مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته دامپزشکی در ژاپن

رشته دامپزشکی در ژاپن

این روزها افراد زیادی به جهت علاقه به حرفه پزشکی و درمان در خصوص حیوانات رشته دامپزشکی در ژاپن را انتخاب می کنند زیرا کشور ژاپن از لحاظ هزینه ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. ژاپنی‌ ها از مهربان‌ ترین مردم دنیا هستند، غذاها شگفت‌ انگیز است و فرقی نمی‌ کند به کجا نگاه کنید، فرهنگ زیادی وجود دارد، همین موضوعات باعث علاقه مندی دانشجویان بین المللی شده است که به ژاپن مهاجرت و در این کشور تحصیل کنند. در خصوص مسب اطلاعات دقیق در باب تحصیل در ژاپت در رشته هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی یا دامپزشکی با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصب فرمائید.

اخذ ویزای تحصیلی برای رشته دامپزشکی در ژاپن

ویزای تحصیلی ژاپن نوعی ویزای بلند مدت است که توسط موسسات آموزشی مانند دانشگاه ها، مدارس و موسسات حرفه ای پذیرفته می شود. همه کسانی که می خواهند در یک موسسه آموزشی ژاپن تحصیل کنند در وهله اول باید درخواست خود را به دانشگاه ارسال کرده و پس از تایید درخواست شخص و دریافت نامه پذیرش برای ویزای دانشجویی اقدام کنند. دولت ژاپن برای شهروندان چندین کشور سیاست معافیت ویزا دارد اما با این حال این معافیت فقط برای اهداف کوتاه مدت مانند گردشگری، بازدید، انجام امور تجاری یا شرکت در یک کنفرانس است. اگر شخصی معاف از ویزا است اما قصد دارد برای هدفی بیش از 90 روز وارد ژاپن شود، همچنان باید طبق هدف سفر خود برای ویزا درخواست دهد.

روند درخواست برای ویزای دانشجویی ژاپن به 2 بخش تقسیم می شود که شامل اخذ گواهی صلاحیت و ارائه درخواست ویزای دانشجویی ژاپن است. هر خارجی که به دلایل غیرموقت وارد ژاپن می شود باید گواهی صلاحیت را از خدمات مهاجرت به ژاپن دریافت کند و از آن جایی که قبل از ورود به ژاپن باید گواهی را دریافت کند. این مدرسه یا دانشگاه شخص است که از طرف آن فرد، مسئول رسیدگی به درخواست COE است و باید مدارک مورد نیاز را برای آن ها ارسال کند و هدف از گواهی واجد شرایط بودن ژاپن، پشتیبانی از فرآیند واقعی درخواست ویزا است. گواهی واجد شرایط بودن برای ژاپن با ویزا یکسان نیست این گواهی صرفا یک پیش نیاز است.

دانشجو جهت اخذ پذیرش و ویزای رشته دامپزشکی در ژاپن باید مدارکی مبنی بر این که از عهده هزینه های خود برمی آید ارائه دهد که شامل:

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی برای رشته دامپزشکی در ژاپن

دوره های آموزشی رشته دامپزشکی در ژاپن

کشور ژاپن مکانی فوق العاده برای تحصیل دامپزشکی و انجام کارهای مطالعاتی است،این کشور پر از شگفتی های منحصر به فرد و دانشگاه های عالی برای تحصیل دامپزشکی دارد. دانشکده های دامپزشکی در ژاپن، مانند دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی دانش آموزان را مستقیما از دبیرستان به یک برنامه 6 ساله می برد. کشور ژاپن دارای 17 دانشکده دامپزشکی است، هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی از 500000 ین در سال برای مدرک کارشناسی و 400000 ین برای مدرک کارشناسی ارشد است.

دانشگاه های خصوصی در کشور ژاپن معمولا حداقل 1.5 برابر گران تر هستند. دانشجویان جهت تحصیل در ژاپن می توانند تا 28 ساعت در هفته به صورت پاره وقت کار کنند. میانگین حقوق یک دامپزشک متفاوت است، اما بعد از بررسی به این نتیجه رسیدن که بالاترین دستمزد تخصصی در این صنعت چشم پزشکی است و درآمد سالانه 199000$ (دلار) است. پاتولوژیست ها و متخصصان حیوانات آزمایشگاهی با میانگین حقوق $157000 تا $169000 (دلار) هست.

دوره های آموزشی رشته دامپزشکی در ژاپن

مدارک لازم برای تحصیل رشته دامپزشکی در ژاپن

هنگامی که فرد برای ویزای دانشجویی ژاپن درخواست می دهد، به چندین مدرک برای ارائه نیاز است که درخواست دانشجو را پشتیبانی می کند. مدارکی که برای درخواست ویزای دانشجویی ژاپن جهت پذیرش رشته دامپزشکی نیاز هست عبارتند از:

  • پر کردن فرم درخواست ویزای دانشجویی
  • ارائه نامه پذیرش رسمی از دانشگاه معتبر در کشور ژاپن
  • پاسپورت معتبر شخص به همراه فتوکپی از آن
  • عکس به انداره ابعاد پاسپورت که در 3 ماه گذشته گرفته شده و عکس شخص دارای پس زمینه سفید ساده، بدون هیچ گونه الگو و سایه و صورت فرد باید کاملا قابل مشاهده و تصویر با کیفیت خوب گرفته شود.
  • ارائه گواهی صلاحیت
  • مدارک تحصیلی و یا حرفه ای قبلی، در صورت لزوم (دیپلم، ریز نمرات، و غیره)
  • اثبات این که شخص می تواند شرایط مالی را برای مدت اقامت خود در ژاپن برآورده کند
  • نامه اسپانسر (اگر کسی از شخص حمایت مالی می کند، همراه با مدرک حامی مالی و صورت حساب بانکی)
  • دعوت نامه از موسسه آموزشی
  • یک نامه انگیزشی یا پوششی که توسط شخص نوشته شده و دلیل سفر خود را ذکر کرده است
  • همچنین باید چندین مورد از این اسناد را به موسسه آموزشی یا دانشگاه خود ارسال کرده تا آن ها بتوانند برای گواهی واجد شرایط بودن درخواست را تایید کنند.

مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی تمام سوالات در خصوص رشته دامپزشکی در ژاپن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :