مهاجرت تحصیلی بلغارستان

رشته طراحی لباس در بلغارستان

رشته طراحی لباس در بلغارستان

رشته طراحی لباس در بلغارستان، هنر ایجاد طرح های جدید، زیبایی و زیبایی برای لباس و لوازم جانبی آن است. اگر می‌خواهید کار خود را در صنعت مد شروع کنید، بهترین کشور برای تحصیل در دوره‌ های طراحی مد، انگلستان، به‌ ویژه لندن، به دلیل صنعت مد و فناوری پیشرفته‌ است.

بهترین کشورهای دیگر برای تحصیل در رشته طراحی مد عبارتند از:

  • ایالات متحده آمریکا
  • فرانسه
  • ایتالیا

پس از تحصیل در خارج از کشور در هر یک از این کشورها، شما به یک طراح مد حرفه ای تبدیل خواهید شد، احترام به دست خواهید آورد و از طریق ارتباطات نوید یک حرفه موفق را خواهید داد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله توضیحاتی را پیرامون رشته طراحی لباس در بلغارستان ارائه می دهد.

شرایط تحصیل در رشته طراحی لباس در بلغارستان

NBU یک موسسه خصوصی در راستای طراحی مد است که در سال 1991 تاسیس شد و در علوم انسانی، هنر، طراحی، هنرهای نمایشی تخصص دارد. دوره های مد بخشی از بخش طراحی هستند. ما همیشه در حال بهبود و توسعه برنامه مد خود هستیم، رویدادهای طوفان فکری به نام “کلاس های کارشناسی ارشد” و همچنین نمایشگاه ها و نمایش های مد زیادی را سازماندهی می کنیم. هدف ما از تحصیل در بلغارستان در رشته طراحی لباس افرادی است که آماده کار به عنوان طراح مد در دنیای مدام تغییر سبک زندگی و نگرش های مد هستند. با در نظر گرفتن چالش های دنیای جدید یا پایداری مد و تغییر طرز فکر مصرف کنندگان، آموزش در این برنامه در طول 2 سال اول شامل آموزش عمومی می شود.

آموزش در جهت های علمی پایه در دوره های 2 ترم مردم شناسی، تاریخ عمومی هنرهای زیبا، تمدن های باستان برگزار می شود. دوره های کلاسی مانند مقدمه ای بر طراحی مد، طراحی و مدل سازی لباس، طراحی پارچه، تحقیق و پیش بینی مد و سایر. در سال سوم و چهارم، آموزش در دوره های تخصصی برنامه و دوره های آموزشی برگزار می شود. دانشجویان می توانند برای ادامه تحصیل در ماژول طراحی مد یا مدول طراحی مد انتخاب کنند.

برنامه درسی رشته طراحی لباس در بلغارستان

در رشته طراحی مد و لباس در بلغارستان، برای ترم های 1 تا 3، 3 واحد از دروس دانش عمومی، 3 واحد از دوره های مهارت زبان بلغاری، 3 واحد از دوره های مهارت های کامپیوتری، 30 ساعت دوره های ورزشی یا هنری و مهارت های اجتماعی (غیر اعتباری)، 6 واحد از زبان خارجی، 3 واحد از دروس 2 ترم در رشته های علمی پایه، 15 واحد از دروس کلاسی در برنامه و 60 ساعت دروس کلاسی (غیر اعتباری) در برنامه آموزش در این برنامه در طول 2 سال اول شامل آموزش طراحی لباس عمومی می شود. آموزش طراحی لباس در بلغارستان در جهت های علمی پایه در دوره های 2 ترم مردم شناسی، تاریخ عمومی هنرهای زیبا، تمدن های باستان آموزش داده می شود. دوره های کلاسی طراحی لباس در بلغارستان مانند مقدمه ای بر طراحی مد، طراحی و مدل سازی لباس، طراحی پارچه، تحقیق و پیش بینی مد و سایر وجود خواهد داشت.

برنامه درسی رشته طراحی لباس در بلغارستان

دانشگاه های برتر طراحی لباس در بلغارستان

آموزش هنر در دانشگاه آزاد وارنا در 2 تخصص که رشته حرفه ای هنرهای زیبا را تشکیل می دهند، همچون طراحی مد و طراحی پارچه آغاز شد. در ابتدا، دوره ها در دانشکده هنر، فرهنگ و ارتباطات جمعی، متشکل از تخصص های مطالعات فرهنگی و روزنامه نگاری ارائه شد. 3 سال بعد شاهد ایجاد بسیاری از تخصص های جدید در هر 3 زمینه هنری حرفه ای و هنرهای زیبا، هنر موسیقی و رقص، هنر تئاتر و فیلم بودند. استادیاران جوان که از دانشگاه ما فارغ التحصیل شده اند. اساتید این دانشگاه، کیفیت بالای آموزش را مطابق با سنت بلغارستان و استانداردهای اروپایی و جهانی در زمینه هنر تضمین می کنند.

کلیه تخصص ها توسط آژانس ملی ارزیابی و اعتبار سنجی معتبر هستند. دپارتمان هنر VFU یکی از اعضای اتحادیه اروپای موسسات هنر است. دپارتمان هنر تحت قراردادهایی با بیش از 20 مدرسه متوسطه هنر در بلغارستان و همچنین با بسیاری از دانشگاه های اروپایی در زمینه همکاری آکادمیک و خلاق کار می کند. تمامی دانشجویانی که در این دپارتمان تحصیل می‌کنند، فرصت‌ هایی برای جابجایی به دانشگاه‌های هنر اروپا تحت برنامه‌های سقراط و اراسموس فراهم می‌کنند. نیازهای فرآیند آموزشی به لطف پردیس مدرن ما مجهز به پیشرفته ترین فناوری برآورده می شود.

آینده شغلی رشته طراحی مد در بلغارستان

طراحی مد و لباس در بلغارستان یک راه قدرتمند برای برقراری ارتباط بدون گفتن یک کلمه است. در واقع شخصیت شما را منعکس می کند و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. به همین دلیل است که کار یک طراح مد آنطور که بسیاری از مردم فکر می کنند آسان نیست. طراحان مد در بلغارستان باید به طور منظم در دانش طراحی، خلاقیت، درک منسوجات و یافتن روندهای جدید مشارکت داشته باشند. همه این وظایف و همه چیز در مد با الهام شروع می شود.

الهام از مد نتیجه تحقیقات خلاقانه ای است که ما باید ذهن خود را برای جمع آوری ایده ها آماده کنیم و بتوانیم هنگام ساخت یک خط مد از آن استفاده کنیم. با توجه به اهمیت مد در زندگی شما، ما زمان صرف کرده ایم تا برای شما تحقیق کنیم و بهترین منابع را برای الهام بی پایان مد به دست آوریم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره شما را در این راه یاری می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :