مهاجرت تحصیلی اسلوونی

آزمون های مهم کشور اسلوونی

آزمون های مهم کشور اسلوونی

مکتب جدید اسلوونی بر اساس آزمون های مهم کشور اسلوونی است که به صورت خارجی برای مدارسی که دانشجویان در آن تحصیل می کنند، تنظیم و علامت گذاری می شود. این موضوع نشان دهنده انحراف اساسی از رویه قبلی است که به موجب آن آزمون های مبتنی بر مدرسه و طیف وسیعی از امتحانات ورودی هیئت علمی دانشگاه دسترسی به آموزش عالی را کنترل می کند. این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تاریخچه و جزئیات آزمون های دانشگاه های کشور اسلوونی را برای شما شرح خواهد داد.

شرایط آزمون دانشگاه های کشور اسلوونی

مقررات تحصیلی دانشگاه لیوبلیانا مجموعه ای از قوانین است که تأیید و ارزیابی دانش، مهارت ها و شایستگی های دانش آموزان را که از طریق اجرای تعهدات مشخص شده در برنامه های تحصیلی برای کسب آموزش، تنظیم می کند. این مقررات برای تمام افرادی که تعهدات UL را در برنامه های تحصیلی ذکر شده در بند اول انجام می دهند، صرف نظر از وضعیت آنها، اعمال می شود. یک عضو UL می ‌تواند ویژگی ‌های روش‌ های بررسی و ارزیابی را با جزئیات در قوانین خود تنظیم کند، که باید با مفاد اساسنامه UL و این قوانین مطابقت داشته باشد. در این قوانین، عبارات استفاده شده به شکل دستوری جنسیت مذکر نوشته شده است و باید به طور خنثی برای مردان و زنان قابل استفاده باشد.

در قوانین و شرایط آزمون های دانشگاه های اسلوونی، اصطلاح واحد تحصیلی برای همه موضوعات، آموزش عملی، آزمون دیپلم، کار نهایی و دفاع از کار نهایی، کار سمینار و سایر اشکال کار حاوی اهداف و تعهدات مطالعاتی که در برنامه مطالعاتی معتبر تعریف شده است، اعمال می شود. در این قوانین عبارت امتحان برای امتحان نهایی و ارزیابی دانش از یک واحد مطالعه یا برای بررسی نهایی دانش در برنامه تحصیلی استفاده می شود. انجام تعهدات در واحدهای تحصیلی نیز با ترکیبی از اشکال مختلف کار مستمر یعنی بدون آزمون طبق تعریف در برنامه آموزشی امکان پذیر است.

اشکال در محل ارزیابی دانش باید با جزئیات بیشتری در برنامه درسی تعریف شود، از جمله اجرای آنها بر اساس قوانین عضو، فرم های تأیید و ارزیابی آنلاین عبارتند از:

شرایط آزمون دانشگاه های کشور اسلوونی

قوانین آزمون های دانشگاه های کشور اسلوونی

دستاوردهایی که به عنوان نتایج آزمون های مهم کشور اسلوونی، مورد انتظار مطالعه در برنامه درسی تک تک واحدهای تحصیلی برنامه تحصیلی تعیین شده و توسط برنامه مطالعاتی تعیین می‌شوند، بررسی و ارزیابی می‌ شوند. سایر تعهدات مطالعاتی (مانند تمرینات، پروژه یا کار سمینار، گفتگوها، آزمون ها، اجراها، ارائه آثار هنری و سایر موارد) ممکن است پیش نیازی برای شرکت در آزمون یا کمک به ارزیابی مشترک هر واحد مطالعه باشد، در صورتی که مشخص شود. ارزیابی منفی از آزمون نتایج فرم های منظم آزمون و ارزیابی دانش و سایر تعهداتی را که در 2 سال تحصیلی جاری یا قبل با موفقیت انجام شده است در صورتی که شرط ورود به آزمون باشد باطل نمی کند.

امتیازات اعتباری که دانشجو با انجام تعهد جهت تحصیل در اسلوونی کسب می کند، برای هر واحد بر اساس بار برآوردی دانشجو با امتیازات اعتباری طبق سیستم ECTS تعیین می شود. با امتحان و ارزیابی نهایی، دانشجو برای هر واحد مطالعاتی برنامه تحصیلی امتیاز ارزیابی و اعتبار کسب می کند و بنابراین بازخوردی را در مورد سطح نتایج تحصیلی به دست آمده از واحد مطالعاتی ارائه می دهد. امتحانات و ارزیابی های نهایی توسط یک معلم آموزش عالی، دارنده یا مجری این واحد تحصیلی، یا توسط معلم آموزش عالی دیگری که برای یک رشته علمی (رشته ای) که شامل محتوای واحد تحصیلی است، یا توسط یک معلم آموزش عالی انجام می شود.

قوانین آزمون های دانشگاه های کشور اسلوونی

الزامات آزمون های دانشگاه های کشور اسلوونی

امتحانات در تاریخ تعیین شده در آزمون های دانشگاه های کشور اسلوونی برگزار می شود. مهلت های آزمون کشور اسلوونی می تواند منظم و فوق العاده باشد. امتحانات منظم باید توسط اعضا در زمان دوره های امتحانی تعیین شده توسط تقویم آموزشی تعیین شود. دوره های امتحانی زمستان، بهار و پاییز است. اعضا مهلت امتحانات منظم را در آغاز سال تحصیلی منتشر می کنند. مهلت های آزمون برای هر واحد تحصیلی باید به گونه ای تنظیم شود که حداقل 3 مهلت امتحانی در پایان فرم های تماس فرآیند تحصیلی در این واحد مطالعاتی تا آخرین مهلت ثبت نام در سال آینده تکمیل شود.

تاریخ امتحان باید به گونه ای تخصیص داده شود که برای واحدهای تحصیلی اجباری سال که در ترم جاری در همان روز برگزار می شود، فقط یک دوره امتحانی لازم است و در صورت اقتضای شرایط، حداقل 2 مهلت متوالی همان واحد تحصیلی باشد. در صورتی که بسته به ماهیت واحد تحصیلی، آزمون فقط یک یا 2 بار در سال تحصیلی قابل انجام باشد یا امتحان مربوط به هزینه های فوق العاده مادی یا مربوط به مشارکت اشخاص ثالث باشد، برنامه درسی ممکن است تصریح کند که امتحان فقط یک یا 2 بار در سال تحصیلی برگزار می شود. مهلت های امتحانی فوق العاده مهلت هایی هستند که خارج از دوره امتحانات عادی تعیین می شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و اطلاعات را از کارشناسان جویا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :