مهاجرت تحصیلی اسلوونی

دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی

دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی

یکی از مزایای تحصیل در دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی مقرون به صرفه بودن هزینه های تحصیل است که فرد می تواند با هزینه کم، مدرک معتبر از یکی از دانشگاه های برتر دنیا اخذ کند. کشور اسلوونی جزء آن دسته از کشورهایی هست مردم آن با مهاجرها دوستانه و بسیار کمک‌ کننده رفتار می کنند. دانشگاه لیوبلیانا طیف وسیعی از برنامه های مطالعاتی را ارائه می دهند و مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی تمام سوالات در خصوص تحصیل در دانشگاه های اسلوونی هستند.

دریافت ویزا برای تحصیل در دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی

برای اخذ ویزای دانشجویی اسلوونی متقاضی باید در یک دانشگاه معتبر ثبت نام کند که آن دانشگاه یا موسسه آموزشی به رسمیت شناخته شده است و پس از دریافت ویزای دانشجویی می تواند در طول مدت تحصیل در اسلوونی بماند. ویزای دانشجویی اسلوونی توسط سفارت یا کنسولگری اسلوونی در کشور شخص صادر می شود. متقاضی باید درخواست خود را حداقل 3 هفته قبل از تاریخ سفر خود ارسال کند که به این معنی است که باید خیلی زودتر وقت خود را تعیین کند. در بسیاری از سفارت های اسلوونی، زمان انتظار برای یک قرار ملاقات ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد و دانشجو باید به نزدیکترین سفارت اسلوونی برود و وقت بگیرد.

شخص برای درخواست ویزای دانشجویی اسلوونی به مدارک زیر نیاز دارد که شامل:

  • داشتن پاسپورت معتبر
  • یک عکس جدید
  • نامه پذیرش از دانشگاه اسلوونی
  • بیمه سلامت مسافرتی
  • اثبات ثبات مالی
  • دعوتنامه
  • مدرک اقامت

زمان پردازش ویزا جهت تحصیل در اسلوونی ممکن است تا 15 روز طول بکشد با این حال با توجه به شرایط خاص شخص این مدت ممکن است تا 30 روز تمدید شود. موارد استثنایی ممکن است تا 60 روز طول بکشد، زیرا سفارتخانه های اسلوونی ممکن است مجبور شوند با کنسولگری های شنگن دیگر مشورت کنند. دانشجوها با داشتن ویزای تحصیلی اسلوونی فقط می توانند به صورت پاره وقت کار کنند و نمی توانند با قرارداد دائمی استخدام شوند. برای خیلی از دانشجویان بین المللی سوال پیش می آید که آیا، پیدا کردن و اخذ ویزای کار اسلوونی راحت است، پاسخ خیر است. هنگام انتخاب یک فرد، اولویت اول به اسلوونیایی ها، سپس به شهروندان اتحادیه اروپا و تنها پس از آن به بقیه پیشنهاد کار داده می شود. یکی از موادی که دانشجو باید به آن توجه داشته باشد زبان است، دانش عالی زبان اسلوونیایی و یا تسلط خوبی به زبان انگلیسی داشته باشد.

دریافت ویزا برای تحصیل در دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی

الزامات تحصیل در دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی

تحصیل در دانشگاه ‌لیوبلیانا اسلوونی راهی عالی برای به دست آوردن دانش، تجربه عملی و مهارت هایی است که برای موفقیت در حرفه خود، تجربه زندگی دانشجویی و یافتن دوستان جدید نیاز است. دانشجو امکان تحصیل در پایتخت سرزنده اسلوونی لیوبلیانا را خواهد داشت و در آخر از آن دانشگاه یک مدرک معتبر اخذ کرده و وارد بازار کار می شود. در دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی امکان تحصیل به زبان اسلوونی و انگلیسی امکان پذیر است، اما به طور کلی گاهی بر اساس رشته مورد نظر می تواند متفاوت باشد. دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی از دانشجویان می خواهد که معدل خوبی داشته باشند زیرا معدل بالا باعث می شود تا شانس خوبی برای پذیرش در آن دانشگاه داشته باشند. تحصیل و زندگی در اسلوونی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه است. هزینه ماهانه زندگی در اسلوونی حدود 400€ تا 700€ (یورو) ماهانه است.

مزایای تحصیل در دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی

یکی از مزایای تحصیل در دانشگاه لیوبلیانا وجود بورسیه تحصیلی در اسلوونی است که به دانشجویان بین المللی تعلق می گیرد. مزیت دیگر تحصیل در دانشگاه های آن تاریخ غنی اسلوونی هنر را زنده می کند و بسیاری از دانشجویان دانشگاه های اسلوونی را برای مطالعه عمیق فرهنگ اروپایی، از جمله زبان شناسی، تاریخ و علوم انسانی انتخاب می کنند. دانشگاه لیوبلیانا در اسلوونی حتی گالری هنری خود را نیز راه اندازی می کند. دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی جزء دانشگاه های برتر جهان قرار گرفته است که اساتید و رنکینگ خوبی دارد و در اخر مدرکی که به دانشجو می دهد بسیار ارزشمند و معتبر است.

دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی که در سال 1919 تاسیس شد، با 23 دانشکده و 3 آکادمی هنر، قدیمی ترین و بزرگترین موسسه آموزش عالی، تحقیقات علمی و هنری در اسلوونی است. دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی تحقیقات پایه، کاربردی و توسعه ای را تقویت می کند. امروزه دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی در بین 3% دانشگاه های برتر جهان قرار دارد. برنامه تحصیلی دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی در همه زمینه ‌های تحصیلی، هنر، علوم طبیعی، فناوری و مهندسی، علوم اجتماعی، علوم انسانی، پزشکی، علوم بهداشتی و ورزش، همگی در راستای دستورالعمل‌های فرآیند بولونیا طراحی شده ‌اند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی تمام سوالات در خصوص تحصیل در دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :