مهاجرت به کشور گرجستان

مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان

امروزه مهاجرت به گرجستان به دلیل هزینه های مقرون به صرفه و راه های مهاجرتی گوناگون مورد توجه متقاضیان زیادی قرار گرفته است. فرهنگ گرجستان در طول هزاران سال با پایه های آن در تمدن های ایبری و کلشی تکامل یافت و تا ظهور پادشاهی یکپارچه گرجستان تحت سلطنت واحد باگریونی ادامه یافت. فرهنگ گرجستان از دوران طلایی و رنسانس ادبیات کلاسیک، هنر، فلسفه، معماری و علم در قرن یازدهم برخوردار بود. گرجستان به خاطر فولکلور غنی، موسیقی سنتی منحصر به فرد، تئاتر، سینما و هنر خود شناخته شده است. گرجستانی ها به خاطر عشقشان به موسیقی، رقص، تئاتر و سینما مشهور هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را در امر مهاجرت به گرجستان شما را یاری خواهد کرد.

مهاجرت به گرجستان یا ترکیه

گرجستان، بلغارستان، سوریه، یونان و دریای اژه، مدیترانه و دریای سیاه با ترکیه هم مرز هستند. گرجستان کشوری مدرن و به سرعت در حال رشد با تاریخ و سنت های غنی، طبیعت زیبا، غذاهای عالی، مالیات کم، نرخ جرم و جنایت پایین و هزینه کم زندگی است. گرجستان ویزا، مجوز اقامت و وضعیت اقامت مالیاتی را به سرمایه گذاران، صاحبان املاک، کارآفرینان، فریلنسرها، کارگران و اعضای خانواده آنها با مسیری برای شهروندی ارائه می دهد. اجازه اقامت گرجستان به شما حق اقامت نامحدود در این کشور و حق شرکت در هر گونه فعالیت قانونی مانند تجارت، کار، تحصیل یا بازنشستگی بدون مجوز کار یا مدارک اضافی را می دهد. ترکیه با هزینه معقول زندگی، چشم انداز، آب و هوا و مردم دوستانه خود، تبدیل به یک مقصد برتر برای خارجی ها شده است. مهاجرت به ترکیه امکان پذیر است، اما چند مرحله طول می کشد.

مهاجرت به گرجستان از طریق کار

اتباع کشورهای خارجی که مایل به مهاجرت به گرجستان و اشتغال در این کشور هستند، ملزم به رعایت قوانین کلی برای استخدام قانونی و اخذ مجوز کار در گرجستان می باشند. برای خارجی ها، اولین قدم تعیین این است که آیا برای ورود به کشور به ویزا نیاز دارند یا خیر. ثانیاً، آنها باید برای مقاصد شغلی برای اجازه اقامت در گرجستان درخواست دهند، مجوزی که به آنها اجازه می دهد در طول مدت اعتبار آن کار کنند و همچنین در این کشور بمانند.

در حالی که برخی از اتباع خارجی ممکن است بدون ویزا وارد کشور شوند و حداکثر برای یک سال اقامت داشته باشند (به عنوان مثال، اکثر اتباع اروپایی، شهروندان آمریکایی یا کانادایی) زمانی که برای مدت طولانی تری مشغول کار با دستمزد هستند، افراد باید برای ویزای کار گرجستان درخواست دهند. بسیاری از شهروندان خارجی که فرصت های شغلی در گرجستان را انتخاب می کنند از کشورهای اطراف مانند روسیه هستند. با این حال، تیم ما از کارگزاران مهاجرت گرجستان می توانند بدون در نظر گرفتن کشور مبدا شما، کمک کافی برای دریافت مجوز کار ارائه دهند.

مهاجرت به گرجستان از طریق کار

مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری

گزینه اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری بدون محدودیت ملیت باز است، با این حال، طبق قانون تبلیغات و ضمانت سرمایه گذاری، حداقل مبلغ سرمایه گذاری الزامی است. سرمایه گذارانی که علاقه مند به بررسی گزینه های موجود در گرجستان هستند، می توانند مجوز اقامت دریافت کنند که به آنها اجازه می دهد در دراز مدت در این کشور بمانند. ما می‌ توانیم در طول فرآیند درخواست کمک‌ های لازم در راستای سرمایه گذاری در گرجستان را ارائه دهیم و همچنین بر پاسخ مقامات گرجستان نظارت کنیم و هر گونه مدارک مورد نیاز دیگری را ارائه دهیم، زیرا ممکن است برای دریافت اقامت مورد نیاز باشد. سرمایه گذار در گرجستان ابتدا در این کشور اقامت می کند، سپس برای تابعیت از طریق تابعیت اقدام می کند. این یک فرآیند نسبتا بدون پیچیدگی است و متقاضی تا زمانی که بخواهد شهروند شود، زبان و دانش فرهنگی کافی برای واجد شرایط شدن کسب خواهد کرد.

هدف برخی از سرمایه گذاران در گرجستان که مجوز اقامت طولانی مدت برای سرمایه گذاری دریافت می کنند، در نهایت می تواند درخواست شهروندی از طریق تابعیت باشد. سرمایه گذارانی که به طور قانونی تحت مجوز سرمایه گذاری خود به مدت ده سال متوالی در گرجستان اقامت داشته اند می توانند برای شهروندی گرجستان اقدام کنند. چندین شرط دیگر برای تابعیت اعمال می شود، مانند داشتن دانش زبان گرجی، قانون جورجینا، و تاریخ و توانایی نشان دادن اینکه هنوز در مالکیت اموال غیر منقول یا تجارت در گرجستان هستند. هنگامی که یک تبعه خارجی با یک شهروند گرجستان ازدواج می کند، حداقل زمان سپری شده در این کشور قبل از اینکه بتواند تابعیت خود را دریافت کند کمتر است. متقاضی باید در این مدت به صورت قانونی و بدون وقفه در کشور زندگی کرده باشد.

مهاجرت به گرجستان از طریق ازدواج

اخذ تابعیت گرجستان از طریق ازدواج زمانی امکان پذیر است که فردی که برای شهروندی درخواست می کند حداقل چند سال به طور قانونی و بدون وقفه در این کشور زندگی کرده باشد. ضمنا لازم است عقد قبل از تقاضا صورت گرفته باشد و فرد شرایط دیگری را نیز رعایت کند. برخی از اتباع خارجی زمانی که در حال حاضر با یک شهروند در ارتباط هستند و قصد ازدواج دارند می توانند برای اخذ تابعیت گرجستان مزیت داشته باشند. لطفا توجه داشته باشید که ورود به این کشور مشروط به اخذ اقامت گرجستان می باشد و اتباع خارجی باید به خوبی از قوانین مربوطه مطلع باشند. تیم ما می تواند جزئیات ورود به کشور را در زمانی که ازدواج در حوزه قضایی دیگری انجام شده است ارائه دهد.

برای اتباع خارجی که علاقه مند به اخذ تابعیت گرجستان از طریق ازدواج هستند ، قوانین کلی زیر در رابطه با به رسمیت شناختن اتحادیه اعمال می شود:

  • این یک درخواست کتبی مشترک است که توسط افرادی که قصد ازدواج دارند تهیه شده است.
  • هر 2 طرف باید مدارک شناسایی معتبر را به مقامات ارائه کنند.
  • فقط برای ازدواج افراد 16 تا 18 ساله، شناسنامه صغیر و رضایت کتبی والدین.
  • برای افرادی که قبلاً ازدواج کرده اند، اثبات فسخ نکاح

برخی از هزینه هایی که می توان برای ازدواج انتظار داشت به شرح زیر است:

  • 50GEL (لاری) برای ثبت ازدواج در سازمان توسعه خدمات عمومی با یک مراسم جشن
  • 150GEL (لاری) برای ثبت نام ازدواج در تعطیلات آخر هفته، در خانه عروسی، با یک مراسم جشن خاص
  • 170GEL (لاری) برای ثبت ازدواج در خارج از ساختمان آژانس

مهاجرت به گرجستان از طریق خرید ملک

خرید ملک با حداقل مبلغ یکی از سریع ترین و ساده ترین راه ها برای اخذ اقامت گرجستان برای آن دسته از سرمایه گذاران خارجی است که سرمایه در دسترس برای سرمایه گذاری در ملک با حداقل ارزش تعیین شده را دارند. سرمایه گذاران می توانند ملکی را برای اقامت در گرجستان تحت ویزای دسته D5خریداری کنند که به اتباع خارجی اجازه می دهد پس از سرمایه گذاری قابل توجه در املاک و مستغلات (به جز زمین های کشاورزی) اقامت دریافت کنند.

شرایط و مزایای خرید ملک در گرجستان به شرح زیر است:

  • حداقل سرمایه گذاری 100000$ (دلار)
  • مجوز اقامت موقت اولیه که پس از سرمایه گذاری صادر می شود به مدت یک سال اعتبار دارد.
  • پس از 10 سال اقامت قانونی در کشور تحت اقامت سرمایه گذار، دارنده می تواند برای شهروندی اقدام کند.
  • این نوع ویزا به اعضای خانواده سرمایه گذار اجازه می دهد تا پس از دریافت مجوز خود، برای اقامت موقت اقدام کنند.

لطفا در نظر داشته باشید که این موارد تنها شرایط اولیه برای اخذ اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری است. موارد دیگری که باید در نظر گرفته شود شامل هزینه هایی است که هنگام ارسال ویزا (هم برای متقاضی اصلی و هم برای اعضای خانواده وی در صورت وجود) و همچنین مدارک مورد نیاز است. این موارد شامل کپی تایید شده گذرنامه متقاضی و همچنین مدرک مالکیت می باشد. باید توجه داشت که مجوز اقامت موقت پس از انقضای آن تنها در صورتی قابل تمدید است که متقاضی همچنان مالک ملک باشد. شما همچنین می توانید درباره هزینه زندگی در گرجستان در مقالات ذکر شده که توسط تیم مترجمین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و تدوین گردیده است، مطالعه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :