مهاجرت به کشور قبرس

دریافت مستر کارت قبرس

دریافت مستر کارت قبرس

دریافت مستر کارت قبرس امری بسیار ضروری است چرا که با کاوش در دنیای کارت ‌های اعتباری، با 2 شبکه پرداختی اصلی در بخش مالی جهانی روبرو خواهید شد. 2 شبکه پرداخت اصلی در خصوص دریافت مستر کارت قبرس شامل ویزا و مستر کارت خواهند بود. هر 2 این شبکه‌ های پرداختی مسئول تصویب و پردازش تراکنش‌ های انجام شده با کارت‌ های مربوطه شبکه‌ های هستند. این شبکه‌ ها کارت بانکی شما را به فروشندگان متصل می‌کنند و تجربه پرداختی بی‌درنگی را فراهم می‌کنند.

با این حال، شما نمی‌توانید به طور مستقیم کارت اعتباری ویزا یا مسترکارت قبرس را دریافت کنید. به جای این‌که بانک‌ ها و شرکت‌ های مالی غیر بانکی با این شبکه‌ های پرداختی همکاری کنند تا کارت‌ های اعتباری ارائه دهند. اگر شما در حال تعجب هستید که کدام شبکه پرداختی برای شما بهتر است، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما کمک خواهد کرد تا تفاوت بین ویزا و مسترکارت را کدگشایی کنید.

شرایط دریافت مسترکارت قبرس

کشور قبرس در سال 2008 بخشی از منطقه یورو شد، اما در حالی که بخش جنوبی جزیره با یورو معامله می شود، قبرس شمالی از لیر ترکیه استفاده می کند. ویزا و مسترکارت قبرس به طور گسترده در نیکوزیا و سایر شهرهای جزیره (هم در جنوب و هم در شمال) پذیرفته می شوند و به ندرت پیش می آید که حداقل مقدار خرید وجود داشته باشد.

کشور قبرس همچنان در تلاش است تا شهرت خود را به دلیل بی ثباتی مالی متزلزل کند، اما سیستم بانکی آن یکی از پیشرفته ترین سیستم های بانکی در اروپا برای گردشگران است. یافتن دستگاه های خودپرداز در سراسر کشور آسان است و برای یافتن دستگاهی که هزینه ای دریافت نمی کند، نیازی به جستجوی دور ندارید.

همانطور که انتظار دارید، هنگام پرداخت اعتباری مستر کارت قبرس، باید مراقب چند کارمزد مهم باشید:

نکات ضروری در خصوص هنگام پرداخت اعتباری مستر کارت قبرس

الزامات دریافت مستر کارت قبرس

در ژانویه 2018، اتحادیه اروپا کشورهای عضو را ملزم به تصویب دستورالعمل خدمات پرداخت کرد. PSD2 ممنوعیتی برای هزینه های اضافی پرداخت کارت است. زمانی که یک خرده فروش هزینه ای اضافه می کند زیرا شما با استفاده از کارت اعتباری پرداخت می کنید. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که محدودیت ها و استثناهایی برای این دستورالعمل وجود دارد و هزینه های دیگری نیز وجود دارد که ممکن است هنگام پرداخت با کارت اعتباری اعمال شود. اگر کارت شما از یک بانک غیر اتحادیه اروپا است، از شبکه ای غیر از Visa یا Mastercard استفاده می کند یا یک کارت تجاری/شرکتی است، بازرگان ممکن است همچنان هزینه اضافی دریافت کند.

هنگامی که یکی از مستر کارت های قبرس را دارید، اگر تاجری پیشنهاد پرداخت به پوند را داد، بگویید که از پرداخت به ارز محلی خوشحال هستید، زیرا می دانید که بانک شما حاشیه ای اضافه نمی کند. به طور کلی، استفاده از کارت های اعتباری کشور قبرس برای برداشت پول ایده خوبی نیست، اما برخی از کارت های اعتباری سفر نیز شما را برای این کار جریمه نمی کنند. در نهایت، مطمئن شوید که آیا هر دستگاه خودپردازی که استفاده می کنید هزینه ای دریافت می کند یا خیر. دستگاه ‌های خودپرداز بانک‌ های خیابانی در کشور قبرس معمولا مطمئن ‌تر از دستگاه ‌های خودپرداز در فروشگاه‌ها یا بارها هستند. در طول بحران بانکی قبرس، دستگاه های خودپرداز محدودیت برداشت کمتری داشتند.

الزامات دریافت مستر کارت قبرس

نکاتی مهم درباره مستر کارت قبرس

کلاهبرداری با کارت به طور کلی در کشور قبرس نسبتا نادر است. تا آنجایی که ایمنی وجود دارد، می توانید آزادانه از کارت خود استفاده کنید.

با این حال، برخی از اقدامات احتیاطی وجود دارد که می توانید برای افزایش امنیت مستر کارت قبرس انجام دهید:

  • از دستگاه خودپرداز در بانک استفاده کنید. اگر به دلایلی ATM کارت شما را خورد، می توانید به سرعت آن را بازیابی کنید. همچنین، دستگاه های خودپرداز داخل بانک ها کمتر مورد دستکاری قرار می گیرند. اگر از یکی در خارج از بانک استفاده می‌کنید، دستگاه‌های متصل به ریدر و محل برگشت وجه نقد را بررسی کنید.
  • یک کارت اعتباری اضافی را در نظر بگیرید. می توانید از کارت اصلی خود برای پرداخت استفاده کنید و کارت پشتیبان خود را در صندوق امانات اتاق هتل خود نگه دارید. به این ترتیب، شما هرگز بی پول نخواهید ماند.
  • کارت خود را در معرض دید قرار دهید. شبیه سازی کارت در قبرس نادر است، اما در هر صورت، کارت خود را از دید شما دور نکنید.

اگر مهاجرت به قبرس را انتخاب کرده اید، می توانید با خیال راحت از کارت اعتباری خود برای پرداخت و برداشت پول نقد استفاده کنید. شما فقط باید مراقب باشید که متحمل هزینه هایی نشوید که در غیر این صورت می توانید از آن اجتناب کنید. با یک کارت اعتباری مناسب سفر، از پرداخت هزینه تراکنش های خارجی اجتناب خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :