سیاستمداران کشور کرواسی برای برپایی چنین فستیوال هایی برنامه ریزی های بلند مدت خواهند داشت و هر ساله نیز رونق بیشتری نسبت به قبل پیدا می کند. در خصوص مهاجرت به کرواسی و کسب اطلاعات جامع مطالعه مقاله لینک شده خالی از لطف نخواهد بود.

در جدول زیر نام برخی از فستیوال های خاص کرواسی به همراه توضیحات کوتاهی در خصوص آنها آمده است:

فستیوالتوضیحات
کارناول ریجکامردم با لباس های سنتی و محلی خود با صداهای عجیب و غریب و ظاهری متفاوت در خیابان شروع به راهپیمایی و رژه می کنند
جشنواره چراغ زاگرببرای هنرمندان جهت ارائه آثار نقاشی از سراسر دنیا
جشنواره غذای عید پاک در رووینجبرای لذت بردن از خوردن خوراکی های عید پاک
جشنواره رقص شمشیر کورچولاگروه ها با لباس های محلی رژه رفته و رقص های محلی با شمشیر را در آخر اجرا می کنند.

فستیوال های خاص کرواسی

شرایط و الزامات حضور در فستیوال های کرواسی

حضور در فستیوال های کرواسی می تواند 2 وجه داشته باشد که اولین وجه آن حضور در آن به عنوان شرکت کننده است که برخی از این فستیوال ها از ماه ها قبل اقدام به ثبت نام متقاضیان میکنند و برخی دیگر تا چند روز قبل از آن نیز امکان پذیر است و شرکت در آنها نسبت به نوع کارناول یا جشنواره هزینه های متفاوتی خواهد داشت که به طور میانگین بین 12€ الی 60€ (یورو) بابت هر نفر خواهد بود.

متقاضیانی که داخل حوزه شنگن هستند نیازی ندارند برای حضور در جشنواره ها ویزایی دریافت کنند و چنانچه برای تماشای این نوع مراسمات قصد ورود به کرواسی را دارند حتی نیازی به ثبت نام و پرداخت هزینه هم نیست اما برخی از فستیوال ها مانند موسیقی که در فضای خاصی برگزار می شود متقاضیان باید بلیط ورود به فضای اختصاص داده شده را تهیه نمایند. همچنین افرادی که از ایران قصد شرکت در این مراسمات را دارند باید با ارائه مدارک لازم اقدام به دریافت ویزای توریستی کرواسی نمایند.

در تصویر زیر به برخی از مدارک مورد نیاز اخذ ویزای توریستی کرواسی اشاره شده است:

شرایط و الزامات حضور در فستیوال های کرواسی

افرادی که از شرایط سنی و تحصیلی و زبانی خوبی برخوردار هستند می توانند گزینه تحصیل را انتخاب کنند و برای ادامه تحصیل خود از دانشگاه های کرواسی پذیرش بگیرند. افرادی که از سوابق کاری و تحصیلی خوبی برخوردار هستند نیز می توانند از طریق سایت های کاریابی بین المللی که وجود دارد اقدام به ارسال رزومه خود برای کارفرما کرده و پس از دریافت تاییدیه وی با قراداد کاری که در اختیار خواهند داشت برای دریافت ویزای کاری کرواسی تلاش کنند. متقاضیان گرامی برای مشاوره می توانند با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :