مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته فیلمبرداری در ژاپن

رشته فیلمبرداری در ژاپن

رشته فیلمبرداری در ژاپن، شخص را به فردی تبدیل می‌ کند که قادر به مشارکت در زمینه ‌های مختلف از جمله تولید فیلم ‌ها و تصاویر متحرک می باشد. هر روز تعداد زیادی از دانشجویان نه تنها برای فراگیری مهارت ها و دانش تولید سینما، بلکه برای دریافت آموزش های عمومی با کیفیت و کسب هوش آکادمیک تئوری فیلم، تاریخ فیلم و نقد آثار فرهنگی تلاش می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به ترویج تعامل با جوامع محلی و تبادل فرهنگی با بقیه آسیا و جهان به عنوان یک موسسه حقوقی کمک می کند.

دانشجویان در مورد طیف وسیعی از رسانه ها مانند فیلم، مستند، تبلیغات، عکاسی، انیمیشن و CG یاد خواهند گرفت. آنها یاد خواهند گرفت که چگونه مفاهیم را بیابند و فیلمنامه بسازند، در حالی که مهارت های فیلمبرداری/ضبط صوتی/تدوین آنها از طریق استفاده از تجهیزات حرفه ای بهبود می یابد. با یک استودیوی ضبط، کارگاه انیمیشن با یک استودیوی عکاسی خصوصی، استودیوی CG با جدیدترین نرم افزارها و چندین کامپیوتر، استودیوی عکاسی و اتاق نمایش، طیف قابل توجهی از امکانات و تجهیزات را در اختیار داریم. دانشجویان همچنین می توانند در پروژه های مشترک با گروه ها و مشاغل محلی شرکت کنند.

هدف برنامه آموزشی رشته فیلمبرداری در ژاپن

در واقع هدف برنامه آموزشی رشته فیلمبرداری در ژاپن، تسلط بر یک دامنه گسترده از مهارت‌ ها در برنامه‌ ریزی، فیلم ‌برداری زنده، ویرایش دیجیتال و کسب و کار فیلم از جمله اهداف برنامه فیلمبرداری در ژاپن می باشد. برنامه درسی رشته فیلم برداری در کشور ژاپن به دانشجویان این امکان را می ‌دهد که پایه ‌های نمایش ‌های دیجیتالی مانند فیلم ‌ها، 3DCG، برنامه ‌نویسی، وب، طراحی و انیمیشن ‌ها را به صورت ترکیبی مطالعه کنند. برای تجربه لذت تولید کارهای دیجیتال، دانشجوان از سال اول با هدف کسب دانش حرفه ‌ای، مهارت ‌ها، تکنیک ‌های بیان و تئوری کسب و کار از پایه ‌ها به تمرینات تولید عملی مواجه می ‌شوند. هنگامی که دانشجویان از توانایی خود برای تعیین جهت ‌گیری آینده خود مطلع می‌ شوند، آنها از سال سوم تا ایجاد حوزه تخصصی خود در سمینارها احساس عمیقی از تخصص خود به دست می‌ آورند.

هدف برنامه آموزشی رشته فیلمبرداری در ژاپن

موسسات برتر آموزش فیلمبرداری در ژاپن

دانشگاه دیجیتال هالیوود در ژاپن، تمرکز اصلی خود را بر درک اصول ارتباطات دیجیتال و استفاده از رایانه برای ایجاد چیزی معنادار قرار داده است. از طریق یک برنامه کارشناسی 4 ساله رشته فیلمبرداری در ژاپن، هدف دانشگاه دیجیتال هالیوود در ژاپن، ایجاد ارزش جدید و تشویق دانشجویان به در نظر گرفتن اثرات بالقوه شناختی خلاقیت های خود بر جامعه و ایجاد چیزی کاربر پسندتر، زیباتر و لذت بخش تر است. امید است از طریق تجربه، دانش و مهارت های به دست آمده از تحصیل در دانشگاه دیجیتال هالیوود در ژاپن، ذهنیت رشد در دانشجویان در راستای تحصیل در ژاپن پرورش داده شود.

دانشگاه هنر و طراحی توهوکو که در آوریل 1992 توسط استان یاماگاتا و شهر یاماگاتا تأسیس شد، اولین سرمایه گذاری در نوع خود در ژاپن است که در آن دانشگاهی که با بودجه دولت ساخته شده بود به عنوان یک دانشگاه کاملا خصوصی اداره می شود. دانشگاه در یاماگاتا در کشور ژاپن، در بخش مرکزی منطقه توهوکو واقع شده است. این منطقه دارای تاریخ غنی است که با ریشه های فرهنگ اصیل ژاپنی دوران باستان جومون در بیش از 10 هزار سال پیش آغاز می شود. این محیط به دستیابی به هدف ما برای ایجاد چشم اندازی جدید از جهان با استفاده از علم و فناوری در هماهنگی با خلاقیت هنری و تلاش وجدانی کمک می کند.

شرایط پس از فارغ تحصیلی رشته فیلمبرداری در ژاپن

مرکز شغلی و بخش پشتیبانی دانشجویان بین‌المللی با یکدیگر همکاری می ‌کنند تا آخرین اطلاعات را ارائه دهند و به آمادگی برای فرآیند انتخاب مشاغل در ژاپن کمک کنند. دارندگان گذرنامه خارجی مجاز به کار نیستند. به عنوان فریلنسر، بنابراین، آنها در معرض فرآیند های شدید کاریابی خواهند بود. با این حال، دانشجویان بین‌المللی که از JIMI با نتایج خوبی فارغ ‌التحصیل شده ‌اند، اغلب می ‌توانند با ویزای مجوز کار، اغلب در شرکت‌ های تولیدی، در ژاپن کار کنند. موسسات آموزشی ژاپن شبکه گسترده ‌ای از افراد را دارا می باشند که در همه زمینه‌ ها کار می‌ کنند.

این موسسات فعالانه در صدد ایجاد یک جامعه بین المللی از فیلمسازان و مربیان هستند. از جمله امضاکنندگان دانشگاه‌ های مرتبط می ‌توان به آکادمی فیلم پکن، دانشگاه ملی هنر کره، دانشگاه ملی هنر چین تایپه اشاره کرد که با آن‌ ها در زمینه فیلم ‌سازی دانشجویی همکاری می‌کنند. در خارج از آسیا، جیمی عضو CILECT، انجمن معتبر بین المللی مدرسه فیلم در سراسر جهان است. همچنین قراردادهای همکاری با دانشگاه دولتی تمام روسیه سینماتوگرافی و مدرسه عالی ملی فیلم، تلویزیون و تئاتر لئون شیلر در لودز در لهستان دارند. جهت اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص اعزام دانشجو به ژاپن با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :