مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته اورولوژی در ژاپن

رشته اورولوژی در ژاپن

در رشته اورولوژی در ژاپن، به ویژه در زمینه تومورهای بدخیم، پیشرفت و گسترش جراحی لاپاراسکوپی چشمگیر است و بسیاری از عمل های سنتی شکم در حال جایگزینی با جراحی لاپاراسکوپی و جراحی به کمک رباتیک هستند. نیازی به گفتن نیست که جراحی لاپاراسکوپی و جراحی با کمک رباتیک کم تهاجمی هستند. جهت تکمیل اطلاعات به ادامه مطالب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

اکنون ما در رشته اورولوژی در ژاپن شروع به استفاده از زیست شناسی سلولی و مولکولی برای توسعه تحقیقات در اورولوژی کرده ایم. این است انتظار می رود بخش ما به پیشرفت علمی در مرز اورولوژی اختصاص دهد. طبق تعریف انجمن اورولوژی آمریکا، اورولوژی رشته پزشکی است که در تشخیص، درمان و مدیریت بیماری ها تخصص دارد.

درباره رشته اورولوژی در ژاپن

اورولوژی یک رشته خاص از پزشکی بالینی است که بیماری های غده فوق کلیوی، کلیه، دستگاه ادراری و دستگاه تناسلی مردانه را با استفاده از روش جراحی و همچنین با رویکرد طب داخلی پوشش می دهد. که در علاوه بر این، اورولوژی شامل اورولوژی کودکان، عصب شناسی، اورولوژی زنان، پیوند کلیه، جراحی عروق کلیه، جراحی غدد درون ریز و اورولوژی سالمندان است. به همین دلیل، اورولوژی به پیشینه علمی نیاز دارد انکولوژی، نفرولوژی، غدد درون ریز، آندرولوژی، ایمونولوژی، اطفال، بافت شناسی، میکروبیولوژی، نورولوژی و پیری.

دستگاه ادراری مردانه و زنانه شامل قسمت های زیر است:

قسمت های دستگاه ادراری مردانه و زنانه

برنامه های آموزشی رشته اورولوژی در ژاپن

برنامه های آموزشی رشته اورولوژی در ژاپن مقدمه ای کلی بر شرایط پزشکی، معاینات، درمان ها و روش های جراحی در اورولوژی ارائه می دهد. موضوعات خاص شامل سرطان‌ های دستگاه تناسلی، عفونت‌ های دستگاه ادراری، سنگ‌ های ادراری، ترومای دستگاه تناسلی، ناباروری مردان، اختلالات تمایز جنسی، رشد و ناهنجاری ‌های دستگاه ادراری تناسلی، و اختلال دفع ادرار است. آموزش بالینی به دانشجویان پزشکی فرصتی برای یادگیری در یک محیط بالینی تحت نظارت می دهد، نه صرفا مشاهده پزشکان با تجربه. در طول دوره کارآموزی سال پنجم، دانشجویان تجربه عملی در مورد سیستوسکوپی و سایر معاینات اورولوژی خواهند داشت. در برنامه پیشرفته سال ششم، دانشجویان این فرصت را خواهند داشت که به صورت انفرادی از مربیان در سطح “کارآموز فرعی” یاد بگیرند.

به طور خاص، دانشجویان در راستای تحصیل در ژاپن در مورد رویکردهای درمانی با پزشک معالج بحث می ‌کنند، در کنفرانس ‌های موردی شرکت می ‌کنند و در آن سخنرانی می ‌کنند و در روش‌ های رضایت آگاهانه شرکت می ‌کنند. آنها همچنین در جراحی های لاپاراسکوپی به عنوان اسکوپیست (دستیار دوربین) و به عنوان دستیار جراح مسئول بخیه زدن و سایر روش های بسته شدن پوست در جراحی های باز شرکت خواهند کرد. در برنامه آموزشی سال چهارم، دانش آموزان در پروژه های تحقیقاتی پایه در انکولوژی اورولوژی شرکت خواهند کرد تا با روش های علمی آشنا شوند.

برنامه های آموزشی رشته اورولوژی در ژاپن

الزامات واجد شرایط بودن برنامه اورولوژی در ژاپن

برای مطالعه رشته اورولوژی در ژاپن، معیارهای واجد شرایط بودن خاصی وجود دارد که متقاضیان باید آنها را رعایت کنند. موارد زیر شرایط اساسی واجد شرایط بودن است:

  • شرایط تحصیلی که متقاضیان باید تحصیلات متوسطه یا معادل آن مانند دبیرستان یا پیش دانشگاهی را گذرانده باشند. آنها باید گواهی فارغ التحصیلی یا دیپلم از یک موسسه آموزشی معتبر گرفته باشند.
  • تسلط به زبان ژاپنی، از آنجایی که رسانه آموزشی در اکثر برنامه های پزشکی در ژاپن ژاپنی است، دانشجویان بین المللی باید مهارت خود را در زبان ژاپنی نشان دهند. معمولا از طریق آزمون‌های استاندارد مهارت زبان مانند آزمون مهارت زبان ژاپنی (JLPT) ارزیابی می‌شود. سطح خاص JLPT مورد نیاز ممکن است بسته به دانشگاه یا برنامه متفاوت باشد.
  • امتحانات ورودی که اکثر دانشگاه‌ها و دانشکده ‌های پزشکی در ژاپن متقاضیان را ملزم به قبولی در آزمون ورودی خود می‌کنند. این آزمون ها داوطلبان را ارزیابی می کند. محتوا و قالب امتحانات ممکن است بین موسسات متفاوت باشد.

بورسیه تحصیلی رشته اورولوژی در ژاپن

بورسیه افتخاری مونبوکاگاکوشو در کشور ژاپن، این بورس تحصیلی برای دانشجویان بین المللی با سرمایه خصوصی در حال تحصیل در ژاپن که سوابق تحصیلی و شخصیتی عالی دارند و با مشکلات مالی روبرو هستند در دسترس است. بورسیه افتخاری مونبوکاگاکوشو در کشور ژاپن کمک هزینه ماهانه ¥48000 (ین واحد پول ژاپن) برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی 30000¥ (ین واحد پول ژاپن) برای دانشجویان موسسه زبان ژاپنی ارائه می کند. دوره بورس تحصیلی بسته به دوره ثبت نام 12 ماه یا 6 ماه است. معیارهای واجد شرایط بودن شامل ثبت نام تمام وقت در یک موسسه آموزشی واجد شرایط و رعایت معدل و الزامات زبان است. درخواست ها باید از طریق موسسه آموزشی مربوطه انجام شود.

برنامه بورسیه تحصیلی نوآورانه آسیا دوره های کارشناسی ارشد یا دکتری را در دانشگاه های ژاپن و دوره های کارآموزی در شرکت های ژاپنی ارائه می دهد. هدف برنامه بورسیه تحصیلی نوآورانه آسیا، تقویت همکاری بین ژاپن و کشورهای آسیایی، ترویج نوآوری و تقویت روابط دوجانبه است. شرکت کنندگان از مدارس شریک در 12 کشور از جمله هند انتخاب می شوند. تکمیل این برنامه یک گواهی اعطاء می کند و اولویت برای بورس تحصیلی به آن دسته از متقاضیانی داده می شود که می خواهند پس از اتمام برنامه خود در ژاپن بمانند. شما می توانید نظرات خود را در پایان همین صفحه از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در بخش نظرات کامنت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :