مهاجرت سرمایه گذاری در کره جنوبی

ثبت شرکت در کره جنوبی

ثبت شرکت در کره جنوبی

کره جنوبی با رتبه چهارم در سهولت ثبت شرکت در جهان، ثبت شرکت در کره جنوبی را به بهترین انتخاب برای سرمایه گذاران بین المللی تبدیل کرده است. سالانه بیش از صدها سرمایه گذار بین المللی از سراسر جهان، به دلیل زیرساخت های اقتصادی پیشرفته در کره جنوبی این کشور را برای ثبت شرکت خود انتخاب می کنند. کره جنوبی به طور کلی زمینه کسب و کار ایده آلی را برای اتباع کشورهای خارجی که به دنبال راه اندازی کسب و کار در خارج از کشور هستند فراهم می کند. کره جنوبی جدا از اینکه، به عنوان یکی از توسعه یافته ترین اقتصادهای آسیا شناخته می شود، از نظر استراتژیک نیز بین 2 قطب اقتصادی جهان یعنی چین و ژاپن قرار دارد. کره جنوبی بهترین انتخاب برای راه اندازی یا ثبت شرکت در خارج از کشور می باشد. برای کسب اطلاعات دقیق تر در این زمینه ما را در این مقاله که با کمک مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید.

مراحل ثبت شرکت در کره جنوبی

آن دسته از سرمایه گذاران بین المللی که به دنبال توسعه تجارت خود از طریق ثبت شرکت در کره جنوبی هستند، باید مراحل ثبت شرکت در این کشور را به خوبی آموزش ببینند. در غیر این صورت با مشکلات گسترده ای در طول فرآیند درخواست خود مواجه خواهند شد. به طور کلی، فرآیند ثبت شرکت در کره جنوبی بر خلاف اغلب کشورهای مدرن اروپایی با سختگیری های ویژه ای همراه خواهد بود. زیرا روند ثبت شرکت در کره جنوبی با بوروکراسی های اداری پیچیده ای آغاز می شود، که اغلب موجب نارضایتی سرمایه گذاران بین المللی می شود.

در نمودار زیر می توانید روند ثبت شرکت در کره جنوبی را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند ثبت شرکت در کره جنوبی

انواع ساختار جهت ثبت شرکت در کره جنوبی

یکی از مهمترین دلایل سرمایه گذاران برای ثبت شرکت در کره جنوبی، حق انتخاب برای انواع ساختار ثبت شرکت در این کشور می باشد. سرمایه گذاران بین المللی که به دنبال ثبت شرکت در کره جنوبی هستند، پس از ورود به این کشور می توانند از بین ساختارهای مختلف تجاری برای ثبت شرکت خود یکی را انتخاب کنند. به طور کلی، قبل از ثبت شرکت در کره جنوبی، شناخت کامل مدل کسب و کار قبل از انتخاب مناسب ترین نهاد تجاری در این کشور بسیار مهم است. البته لازم به ذکر است که، برخی از ملاحظاتی که باید در نظر بگیرید شامل نوع فعالیت تجاری، تعهدات مالیاتی و همچنین مسئولیت شخصی و استارت آپ کره جنوبی بالقوه است.

برای آشنایی بیشتر با انواع ساختار جهت ثبت شرکت در کره جنوبی به جدولی که در این بخش ارائه کرده ایم مراجعه فرمایید:

انواع ساختار برای ثبت شرکت در کره جنوبیخصوصیات
شرکت با مسئولیت محدودشرکت با مسئولیت محدود در کره جنوبی متداول ترین روش ثبت شرکت در این کشور می باشد. شرکت با مسئولیت محدود در کره جنوبی حداکثر 5 سهامدار را در اختیار دارد.
شرکت سهامیشرکت سهامی در کره جنوبی رایج ترین نهاد تجاری مورد استفاده در کره جنوبی می باشد. سهامداران در شرکت سهامی دارای تعهدات محدودی هستند.
شراکتشراکت در کره جنوبی نوعی ساختار تجاری است که از 2 یا چند نفر تشکیل شده است.
دفتر شعبهسرمایه گذارانی که به دنبال نفوذ به بازارهای کره جنوبی هستند، می توانند شعب یک شرکت خارجی را در کره جنوبی افتتاح کنند.

انواع ساختار جهت ثبت شرکت در کره جنوبی

نرخ مالیات برای ثبت شرکت در کره جنوبی

یکی از موضوعات کلیدی که همواره سرمایه گذاران بین المللی در خصوص ثبت شرکت در کره جنوبی نادیده می گیرند، نرخ مالیات برای ثبت شرکت در این کشور می باشد. به طور کلی برای ثبت شرکت داخلی در کره جنوبی، مالیات شرکت بر اساس نرخ های تصاعدی محاسبه می شود. علاوه بر این، مالیات بر درآمد محلی 10% از بدهی مالیات بر درآمد شرکت نیز اعمال می شود. بنابراین، به شدت توصیه می شود که تمامی سرمایه گذاران بین المللی قبل از شروع فرآیند ثبت شرکت در کره جنوبی، با نرخ مالیات این کشور به خوبی آشنا شوند. در غیر این صورت با چالش های متعددی در طول فرآیند ثبت شرکت در این کشور مواجه خواهند شد.

به طور کلی برای تعیین نرخ مالیات برای ثبت شرکت در کره جنوبی عوامل مهمی تاثیرگذار هستند، که این عوامل عبارت اند از:

عوامل موثر تعیین نرخ مالیات برای ثبت شرکت در کره جنوبی

اما به طور کلی نرخ مالیات برای افرادی که قصد ثبت شرکت در کره جنوبی را دارند، به نسبت اغلب کشورهای اروپایی بسیار مطلوب تر می باشد. علاوه بر این، در صورتی که راه اندازی شرکت در کره جنوبی منجر به بدهی مالیاتی بیشتر از نرخ های استاندارد قبل از کسر و اعتبار مالیاتی معین شود، حداقل مالیات برای شرکت ها اتخاذ می شود. از سوی دیگر، طی سالهای اخیر مشوق های مالیاتی متنوعی در اختیار افرادی که قصد ثبت شرکت در کره جنوبی را دارند ارائه شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ثبت شرکت در کره جنوبی، با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :