مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته انیمیشن در ژاپن

رشته انیمیشن در ژاپن

صحبت در مورد بهترین مدارس رشته انیمیشن در ژاپن بسیار مورد توجه است و در اکثر مدارس مورد توجه قرار گرفته است و همچنین فرصت های شغلی را برای بسیاری از جوانان فراهم کرده است. ژاپن به عنوان یک کشور بهترین کالج های انیمیشن را دارد که ممکن است فکرش را بکنید. کالج های پویانمایی ژاپنی در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته اند.

برای اینکه دانشجویان بتوانند انیمیشنی الهام ‌بخش برای نسل بعدی خلق کنند، باید ویژگی ‌های متمایز انیمیشن را درک کنند و همچنین تکنیک ‌های گرافیک کامپیوتری را که برای انیمیشن امروزی ضروری است، بیاموزند. با این حال، در این مقاله، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تمام اطلاعات دقیق در مورد بهترین مدارس انیمیشن در ژاپن، بهترین کالج های انیمیشن در ژاپن و دوره هایی که آنها ارائه می دهند، را به شما ارائه می دهد.

چرا رشته انیمیشن در ژاپن

کشور ژاپن یک مرکز مشهور برای نوآوری های علمی و پیشرفت های تکنولوژیکی است. همچنین در ساخت انیمیشن با کیفیتی که به دلیل خط داستانی و طراحی خود شهرت جهانی دارد، پیشرو است. بیش از 400 استودیو انیمیشن در ژاپن وجود دارد که برخی از بهترین فیلم های انیمیشن مانند The Spirited Away، My Neighbor Totoro و Ghost in the Shell را تولید کرده اند. شبکه سازی دلیل خوبی است که چرا انیماتورها باید ژاپن را در نظر بگیرند. ایجاد مخاطبین ارزشمند در صنعت طراحی امری حیاتی است و مطالعه ژاپن می تواند به شما این فرصت را بدهد تا با شخصیت های برجسته این صنعت تعامل و شبکه سازی کنید.

تحصیل در ژاپن در رشته انیمیشن نیز راهی عالی برای ارتقای شغل شماست. شما می توانید در برخی از بهترین استودیوهای انیمیشن کشور مانند Toei Animation، Nerima، Nippon Animation، Koganei، Sunrise، Suginami، Madhouse، Inc و Honchō، Nakano کارآموزی کنید. کالج های انیمیشن در ژاپن نیز نسبتا مقرون به صرفه هستند. دوره های انیمیشن، نسبت به کشورهایی مانند ایالات متحده کم تر است. متوسط ​​هزینه دوره برای سال اول در دوره های انیمیشن ژاپنی 50000¥ (ین واحد پول ژاپن) تا 1280000¥ (ین واحد پول ژاپن) است.

چرا رشته انیمیشن در ژاپن

موسسات برتر انیمیشن در ژاپن

مدرسه‌ های آموزشی رشته انیمیشن در ژاپن دوره‌ های عالی را برای ایجاد شغل در رسانه‌ های جدید طراحی گرافیک و صنعت هنر دیجیتال ارائه می‌ دهند. مدارس هنر در کشور ژاپن برای دانشجویان بین المللی از سراسر جهان نسبتا ارزان تر و مقرون به صرفه هستند. برای تحصیل در رشته انیمیشن در این مدارس در کشور ژاپن، دانشجویان ملزم به درخواست ویزای تحصیلی ژاپن بوده و زیر دسته زبان ژاپنی هستند یا سایر ویزاهای فرهنگی خاص کشور مبدأ خود را انتخاب کنند.

در تصویر زیر نام 20 مدرسه برتر انیمیشن در ژاپن آورده شده است:

نام 20 مدرسه برتر انیمیشن در ژاپن

دوره های آموزشی انیمیشن در ژاپن

در دوره انیمیشن در کشور ژاپن، چیزی که کشور ژاپن بیش از همه بر آن تأکید می‌کند، تعقیب بیان در حرکت است. حرکت هنری یا نمایشی می‌ تواند نه تنها احساسات یک شخصیت، بلکه چیزهایی مانند شخصیت و سن آنها را نیز منتقل کند. در کلاس، دانش ‌آموزان رویکردهای نظری و عملی را یاد می‌گیرند. تکنیک ‌هایی که انواع چیزها را از طریق حرکت بیان می ‌کنند. دانش ‌آموزان علاوه بر طراحی دستی و گرافیک رایانه‌ای، درباره کارگردانی، عکاسی و صدا نیز یاد می‌گیرند. متخصصان مختلفی در تولید انیمیشن نقش دارند. برخی از افراد پس ‌زمینه ترسیم می‌ کنند، برخی دیگر این کار را انجام می ‌دهند. جلوه های صوتی و دیگران جلوه های ویژه را با گرافیک کامپیوتری ایجاد می کنند.

دانشجویان با داشتن این مهارت ها و تخصص، قصد دارند خالق آثار متحرکی شوند که قلب ها را به حرکت درآورد. در این سمینار تجزیه و تحلیل انیمیشن، دانشجویان ضمن کسب قدردانی از پانتومیم و تئاتر ژاپنی نو و مطالعه عناصر حرکت که از طریق سنت‌ های مختلف بیان شده‌ اند، بر تکنیک‌ های طراحی دیجیتال تسلط خواهند یافت. دانشجویان یک انیمیشن کوتاه بر اساس استوری بورد تولید خواهند کرد. این دوره آموزشی همچنین شامل یک دوره کارگردانی است که در آن دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه استوری بوردهای خود را تفسیر و تولید کنند.

الزامات دوره انیمیشن در ژاپن

دانشجویان جویای اعزام دانشجو به ژاپن، در زمینه های مورد علاقه مانند استاپ موشن، طراحی صدا و 3DCG تخصص کسب می کنند و با تماشای هنرهای نمایشی سنتی مانند Noh و Bunraku ارتباط بین سکون و حرکت را درک می کنند. دانشجویان در راستای تحصیل در رشته های هنری در ژاپن یاد می‌ گیرند که چگونه استوری ‌بردها را برای ایجاد یک انیمیشن در مقیاس کامل برنامه ‌ریزی و ترسیم کنند. آنها همچنین چالش برنامه ‌ریزی، کارگردانی و تولید یک درام اکشن زنده را بر عهده می‌ گیرند. دانشجویان هنر در ژاپن تیم ‌هایی تشکیل می ‌دهند و مسئولیت ‌ها را بین آنها تقسیم می‌ کنند، با هم نقشه می ‌کشند و برای تکمیل کار فارغ‌ التحصیلی خود برنامه‌ ریزی می‌ کنند. در برخی موارد، آثار تکمیل ‌شده در جشنواره‌ های هنری ارزیابی می ‌شوند. این مقاله با بررسی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به رشته تحریر در آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :