مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته خلبانی در ژاپن

رشته خلبانی در ژاپن

رشته خلبانی در ژاپن محبوب ترین دوره آموزشی هوانوردی است که توسط دانشجویان ژاپنی انتخاب شده است. دانشگاه ها، دوره ها، شهریه ها، تخصص ها و فرصت های شغلی مرتبط با رشته خلبانی را کاوش کنید. اما خلبان بودن تنها گزینه شغلی برای شما در ژاپن نیست، اگر دوره های هوانوردی را بخوانید. شما همچنین می توانید به سمت سایر مشاغل مرتبط با هوانوردی مانند مدیریت حمل و نقل هوایی، تعمیر و نگهداری هواپیما، و مهندسی هوانوردی کار کنید. در ادامه مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بیشتر به این موضوع پرداخته خواهد شد.

مدارس خلبانی در ژاپن

تقریبا 15 مدرسه پرواز در ژاپن وجود دارد که برنامه های آموزشی خلبانی را ارائه می دهند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. مهم است که فهرستی از آموزشگاه های پروازی دلخواه خود را ایجاد کنید تا بتوانید با هم مقایسه کنید که برای شما مناسب است. هر مدرسه رویه ها، شرایط ثبت نام خاص خود را دارد و بسته به اینکه در کدام دوره های آموزشی خلبانی تصمیم بگیرید، هزینه تحصیل در ژاپن نیز متفاوت است. با این حال، اگر علاقه مند به دریافت مدرک دانشگاهی همراه با آموزش پرواز هستید، باید برنامه های مدرک دانشگاهی مرتبط با هوانوردی را در نظر بگیرید.

این برنامه، در بیشتر موارد مجوز خلبانی تجاری را همراه با مدرک دانشگاهی به شما ارائه خواهد داد. این برنامه به شما این فرصت را می دهد که بهترین های آموزش پروازی را درک کنید. در همین حال، اگر بزرگترین آرزوی دوران کودکی شما این است که خلبان هواپیمایی شوید، باید برنامه های خلبانی کادت های هواپیمایی را در نظر بگیرید. خطوط هوایی اغلب از این برنامه‌ها حمایت می‌کنند و پس از اتمام دوره، کار تضمینی برای دانشجویان وجود دارد. در این برنامه، مدرک خلبانی حمل و نقل هوایی (ATPL) را به شما ارائه خواهد داد.

مدارس خلبانی در ژاپن

برنامه خلبانی در ژاپن

به طور کلی، 5 مرحله مختلف آموزش خلبانی وجود دارد که دانشجویان بسته به هدف باید در خصوص اعزام دانشجو به ژاپن را تکمیل کنند. فرآیند آموزش این برنامه به شرح زیر می باشد:

برنامه خلبانی در ژاپن

گواهینامه خلبانی دانشجویی اولین مدرکی است که شما باید دریافت کنید. این مجوز به شما امکان می دهد آموزش پرواز خود را شروع کنید. مجوز خلبانی خصوصی به شما این امکان را می دهد که به صورت انفرادی، مسافری یا باری اما بدون غرامت پولی، پرواز کنید. گواهینامه خلبانی تجاری به شما اجازه شروع کسب درآمد از پرواز را می دهد. مدرک یا گواهینامه خلبانی شما را به عنوان یک خلبان معرفی می کند که اجازه دریافت حقوق را دارد. هر 2 رتبه بندی ابزار و رتبه بندی چند موتور، افزونه هایی برای مجوز خلبانی شما هستند.

شرایط پذیرش خلبانی در ژاپن

برای شروع آموزش خلبانی در ژاپن باید حداقل 17 سال سن داشته باشید. از الزامات شروع دوره خلبانی در کشور ژاپن، باید گواهی پزشکی داشته باشید. بهترین راه برای انجام کار خلبانی در ژاپن این است که با دانشکده پروازی که می خواهید در آن ثبت نام کنید صحبت کنید و آنها به شما کمک می کنند تا این کار را برای شما ترتیب دهند. دانشجویان بالقوه باید حداقل فارغ التحصیل دبیرستان (کلاس 12) باشند. از آنجایی که زبان هوانوردی در سطح بین المللی انگلیسی است، توصیه می شود قبل از دریافت گواهینامه خلبانی، حداقل استاندارد سطح 4 انگلیسی را داشته باشید. اگر به دنبال بهبود زبان انگلیسی خود هستید، می توانید برای ما پیام ارسال کنید و ما به شما راهنمایی خواهیم کرد که چه دوره هایی را باید بگذرانید. سن بازنشستگی برای خلبانان خطوط هوایی 65 سال است.

هزینه رشته خلبانی در ژاپن

این نکته را در نظر داشته باشید که خلبان شدن مستلزم بودجه مشخصی است. هزینه آموزش پرواز شما به کشوری که آموزش می دهید، مدرسه پروازی که انتخاب می کنید و تعدادی از عوامل دیگر بستگی دارد. اگر تصمیم دارید آموزش پرواز خود را در داخل کشور ژاپن انجام دهید، بیش از صد مدرسه خلبانی در ژاپن وجود دارد که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید. با مشاوره از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، می توانید لیست موسسات آموزش پرواز در ژاپن را بیابید. همانطور که در بالا ذکر شد، جایگزین دیگر ثبت نام در برنامه خلبانی خطوط هوایی است. هنگامی که آموزش خلبانی خود را با موفقیت گذراندید، توسط خطوط هوایی که این برنامه را راه اندازی کرده اند استخدام خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :