مهاجرت تحصیلی گرجستان

تحصیل پرستاری در گرجستان

تحصیل پرستاری در گرجستان

در میان رشته های پزشک و پیراپزشکی رشته پرستاری در میان پذیرش تحصیلی دانشجویان دیده می شود. از این رو جهت مهاجرت تحصیلی و تحصیل پرستاری در گرجستان ابتدا در خصوص شرایط تحصیل پرستاری اطلاع یابید. در دانشگاه های پرستاری در گرجستان ساختار شهریه آنها، شرایط پذیرش MBBS، اعتبار محلی به علاوه بین المللی و برنامه های آموزش انگلیسی به طور جدی آموزش داده می شود. کشور گرجستان از حیث تعداد دانشگاه غنی است چرا که تعداد بسیاری از دانشگاه های خصوصی و دولتی برنامه های پزشکی و داورسازی زیادی را دارا می باشند. مقاله پیش روی توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه گردیده است.

پرستاری و مهاجرت کادر درمان به گرجستان

پرستاران ثبت نام شده (RNs) اعضای حیاتی تیم مراقبت های بهداشتی هستند. آنها مراقبت از بیمار را هماهنگ می کنند، به افراد، خانواده ها و جوامع در مورد پیشگیری از بیماری آموزش می دهند و از بیماران و خانواده ها حمایت عاطفی می کنند. RN ها سوابق بیماران را تولید و نگهداری می کنند، دارو را تجویز می کنند و واکنش های بیمار را نظارت می کنند، تغییرات وضعیت بیماران را ثبت و گزارش می کنند، و با سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی برای ارزیابی، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی برنامه های مراقبت از بیمار مشورت می کنند. این مسئولیت‌ها و سایر مسئولیت ‌ها نیازمند این است که RN ها دانش تخصصی فراوانی برای ارتقای سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ ها داشته باشند.

اخذ پذیرش رشته پرستاری در گرجستان

علی رغم افزایش درخواست‌ ها برای تحصیل در گرجستان و مدرک BSN، مدرک کاردانی در پرستاری همچنان رایج ‌ترین برنامه آموزش پرستاری است که 41% از تمام پرستاران ثبت ‌نام شده کسب می‌کنند. برنامه پرستاری در گرجستان یک نقطه ورود ضروری برای بسیاری از پرستارانی است که در موقعیتی نیستند که بتوانند زمان یا هزینه برنامه های BSN را بپردازند. با این حال، همان طور که سازمان های مراقبت های بهداشتی خدمات خود را افزایش می دهند، بیش از 35% از پرستاران دارای مدرک کاردانی تحصیلات عالی را دنبال می کنند تا با استانداردهای رو به رشد همگام شوند.

در زیر چند معیار کلی جهت رشته پرستاری در گرجستان وجود دارد:

  • دیپلم دبیرستان یا GED برای متقاضیان 18 سال یا بالاتر
  • تایید اقامت گرجستان
  • یک درخواست تکمیل شده برای کالج و یک درخواست جداگانه برای بخش پرستاری
  • کارت ترخیص اثر انگشت حداقل سطح یک
  • صفحه نمایش دارو
  • نمرات آزمونCOMPASS، ASSET، SAT یا ACT
  • دروس پیش نیاز مانند زیست شناسی، ریاضیات، زبان انگلیسی و علوم بهداشتی
  • نمره قبولی در آزمون پذیرش مدرسه
  • CPR و بیمه سلامت

اخذ پذیرش رشته پرستاری در گرجستان

میزان درآمد رشته پرستاری در گرجستان

طبق BLS، متوسط ​​حقوق سالانه یک پرستار ثبت نام شده در گرجستان 62350$ (دلار) در 2023 بود. محل خاص تعیین کننده حقوق و دستمزد در خصوص رشته پرستاری در گرجستان، مانند هر جای دیگر است. با دریافت حقوق سالانه 69466$ (دلار)، RN ها در آتلانتا، رازول و ماریتا جزء پردرآمدترین ها در رشته پرستاری بودند.

پردرآمدترین شهرهای گرجستان برای پرستاران ثبت نام شده، در نمودار زیر به همراه درآمد آنها آمده است:

پردرآمدترین شهرهای گرجستان برای پرستاران ثبت نام شده

هزینه های لازم جهت تحصیل پرستاری در گرجستان

برنامه های ADN در راستای رشته پرستاری در گرجستان تقریبا 2 ساله است و فقط برای دوره های پرستاری بایستی این دوره تکمیل گردد. از اینرو تکمیل الزامات آموزشی عمومی دوره پرستاری در گرجستان تا یک سال دیگر تمدید می شود. اکثر برنامه ها دارای فرآیند انتخاب رقابتی هستند، بنابراین متقاضیان باید دوره های پشتیبانی را قبل از ثبت نام در برنامه تکمیل کنند. هزینه تخمینی تکمیل یک برنامه 2 ساله پرستاری در گرجستان که فقط دوره های پرستاری را پوشش می دهد، 5000$ (دلار) شامل کتاب های درسی، لباس، هزینه مدرسه، بیمه مسئولیت و NCLEX-RN است.

در میان دانشگاه های برتر پرستاری در گرجستان، ارزان ترین میزان شهریه حدود 3500$ (دلار) در سال و گران ترین هزینه تحصیل حدود 4000$ (دلار) در سال است. متوسط ​​هزینه تحصیل برای اکثر دانشگاه های پرستاری در تفلیس (پایتخت گرجستان) حدود 3500$ (دلار) است. شما هم چنین می توانید درباره مهاجرت به گرجستان با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :