مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته اورولوژی در قبرس

رشته اورولوژی در قبرس

رشته اورولوژی در قبرس به سیستم ادراری بدن انسان و عملکرد آن اشاره می کند. انتظار می رود کسی که مطالعه اورولوژی را تکمیل می کند، مشکلات و بیماری های مربوط به دستگاه ادراری و اعضای مرتبط با آن را برطرف کند. اعضایی که این تخصص ها بیشترین عملکرد را دارند، ادرار، کلیه ها و مثانه هستند. در کشور قبرس، مدرک Master of Surgery in Urology (M.S. in Urology) دوره اصلی اورولوژی است.

رشته اورولوژی در قبرس می تواند برای دانشجویان علاقه مند پس از اتمام دوره M.B.B.S. و کسب تجربه کاری مناسب انتخاب شود. مدرک Master of Surgery in Urology (M.S. in Urology) مدرک اصلی است که یک دانشجوی علاقمند باید تکمیل کند تا به یک اورولوژیست تبدیل شود. در این باره می توانید، سوالات خود را از مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید.

برنامه آموزشی رشته اورولوژی در قبرس

رشته اورولوژی در قبرس تخصص پزشکی جراحی است که بدون محدودیت سنی بر سیستم ادراری، غدد فوق کلیوی و غدد خلفی صفاقی هر دو جنس و دستگاه تناسلی مردان تأثیر می ‌گذارد، مطالعه، تشخیص و درمان آسیب ‌شناسی را پوشش می‌ دهد. برنامه درسی توسط یک تیم بین المللی متشکل از کارشناسان آموزش پزشکی از بریتانیا، ایرلند و قبرس و فارغ التحصیلان دانشکده پزشکی طراحی و توسعه داده شد و توسط کمیته ای متشکل از سهامداران مختلف از جمله دانشگاهیان، دانشجویان فعلی، کارفرمایان آینده و نمایندگان سازمان های بیمار بررسی می شود.

برنامه درسی رشته اورولوژی در قبرس با ماموریت و ارزش های اصلی مدرسه هماهنگ است و از اصول و روش های آموزش پزشکی مدرن اقتباس می شود. برنامه درسی رشته اورولوژی در قبرس با دانشجو محوری، برنامه توسعه یادگیرندگان فعال و متفکران انتقادی را تضمین می کند که از تأمل در تجربیات خود استقبال می کنند و می توانند با همکارانی از رشته های مختلف مراقبت های بهداشتی همکاری کنند. فارغ التحصیلان در موقعیتی قوی برای تضمین آموزش تحصیلات تکمیلی در تخصص انتخابی خود خواهند بود. دانشجویان قادر خواهند بود به شیوه ای شایسته و دلسوزانه در همکاری با سایر متخصصان بهداشت، پزشکی را تمرین کنند، به محققان مبتکر، رهبران مؤثر و معلمان یادگیرنده تبدیل شوند و در نهایت، به سلامت مردم خدمت کرده و آن را بهبود بخشند.

موضوعاتی که در حین تحصیل در رشته اورولوژی در قبرس به دانشجویان آموزش داده می شود عبارتند از:

برنامه آموزشی رشته اورولوژی در قبرس

درباره رشته اورولوژی در قبرس

رشته اورولوژی شاخه ای از پزشکی است که به بیماری های دستگاه ادراری زنان و مردان (کلیه ها، حالب ها، مثانه و مجرای ادرار) می پردازد. رشته اورولوژی در قبرس، شاخه ای از رشته پزشکی است و همچنین به اندام های تناسلی مردانه (بیضه ها، اپیدیدیم، واز دفران، وزیکول های منی، پروستات و آلت تناسلی) می پردازد.

رشته اورولوژی دارای زیرشاخه های مختلفی است که عبارتند از:

  • اندورولوژی
  • انکولوژی اورولوژی
  • عصب شناسی
  • اورولوژی اطفال
  • اورولوژی ترمیمی
  • اورولوژی زنان

برنامه درسی دقیق و مبتنی بر شایستگی در کشور قبرس با استفاده از استراتژی‌ های آموزشی نوآورانه، شبیه‌ سازی پیشرفته و آموزش مهارت‌ های بالینی، دانشجویان را در بهترین شیوه‌ ها در مراقبت از بیمار آموزش می‌ دهد. دانشگاه های کشور قبرس در خصوص رشته های پزشکی از جملع رشته اورولوژی، قراردادهای انحصاری با بزرگترین بیمارستان های دولتی و خصوصی در قبرس برای چرخش بالینی اصلی دانشجویان دارد.

درباره رشته اورولوژی در قبرس

الزامات پذیرش در رشته اورولوژی در قبرس

دانشجویان متقاضی رشته اورولوژی در قبرس باید روند زیر را برای پذیرش در نظر داشته باشند:

  • الزامات تحصیلی – مدرک کارشناسی از هر رشته ای با حداقل نمره 2.2 درجه ممتاز یا معدل به علاوه امتحان ورودی MCAT: حداقل امتیاز 498 یا GAMSAT حداقل نمره 55
  • الزامات زبان انگلیسی – 6.5 به طور کلی در آیلتس (با 6.5 به صورت نوشتاری و حداقل 6.0 در سایر عناصر)، یا 79 در تافل iBT یا درجه 5 در GCSE (یا B با سیستم درجه بندی قدیمی)، یا نمره 5 به زبان انگلیسی در سطح استاندارد بین المللی لیسانس (SL)، یا نمره 8 به زبان انگلیسی در لیسانس اروپا
  • یک مصاحبه آنلاین که هدف از مصاحبه این است که مشخص شود آیا متقاضیان مهارت ها و ویژگی های مناسب برای تکمیل برنامه را با موفقیت و تمرین حرفه ای پزشکی دارند یا خیر

متقاضیان در خصوص تحصیل در قبرس که از یک دانشگاه انگلیسی زبان، ممکن است بتوانند گواهی مهارت زبان انگلیسی را که هنگام ثبت نام در آن دانشگاه استفاده می شود، ارائه دهند. متقاضیان باید از طریق تجربه داوطلبانه نشان دهند که درک درستی از ابعاد بیولوژیکی، روانی و اجتماعی پزشکی دارند تا از درخواست خود برای نشان دادن مناسب بودن برای حرفه پزشکی حمایت کنند.

مشاوره آکادمیک، بالینی و شغلی به دانشجویان پزشکی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک می کند تا به بهترین نحو از آموزش پزشکی خود دست یابند و به پزشکان و رهبران الهام گرفته در حرفه پزشکی تبدیل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :