مهاجرت به کشور کرواسی

ویزای همراه کرواسی

ویزای همراه کرواسی

اخذ ویزای همراه کرواسی مانند سایر کشورهای اروپایی است و فرق چندانی ندارد، اما علت اصلی که اکثر افراد کرواسی را انتخاب می کنند بخاطر هزینه های پایین آن است. متقاضی که می خواهد برای ویزای همراه کرواسی اقدام کند به تعداد افراد خانواده باید تمکن مالی ارائه دهد و به سفارت نشان دهد که از عهده هزینه ی تمام اعضای خانواده بر می آید. کرواسی جز آن دسته از کشورهایی است که میزان جرم و جنایت پایین و دارای امنیت بالایی است. کشور کرواسی مردمانی مهرمان دارد که با مهاجران بسیار رفتار خوب دارد و همین موارد باعث می شود که کشور کرواسی مقصد نهایی بسیاری از افراد گردد. مشاورین ما پاسخگوی تمام سوالات در خصوص ویزای همراه کرواسی هستند.

شرایط دریافت ویزای همراه کرواسی

متقاضی که وارد خاک کرواسی می شود اعضای خانواده شخص اجازه دارند به نفر اصلی ملحق شوند که آن افراد شامل همسر یا شریک غیر زناشویی یا شریک همجنس آن است که باید برای ویزای همراه کرواسی اقدام کرده و ویزای همراه را اخذ کنند. برای درخواست ویزای همراه کرواسی شخص باید در سایت یک فرم پر کند آن را امضاء و ارسال کند و در نهایت کلیه مدارک و عکس هایی که در طول درخواست ارسال می شوند و باید در فرم درخواست بارگذاری شوند. به دلیل قوانین مشترک منطقه شنگن در صدور ویزا شخص باید برای سفر به کرواسی در وهله اول برای ویزای آن کشور اقدام کند. داشتن ویزای کرواسی تضمینی برای ورود شخص به کرواسی نیست زیرا شرایط ورود مراحل خاص خودش را دارد که باید قبل از این که مقامات مرزی کرواسی به شخص اجازه ورود به کشور را بدهد آن ها را تکمیل کند.

شرایط دریافت ویزای همراه کرواسی

انواع ویزای های ورود به کرواسی

اگر فرد قصد مهاجرت به کرواسی را دارد باید برای ویزای شنگن بسته به مدت و زمان مشخص شده ای اقدام کند و با توجه به هدف سفر خود به کرواسی شخص می تواند یکی از انواع ویزای شنگن زیر اقدام کند.

انواع ویزاهای ورود به کرواسی عبارتند از:

  • ویزای ترانزیت فرودگاه که اگر برای رسیدن به کشور مقصد سفر خود در خارج از منطقه شنگن نیاز به عبور از یکی از فرودگاه های کرواسی دارد.
  • ویزای توریستی، برای بازدیدکنندگانی که مایل به گذراندن تعطیلات خود در کرواسی هستند یا می خواهند برای گشت و گذار بروند.
  • ویزای بازدید، برای خارجی هایی که اعضای خانواده یا دوستان خود در کرواسی اقامت دارند و مایل هستند از آن ها بازدید کنند.
  • ویزای تجاری، برای افراد تجاری که می خواهند به کرواسی ورود کنند و نیاز دارند در فعالیت های مرتبط با تجارت شرکت کنند.
  • ویزای کرواسی برای بازدید رسمی، برای هیئت هایی که در سفرهای رسمی به کرواسی سفر می کنند
  • ویزای کرواسی به دلایل پزشکی، برای بیمارانی که نیاز به دریافت مراقبت های پزشکی در یکی از بیمارستان ها یا کلینیک های کرواسی دارند
  • ویزای کرواسی برای مقاصد تحصیلی، برای کسانی که مایل به تحصیل در یک موسسه آموزشی در کرواسی هستند تا حداکثر 3 ماه

مدارک مورد نیاز برای ویزای همراه کرواسی

برای درخواست ویزای شنگن کرواسی باید مدارکی ارائه شود، تا بعد از بررسی مدارک و تایید شدن آنها شخص برای ویزای همراه کرواسی اقدام کند. در ابتدا باید برای تکمیل فرآیند درخواست ویزای کرواسی نوع مناسب ویزای شنگن کرواسی را انتخاب کرده و بر اساس هدف خود از سفر به کرواسی برای آن اقدام کنید.

بسته به این که مقامات کرواسی چگونه ارائه و پردازش ویزا را در کشور محل اقامت شخص تنظیم کرده اند، باید برای ویزای کرواسی در یکی از موارد زیر درخواست داد که شامل:

  • سفارت کرواسی در کشور محل اقامت شخص
  • یکی از کنسولگری های کرواسی

در مرحله بعد شخص باید مدارک مورد نیاز برای ویزای کرواسی را جمع آوری کند و اطمینان حاصل کند که اسناد مناسبی را برای نوع ویزای کرواسی که برای آن درخواست می کند جمع آوری کرده است و همه آن ها با معیارهای انتخاب شده مطابقت دارند که توسط سفارت، کنسولگری کرواسی در کشور محل اقامت شخص تعریف شده است. بخاطر پایین بودن هزینه زندگی در کرواسی خیلی از افراد این کشور را برای مهاجرت و زندگی انتخاب می کنند.

مدارک مورد نیاز برای ویزای همراه کرواسی عبارتند از:

مدارک مورد نیاز برای ویزای همراه کرواسی

مدت زمان و هزینه ویزای همراه کرواسی

زمان پردازش ویزای همراه کرواسی در شرایط عادی ممکن است تا 15 روز طول بکشد و در برخی موارد، این مدت ممکن است تا 30 روز به دلیل تعداد بالای درخواست هایی که سفارت کرواسی دریافت می کند یا حساسیت پرونده شخص زمان ببرد. اخذ ویزا برای مهاجرت به کرواسی گاهی تا 60 روز در موارد فوق العاده، به ویژه زمانی که سفارت کرواسی باید با سفارت یک یا چند عضو شنگن مشورت کند زمانبر است و به همین دلیل است که به فرد توصیه می شود در اسرع وقت برای ویزای کرواسی خود اقدام کند، اما زودتر از 3 ماه قبل از سفر خود به کرواسی این موارد بررسی شود.

هزینه ویزای همراه کرواسی عبارتند از:

هزینه ویزا به یورونوع درخواست ویزای کرواسی
80€ویزای کرواسی برای مسافران بزرگسال
40€ویزای کرواسی برای کودکان (6 تا 12 سال)
رایگانویزای کرواسی برای کودکان (زیر 6 سال)

پردازش ویزای همراه کرواسی حدود 10 الی 15 روز کاری طول می کشد و زمانبر است. وقتی نفر اصلی وارد خاک کشور کرواسی می شود، بعد از یک مدت خانواده متقاضی می خواهند به آن شخص ملحق شوند باید در قدم اول درخواست ویزای پیوست ارسال شود تا بعد از بررسی و تایید اعضای خانواده برای اخذ ویزای همراه کرواسی اقدام کنند. برای اخذ ویزای همراه کرواسی مراحلی باید طی شود که مهم ترین بخش صدور ویزا (در صورت لزوم)، ثبت آدرس، تایید اقامت و ثبت نام در صندوق بیمه سلامت کرواسی است. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی تمام سوالات در خصوص ویزای همراه کرواسی هستند و اطلاعات لازم را به صورت تخصصی در اختیار شما قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :