مهاجرت سرمایه گذاری در اسلوونی

خرید بیزینس در اسلوونی

خرید بیزینس در اسلوونی

کارآفرینان اغلب تصمیم به خرید بیزینس در اسلوونی می گیرند تا از سفر به اسلوونی برای ثبت شرکت خودداری کنند. دلیل دیگر این است که آنها شرکتی را خریداری می کنند تا مجبور به افتتاح حساب بانکی نشوند. در واقع خرید یک شرکت ثبت نشده توصیه نمی شود، زیرا هزینه های دفتر اسناد رسمی انتقال مالکیت می تواند به همان هزینه های سفر به اسلوونی باشد. در طول اپیدمی، هنوز هم امکان ثبت شرکت جدید از راه دور در کشور اسلوونی وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما کمک می کند تا بیزینس خود را به صورت قانونی خریداری کنید.

چگونه یک بیزینس آماده در اسلوونی بخریم؟

به کارآفرینان اسلوونی این فرصت داده می شود که یک شرکت کاملا جدید و آماده خریداری کنند که هنوز راه اندازی نشده است. به‌ علاوه، می‌ توان شرکت‌ های قدیمی را با سابقه تجاری که قبلا در گذشته فعالیت می‌ کرده‌اند، به فروش رساند. شرکت با مسئولیت محدود که برای فروش قرار داده شده است و توسط یک کارآفرین علاقه مند برای خرید ارائه شده است. چنین شرکت هایی ممکن است کاملا جدید باشند یا ممکن است قبلا سابقه تجاری داشته باشند.

شرکت های نوپا در اسلوونی برای فروش هیچ دارایی یا بدهی ندارد. دلیل اصلی خرید یک شرکت تازه تاسیس جهت خرید بیزینس استفاده از آن به عنوان وسیله ای عملیاتی برای فعالیت های تجاری هر شرکت دیگری است. در واقع یک شرکت آماده ایجاد می شود تا در بازار موجود باشد و بتوان آن را خرید.

چگونه یک بیزینس آماده در اسلوونی بخریم؟

هزینه های خرید بیزینس در اسلوونی

وقتی صحبت از حساب بانکی در جهت خرید بیزینس به میان می آید، وقتی مالکیت تغییر می کند، بانک ها تقریبا بلافاصله حساب بانکی را در بیشتر موارد می بندند. پس از آن شما همچنان باید همان مراحل افتتاح حساب بانکی را طی کنید و همچنین می توانید از دولت انتظار جریمه داشته باشید اگر شرکت شما حداقل یک حساب بانکی ثبت شده در اداره مالی اسلوونی نداشته باشد. به ارث بردن بدهی از مالک قبلی نیز یکی از جنبه های مهمی است که باید در نظر گرفته شود. هنگام خرید بیزینس در اسلوونی، می توانید برخی از اطلاعات عمومی شرکت را بررسی کنید. اما شما نمی توانید جزئیات بدهی شرکت به بدهکاران را بررسی کنید. این اطلاعات تنها زمانی در دسترس قرار می گیرد که مالک آن باشید. و هنگامی که شما مالک هستید، مسئولیت پوشش دادن آن بدهی بر عهده شما خواهد بود.

اما ثبت شرکت در اسلوونی، قدیم یا جدید، باید شرایط یکسانی را داشته باشد تا بتواند افراد خارجی را استخدام کند. آنها هستند:

هزینه های خرید بیزینس در اسلوونی

انواع بیزنس ها برای خرید در اسلوونی

شرکت های نوپا جهت خرید بیزینس به صورت جدید یا قدیمی برای فروش شرکت هایی هستند که قبلا ثبت نام کرده اند. چنین شرکت هایی در اکثر موارد هرگز فعالیت تجاری انجام نداده و هیچ خدماتی ارائه نکردند. شرکت های نوپا جهت خرید بیزینس مستقیما برای فروش ایجاد می شوند و تمام هزینه های دولتی قبلا پرداخت شده است و گزارش های لازم ارسال می شود. بنابراین، کارآفرینان ممکن است شرکت با مسئولیت محدود را با حساب بانکی خریداری کنند و پروژه تجاری خود را در کمترین زمان راه اندازی کنند.

2 نوع شرکت کوچک یا بزرگ برای فروش در کشور اسلوونی وجود دارد:

  • شرکت آماده با کسب و کارهایی که هرگز قبل از این به کار نبرده شده‌ اند. چنین کسب و کارهایی به سادگی برای فروش و ثبت مجدد به مالکان جدید وجود دارند. چنین شرکتی تاریخ یا نامی که به مصرف‌کنندگان شناخته شده باشد ندارد. مراحل خرید یک شرکت محدود در چنین شکلی به طور معمول حداقل چند روز زمان می‌برد، به علاوه زمان لازم برای انجام تغییرات مناسب در رجیستر
  • فروش شرکت‌ های سطح کاری، این شرکت‌ ها شرکت‌ های قدیمی هستند که پیش از این در بازار فعالیت داشته‌ اند. اغلب آنها با حساب‌ های بانکی باز فروخته می‌شوند. چنین شرکت ثبت شده‌ ای که برای فروش است مفید است تا برای صاحبان کسب و کاری که قصد دارند تاریخ برند قدیمی و حساب اعتباری از ابتدای فعالیت را نشان دهند، که توجه مشتریانی را جلب کرده است.

بنابراین، اگر قصد خرید شرکت های قدیمی را دارید، باید موارد بعدی را در نظر داشته باشید. از نظر ساختار تجاری، متداول‌ترین انواع شرکت‌های قفسه‌ای به شرح زیر می‌باشند:

  • شرکت‌ های با مسئولیت محدود، یک ساختار متشکل از سهام شرکت‌ کنندگانی که مسئولیت ‌ها و زیان ‌های شرکت محدود شده را بر عهده ندارند.
  • شرکت ‌های آماده JSC با تاریخچه ‌ی تجارتی شامل اوراق بهادار شرکت ‌ها

خرید بیزینس غیرفعال در اسلوونی

قیمت شرکت های کوچک یا بزرگ در اسلوونی برای فروش شامل حقوق دولتی، پرداخت خدمات واسطه گری، اسناد و مدارک و ارسال آنها، آدرس قانونی، ایجاد حساب و سایر موارد می باشد. در صورتی که بنگاه برای مدت معینی باز باشد، پرداخت هزینه های نگهداری آن در سال های گذشته ضروری خواهد بود. در خصوص مهاجرت به اسلوونی، در برخی موارد، در صورت عدم دسترسی به حساب بانکی با ارائه رونوشت آپستیل مدارک الزامی است.

مجموع هزینه فرصت خرید شرکت با مسئولیت محدود با حساب بانکی نیز به حوزه قضایی انتخاب شده توسط کارآفرین بستگی دارد. نکته قابل توجه همچنین صدور مجوز، جستجو و استخدام مدیران و کارگران نامزد و پرداخت اجاره بها برای دفاتر به منظور حضور فیزیکی شرکت در محل است. خرید یک شرکت آماده در اسلوونی از نظر هزینه های مالی گزینه عالی است. به راحتی می توان متوجه شد که آیا شما نیاز به خرید تمام خدمات مرتبط مورد نیاز برای فعالیت شرکت دارید یا خیر. این مقاله توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و تدوین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :