مهاجرت تحصیلی اسلوونی

بورسیه تحصیلی در اسلوونی

بورسیه تحصیلی در اسلوونی

از سال 2012 بورسیه تحصیلی در اسلوونی فقط به شهروندان اسلوونی اعطاء می شود. از اینرو بسیاری از دانشجویان به دلیل محیط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به تحصیل در اسلوونی می روند. دانشجویان بازرگانی بین المللی با مشاهده تبدیل آن از سوسیالیسم به یک بازیگر در اقتصاد بازار مشترک اروپا، بازارهای نوظهور را به طور مستقیم تجربه می کنند. اسلوونی، بخشی از اتحادیه اروپا، شرکت‌ های چندملیتی و سرمایه‌ گذاران خارجی را جذب می‌ کند. دانش آموزان همچنین برای یادگیری زبان و تجربه فرهنگ و طعم این کشور به اسلوونی کشیده می شوند. حال در ادامه متن موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به توضیح شرایط بورسیه تحصیلی در اسلوونی خواهد پرداخت.

شرایط بورسیه تحصیلی در اسلوونی

دولت جمهوری اسلوونی برای هر سال تحصیلی تعداد محدودی بورسیه تحصیلی هم به شهروندان اسلوونیایی و هم به دانشجویان یا محققان خارجی که مایلند به عنوان دانش‌آموز دبیرستانی یا عالی به اسلوونی بیایند، برای تحصیل در دبیرستان‌ ها، کالج‌ ها و دانشگاه‌ ها ارائه می‌ کند. وزارت کار، خانواده و امور اجتماعی بورسیه هایی با مبالغ مختلف به نامزدهایی ارائه می دهد که از زمینه های خانوادگی محروم از لحاظ اجتماعی و مالی هستند. هر ساله در ماه ژوئن، این وزارتخانه فراخوانی آزاد برای اعطای بورسیه های تحصیلی دولتی در اسلوونی منتشر می کند، اگرچه داوطلبانی که برای اولین بار درخواست می کنند می توانند در طول سال درخواست خود را ارسال کنند. فرآیند درخواست و انتخاب در شعبه مربوطه مرکز مددکاری اجتماعی انجام می شود.

در سال 2006، صندوق توسعه منابع انسانی و بورس تحصیل در اسلوونی برنامه های بنیاد علوم و آموزش Ad futura سابق را که یک صندوق عمومی توسط دولت اسلوونی تأسیس شد، در اختیار گرفت. از طریق این بنیاد، اسلوونی منابع را برای توسعه و تحرک خود فراهم می کند. این یک موسسه مرکزی منافع عمومی است که از طریق آن دولت می تواند مطالعات اسلوونیایی ها در خارج از کشور و خارجی ها در اسلوونی را تامین مالی کند و یک موسسه چتری برای حمایت مالی و اطلاعاتی از جابجایی بین المللی دانشجویان و محققان از و به اسلوونی است.

شرایط بورسیه تحصیلی در اسلوونی

جزئیات بورسیه تحصیلی در اسلوونی

صندوق توسعه و بورسیه منابع انسانی اسلوونی، کنفرانس هایی را برای حمایت از توسعه سیاست های کاری آموزشی و پژوهشی و جریان اطلاعات سازماندهی می کند. آخرین اما نه کم اهمیت، برنامه ویژه ای را اجرا می کند که با شرکت های اسلوونی همکاری می کند که می خواهند پرسنل امیدوار کننده را آموزش دهند. از سال های پیش، صندوق توسعه منابع انسانی و بورسیه اسلوونی چندین برنامه اضافی را در رابطه با توسعه منابع انسانی اجرا کرده است. این صندوق همراه با سازمان تحقیقات مالی ملی آژانس تحقیقات اسلوونی (ARRS)، حمایت مهمی برای تحقیقات، دانشمندان و دانشجویان است.

توضیحات مختصری درباره جزئیات برنامه بورسیه بین المللی ارتباطات تجاری بین فرهنگی، اسلوونی در زیر آمده است:

جزئیات بورسیه تحصیلی در اسلوونی

هدف از اخذ بورسیه های تحصیلی در اسلوونی

مرکز جمهوری اسلوونی برای تحرک و برنامه های آموزشی و آموزشی اروپایی (CMEPIUS) کار آژانس برنامه های قبلی اتحادیه اروپا را ادامه می دهد. این سازمان برنامه جامعه اروپایی یادگیری مادام العمر (جانشین برنامه های سقراط و لئوناردو داوینچی) را مدیریت می کند و از توسعه آموزش و پرورش حمایت می کند. CMEPIUS برنامه های ملی تحرک (بورسیه های دوجانبه و چند جانبه جمهوری اسلوونی و بورسیه تحصیلی برای اسلوونیایی های مقیم خارج از کشور) و فعالیت های برخی دیگر از برنامه های اروپایی در زمینه آموزش و پرورش از جمله Erasmus Mundus، Grundtvig، برنامه تبادل اروپای مرکزی برای دانشگاه را دنبال می کند. در محدوده فعالیت های منطقه تحقیقات اروپا (ERA) این مرکز همچنین به عنوان یک سازمان سرپل مرکز ملی EURAXESS عمل می کند. جزئیات بیشتر، را از مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :