ویزای مسافرتی ژاپن

فستیوال های ژاپن

فستیوال های ژاپن

فستیوال های ژاپن جشن های سنتی هستند که همواره با قدرت، پرانرژی، هیجان‌ انگیز و سرگرم‌کننده بوده و هر کسی می‌ تواند در آن شرکت کند. فستیوال ها در کشور ژاپن اغلب با رقص و موسیقی در ژاپن جشن گرفته می شوند. بسیاری از فستیوال‌ ها در کشور ژاپن، ریشه در جشنواره ‌های سنتی چینی دارند، اما با گذشت زمان دستخوش تغییرات گسترده ‌ای شده‌ اند، تا با وجود نام و تاریخ مشابه، شباهت کمی به شکل اصلی خود داشته باشند. فستیوال‌ های محلی کشور ژاپن متفاوت می باشند.

برخلاف اکثر مردم آسیای شرقی، ژاپنی‌ ها معمولا سال نو قمری را جشن نمی‌ گیرند، جشن سال نوی غربی در 1 ژانویه در اواخر قرن نوزدهم جایگزین شد. با این حال، بسیاری همچنان به رعایت چندین شیوه فرهنگی آن ادامه می دهند. بسیاری از ساکنان چینی در ژاپن و همچنین زیارتگاه ها و معابد سنتی تر، هنوز هم سال نو قمری را به موازات سال نو غربی جشن می گیرند. در محله چینی یوکوهاما، بزرگترین محله چینی ژاپن، گردشگران از سراسر ژاپن برای لذت بردن از جشنواره می آیند، مشابه جشنواره فانوس ناکازاکی که در محله چینی ناکازاکی واقع شده است. در این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت فستیوال های ژاپن را به اختصار توضیح داده است.

فرهنگ و جشنواره های کشور ژاپن

کشور ژاپن به خاطر همه چیز از چشمه های آب گرم انسن و حمام های کابوکی (به ترتیب مربوط به قرن ششم و شانزدهم) گرفته تا مهمانی های رقص با نور نئون تمام شبانه، انیمه ها و رستوران های قایق سوشی که همه به طور قطع مدرن تر هستند، شناخته شده است. ماتسوری به معنای “جشن” است و جشن هایی هستند که با فرهنگ، تاریخ یا مذهب گره خورده اند. این جشنواره های ژاپنی اغلب نمایشی از هنر و فولکلور هستند و با نوشیدنی ها، جشن ها و غذاهای فوق العاده همراه هستند و آنها را به یکی از مستقیم ترین ارتباط ها با ژاپن سنتی تبدیل می کند. جشنواره ها نقش مهمی در حفظ میراث فرهنگی دارند و به نسل ها اجازه می دهند تا سنت ها و آداب و رسوم منحصر به فرد خود را تجربه، درک و ارزش قائل شوند.

ژاپنی ها معتقدند ماتسوری (جشنواره فرهنگی ژاپن) برای تشکر از خدا برای طبیعت، زندگی و رشد در یک جامعه برگزار می شود. همچنین فرصتی برای ژاپنی ها با تصاویر سخت و سخت کوش است تا انرژی خود را منفجر کنند. جشنواره های تابستانی ژاپنی ریشه در سنت دارند. جشن ها (ماتسوری) حول احترام به خدای زیارتگاه، بزرگداشت یک رویداد مهم، یا تصدیق یک فصل خاص می چرخد. اگر در یکی از جشنواره ‌های سنتی ماتسوری شرکت می‌کنید، می‌توانید منتظر راهپیمایی‌ هایی باشید که شناورها در آن حضور دارند.

فرهنگ و جشنواره های کشور ژاپن

فستیوال های برتر ژاپن

به فستیوال‌ ها و جشن‌ های سنتی ژاپن ماتسوری (Matsuri) نیز گفته می‌ شود و هر یک از این ماتسوری ‌ها دارای تاریخچه و داستانی طولانی است. کشور ژاپن میزبان بیش از 200000 فستیوال محلی در طول سال است. بسیاری از بازدیدکنندگان از سراسر ژاپن و خارج از کشور (با ویزای توریستی ژاپن) اغلب برای دیدن فستیوال ها به ژاپن می آیند. یکی از فستیوال های برتر کشور ژاپن کیو است، جایی که شخصیت‌ های شعله‌ ور کانجی در کوه‌ های کیوتو ظاهر می ‌شوند و همچنین جشنواره چشمگیر توهوکو. شناورهای زیبا از نکات برجسته جشنواره شب چیچیبو در سایتما و جشنواره تاکایاما در گیفو هستند.

اگر می‌ خواهید از رقصی در کشور ژاپن کاملا هماهنگ لذت ببرید، حتما رویدادهای توکیو کوئنجی آوا اودوری و اوکیناوا زنتو ایسا ماتسوری را ببینید. همچنین می توانید از گشت و گذار در غرفه های توری نو ایچی در یوکوهاما لذت ببرید یا در فستیوال فانوس ناکازاکی در فضای ماورایی غوطه ور شوید. فستیوال ‌های فصلی جذابی در سراسر ژاپن برگزار می‌ شود، بنابراین شما می ‌توانید بدون توجه به اینکه از کدام بخش از کشور بازدید می‌ کنید، چیزی برای جشن گرفتن پیدا کنید.

10 فستیوال برتر ژاپن که توجه اکثر توریست ها را به خود جذب می کند در شکل زیر آمده است:

10 فستیوال برتر ژاپن

فستیوال های متفاوت ژاپن

در ماه جولای، مسلما مشهورترین جشنواره ژاپن (Gion Matsuri) در کیوتو جشن گرفته می شود. نقطه اوج زمانی است که 30 شناور با ارتفاع 25 متر و وزن 12 تن در 17 و 24 جولای در شهر رژه می روند. ناکی سومو میستوری یکی از عجیب‌ ترین فستیوال‌ هایی است که نام آن را شنیده‌ ایم. این مسابقه گریه نوزاد شامل 2 کشتی گیر سومو است که هر کدام یک نوزاد را در آغوش می گیرند. سپس داور برای اینکه بچه ها را به گریه بیاندازد، ماسک های ترسناک می گذارد. بلندترین گریه و بلندترین فریاد برنده اعلام می شود. فستیوال های ژاپن برای فرهنگ و تاریخ آن مهم هستند.

آنها اغلب بر اساس رویدادهای مذهبی یا فصلی هستند و راهی برای احترام به اجداد، خدایان یا شخصیت های تاریخی هستند. جشنواره ها همچنین راهی برای مردم برای دور هم جمع شدن و جشن گرفتن سنت هایی است که همه آنها مشترک هستند. هینا ماتسوری که به عنوان جشن عروسک ژاپنی یا روز دختران نیز شناخته می شود، هر سال در 3 مارس جشن گرفته می شود. هینا عروسک های مخصوص این مناسبت و ماتسوری کلمه ژاپنی برای جشنواره یا تعطیلات است. خانواده ها و جوامع در این روز خاص برای همه دختران آرزوی سلامتی و شادی دارند.

سوالات پرتکرار برای فستیوال اسلوونی

در انتها به چند سوال متداول در رابطه با فستیوال ژاپن پرداخته شده است:

  • فستیوال توکیو در کشور ژاپن چیست؟ توکیو فستیوال های زیادی (ماتسوری) در طول سال برگزار می کند. جشنواره‌ های بزرگ عبادتگاه شینتو شامل جشنواره سانو در معبد هیه و جشنواره سانجا در معبد آساکوسا است. کاندا ماتسوری در توکیو هر دو سال یک بار در ماه می برگزار می شود.
  • فستیوال دارادارا در کشور ژاپن چیست؟ دارادارا، به معنای وقت گذاشتن، نام مناسبی برای این جشنواره است، زیرا در یازده روز، جشنواره شیبا دایجینگو دارادارا طولانی‌ترین جشنواره در ژاپن است.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مهاجرت به ژاپن با مشاورهای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :