مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته ارتودنسی در ژاپن

رشته ارتودنسی در ژاپن

رشته ارتودنسی در ژاپن به دلیل وجود دانشگاه های عالی با رنکینگ فوق العاده مورد استقبال بسیاری از دانشجویان بین المللی قرار گرفته است. کشور ژاپن را به عنوان کشوری که ترکیب موفقیت آمیز آداب و سنن با شیوه زندگی مدرن دارد شناخته شده است. در مجموع 51 دانشگاه ژاپنی در لیست دانشگاه های برتر جهان را در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS در سال 2024 به خود اختصاص داده اند که در آن دانشگاه توکیو رتبه 28 را در سطح جهانی کسب کرده است. وجود دانشگاه های برتر در کشور ژاپن، تحصیل در ژاپن را به یکی از انتخاب های اصلی برای دانشجویان بین المللی تبدیل می کند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی تمام سوالات در خصوص تحصیل در ژاپن هستند.

بررسی تحصیل رشته ارتودنسی در ژاپن

آموزش دندانپزشکی ژاپنی یک سیستم آموزشی 6 ساله‌ دارد که شخص بعد از گذراندن کامل آن دوره مدرک دندان پزشکی خود را اخذ می کند. برنامه درسی رشته دندانپزشکی و ارتودنسی شامل هنرهای آزاد و موضوعات حرفه ای را شامل می شود و 29 کالج دندانپزشکی در ژاپن وجود دارد، 11 کالج ملی، یک دانشگاه دولتی محلی و 17 دانشکده خصوصی وجود دارد. رشته ارتودنسی در ژاپن پس از دوره غربی شدن و تعقیب کننده آن اصلاح سیستم پزشکی در عصر خودش به یک رشته پزشکی مستقل تبدیل شد. در دوران قبل از میجی، مشکلات دندانی عمدتا به عنوان بخشی از طب دهان درمان می شد. هزینه تحصیل ارتودنسی در ژاپن بسته به دانشگاه متفاوت است، اما به طور کلی بین 10000$ تا 40000$ (دلار) در سال است.

بررسی تحصیل رشته ارتودنسی در ژاپن

در بیمارستان مجهز دانشجویان ارتودنسی توسط کارکنان مجرب آموزش می بینند و تجربه دست اول مراقبت جامع از بیمار را کسب می کنند. در زمان فارغ التحصیلی، دانشجویان دارای مهارت های فنی عالی هستند و آمادگی کامل برای ارائه مراقبت های دندانی با بالاترین کیفیت را دارند. جامعه دندانپزشکی و ارتودنسی ژاپن متشکل از بیش از 75000 موسسه پزشکی دهان، 160000 دندانپزشک و 300000 متخصص بهداشت دهان و دندان است و دومین بازار دندانپزشکی جهان را پس از بازار دندانپزشکی ایالات متحده دارد. شخص به عنوان یک متخصص ارتودنسی مشتاق، مهم است که بر پایه ای قوی در علوم تمرکز کند. تحصیل در رشته های زیست شناسی، شیمی یا بیوشیمی می تواند زمینه تحصیلی خوبی برای دانشکده دندانپزشکی فراهم کند. علاوه بر این، گذراندن دوره های آناتومی، فیزیولوژی و سایر علوم مرتبط می تواند مفید باشد.

مدارک لازم برای رشته ارتودنسی در ژاپن

کشور ژاپن جز آن دسته از کشورهایی است که در نوآوری های فناوری و پیشرفت در علم و فناوری در جهان پیشتاز است. همچنین کشور ژاپن دارای یک سیستم آموزشی عالی با دانشگاه هایی است که در خط مقدم تحقیق و نوآوری قرار دارند. کشور ژاپن بیش از 3 میلیون دانشجو بین المللی دارد که در دانشگاه هایش تحصیل می کنند. دلیل تحصیل در ژاپن تنها برتری علمی دانشگاه های آن نیست، بلکه فرصت های کاری و تجربه فرهنگی غنی و متنوعی است که این کشور ارائه می دهد. دانشجویان بین المللی که می خواهند برای تحصیل به کشور ژاپن بروند باید 12 سال تحصیلات رسمی را در کشور خود گذرانده یا باید دیپلم دبیرستان از یک موسسه معتبر داشته باشند. دانشجویان همچنین باید مدرکی مبنی بر بودجه برای پوشش شهریه و هزینه زندگی در ژاپن حین تحصیل داشته باشند.

کسانی که کمتر از 12 سال تحصیلات رسمی دارند می توانند یک دوره مقدماتی را در یک دانشگاه ژاپنی بگذرانند که می تواند یک یا 2 سال قبل از تحصیل برای دوره رسمی مدرک باشد. کار در حین تحصیل برای دانشجویان بین المللی که دارای مجوز کار هستند می توانند به صورت پاره وقت در ژاپن کار کنند. دانشجویان می توانند 28 ساعت در هفته در طول دوره خود و 40 ساعت در هفته در تعطیلات مشغول به کار شوند. در راستای کسب اطلاعات جامع در خصوص مهاجرت به ژاپن با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :